BMW 325tds Čerpadlo + výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tlak se zvyšuje zkrácením té tyčky tak,že ji zašroubuješ.Pak je potřeba větší přetlak v té plechovce,aby to dokázalo udělat ten krok,tedy vykonat větší dráhu aby se ta klapka otevřela.
Přetlaková wastegate se zkracuje pro zvýšení turbotlaku.
Spíše bych pochyboval jestli si ji skutečně zkrátil a né naopak.
Přetlaková wastegate se zkracuje pro zvýšení turbotlaku.
Spíše bych pochyboval jestli si ji skutečně zkrátil a né naopak.
tak tlak to tlačí pořád 1,2bar jen to tlačí tento tlak už od 2500 do 5500 otaček.je zkrácená o 4 závity a tlačí pořad stejně...neboj zkrátil a dneska sem to radši rozebral a překontroloval...Bosis píše:Tlak se zvyšuje zkrácením té tyčky tak,že ji zašroubuješ.Pak je potřeba větší přetlak v té plechovce,aby to dokázalo udělat ten krok,tedy vykonat větší dráhu aby se ta klapka otevřela.
Přetlaková wastegate se zkracuje pro zvýšení turbotlaku.
Spíše bych pochyboval jestli si ji skutečně zkrátil a né naopak.
tak sem mluvil s lidma co se v tomhle pohybujou a bylo mi řečeno že turbo tlak přidat nejde...turbo u dieselu u bmw tlačí maximálně 1 bar a víc to prostě nedá...jde jen o to že pokud se ta tyčka zkrátí tak to tu klapku otevře později a tlak tam zustává dýl tak že to ten turbotlak vydrží až do 5500 otáček.
Zkus tu krátkou hadičku co jde z dmychadla do té plechovky odpojit a zaslepit,třeba šroubkem a páskou,aby ti neutékal přetlak.
Tím to vyřadíš úplně a nebude se to otevírat vůbec a pak to zkus změřit.
Ještě mě napadá to,abys neměl turbodmychadlo z 2.5td(115PS),tam to turbo je jiný a tolik netlačí a ta atmosfera by mohla být pro něj strop.
Nevím asi bych zkusil jestli to není zatuhlý na tom přepákování na klapku a pak ta klapka samotná jestli není upálená či netěsná či pak ještě těsnost membrány v plechovce.
Opiš číslo z turba a porovnej ho v ETK jestli tam máš správný.
Měř to v pořádnom tahu na plný plyn v těch 3500-4000ot/min.
Tím to vyřadíš úplně a nebude se to otevírat vůbec a pak to zkus změřit.
Ještě mě napadá to,abys neměl turbodmychadlo z 2.5td(115PS),tam to turbo je jiný a tolik netlačí a ta atmosfera by mohla být pro něj strop.
Nevím asi bych zkusil jestli to není zatuhlý na tom přepákování na klapku a pak ta klapka samotná jestli není upálená či netěsná či pak ještě těsnost membrány v plechovce.
Opiš číslo z turba a porovnej ho v ETK jestli tam máš správný.
Měř to v pořádnom tahu na plný plyn v těch 3500-4000ot/min.
Tak mně to dokonce po odpojení hadičky tlačí 1.6bar a cca ve 3tis ot/min to přestane jet jak řj odstaví naftu.
Ale zkoušel jsem to jen jednou,ale že bych zaznamenal nějaký větší zátah tak to bohužel ne.
Já jezdím spíš citovka,aby mi to dýl vydrželo přeci jenom mám už dědečka 525tds rv.1992 takový veterán.
Ale zkoušel jsem to jen jednou,ale že bych zaznamenal nějaký větší zátah tak to bohužel ne.
Já jezdím spíš citovka,aby mi to dýl vydrželo přeci jenom mám už dědečka 525tds rv.1992 takový veterán.