BMW 325tds Čerpadlo + výkon

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Takto zkus teda zvýšit na těch 1.2-1.3 bar.
Zvýšíš to zkrácením té tyčky o Ø 6mm od wastegate,je tam teda docela blbý přístup nýbrž je za turbem směrem k bloku motoru.
Je to na klíč č."10".
vonderka
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 17 pro 2007, 12:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdice,Praha

Příspěvek od vonderka »

jj díky dneska se do toho pustim a pak řeknu vysledek
vonderka
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 17 pro 2007, 12:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdice,Praha

Příspěvek od vonderka »

tak tyčku sem zkrátil a naměřil sem o 0,1bar mín než před tím čím to může být???
vonderka
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 17 pro 2007, 12:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdice,Praha

Příspěvek od vonderka »

tak dneka sem to proměříl pradne a tlačim pořád stejne tak že nevim co stím.
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Tlak se zvyšuje zkrácením té tyčky tak,že ji zašroubuješ.Pak je potřeba větší přetlak v té plechovce,aby to dokázalo udělat ten krok,tedy vykonat větší dráhu aby se ta klapka otevřela.
Přetlaková wastegate se zkracuje pro zvýšení turbotlaku.
Spíše bych pochyboval jestli si ji skutečně zkrátil a né naopak. ;)
vonderka
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 17 pro 2007, 12:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdice,Praha

Příspěvek od vonderka »

Bosis píše:Tlak se zvyšuje zkrácením té tyčky tak,že ji zašroubuješ.Pak je potřeba větší přetlak v té plechovce,aby to dokázalo udělat ten krok,tedy vykonat větší dráhu aby se ta klapka otevřela.
Přetlaková wastegate se zkracuje pro zvýšení turbotlaku.
Spíše bych pochyboval jestli si ji skutečně zkrátil a né naopak. ;)
tak tlak to tlačí pořád 1,2bar jen to tlačí tento tlak už od 2500 do 5500 otaček.je zkrácená o 4 závity a tlačí pořad stejně...neboj zkrátil a dneska sem to radši rozebral a překontroloval...
vonderka
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 17 pro 2007, 12:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdice,Praha

Příspěvek od vonderka »

tak sem mluvil s lidma co se v tomhle pohybujou a bylo mi řečeno že turbo tlak přidat nejde...turbo u dieselu u bmw tlačí maximálně 1 bar a víc to prostě nedá...jde jen o to že pokud se ta tyčka zkrátí tak to tu klapku otevře později a tlak tam zustává dýl tak že to ten turbotlak vydrží až do 5500 otáček.
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

To je kravina,čím později se otevře klapka wastegate tím má turbo větší otáčky=větší turbotlak.
Nesmíš čerpat info v hospodě po panácích.
Si to označ tu původní polohu jako výchozí a pak to zkrať o cenťák a uvidíš kolik to natlačí.
vonderka
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 17 pro 2007, 12:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdice,Praha

Příspěvek od vonderka »

v hospodě sem to neřešil ale to je jedno.vždyt ted už to mam skoro o 1cm a je to takhle..
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Zkus tu krátkou hadičku co jde z dmychadla do té plechovky odpojit a zaslepit,třeba šroubkem a páskou,aby ti neutékal přetlak.
Tím to vyřadíš úplně a nebude se to otevírat vůbec a pak to zkus změřit.
Ještě mě napadá to,abys neměl turbodmychadlo z 2.5td(115PS),tam to turbo je jiný a tolik netlačí a ta atmosfera by mohla být pro něj strop.
Nevím asi bych zkusil jestli to není zatuhlý na tom přepákování na klapku a pak ta klapka samotná jestli není upálená či netěsná či pak ještě těsnost membrány v plechovce.
Opiš číslo z turba a porovnej ho v ETK jestli tam máš správný.
Měř to v pořádnom tahu na plný plyn v těch 3500-4000ot/min.
vonderka
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 17 pro 2007, 12:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdice,Praha

Příspěvek od vonderka »

ta klapka jde oplně volne stačí na to do toho cvrknout a jde to precvaknout.jak zjistim těsnost?ta pumpička funguje dobre to už sem zkoušel.
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Normálně do toho foukni pusou a nesmí to utíkat tedy je to s odporem.
Zkus to změřit s tou odpojenou a zaslepenou hadičkou (regulací) co sválně naměříš.
Já to sválně také zkusím co na tý mí "tatře" naměřím. (noteeth)
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Tak mně to dokonce po odpojení hadičky tlačí 1.6bar a cca ve 3tis ot/min to přestane jet jak řj odstaví naftu.
Ale zkoušel jsem to jen jednou,ale že bych zaznamenal nějaký větší zátah tak to bohužel ne.
Já jezdím spíš citovka,aby mi to dýl vydrželo přeci jenom mám už dědečka 525tds rv.1992 takový veterán.
vonderka
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 17 pro 2007, 12:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zdice,Praha

Příspěvek od vonderka »

ok zkusím to jinak ta membrána nepropouští to už sem zkouše...a to měření se dělá přes tu hedičku co vede z toho plastoveho sání zespod skoro uprostřed?pak mam na filtru přidělanou takovou krabicku s konektorem do ktere ta hadička vede...asi 20CM
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Ten Map senzor je přišroubovaný k podběhu na řidičový straně.
Je to taková placatá kostka a jde do ní 3pinový konektor a zespoda ta hadička ,ale měří mi u( Al sání ) cca 50cm.
Odpovědět

Zpět na „BMW“