Stránka 2 z 2
Napsal: 27 dub 2009, 21:09
od Mikytdi
ručička palivoměru klesa a klesa,ale jednu chvili jsem s ní měl problem,protože se pohybovala...nebyla stabilní ale hybala se a docela o dost měl jsem třeba 1/4 nadrže a hybala se ručička až do 2/4...mohlo by to mí taky na to vliv?čim to vubec je zpusobene?pohyb ručičky?
Napsal: 27 dub 2009, 21:16
od midnight_man
pohybom plavaku v nadrzi..ale PC to neprenasa realne ale brzdi to..aby ti to takto nelietalo. vacsinou to beha ked budiky nemaju signal o rychlosti. ale to beha o hodne viac...aj mne v OI beha rucicka ked prudko zatacam alebo jazdim dynamicky

troška.
Napsal: 27 dub 2009, 21:16
od pafka
Mikytdi píše:gumy nejaky klasicky 195/65/15 a spotřeba je jak podle PC tak podle tankování,je to stejný...
asi to tedy bude chtít to auto zkontrolovat , nastavení rozvodů , a kouknout na to Vagem
Napsal: 27 dub 2009, 22:05
od Mikytdi
vag zadnou chybu nenasel,takže fakt už nevím...a jak poznam ze jsou spatne rozvody?
Napsal: 27 dub 2009, 22:09
od pafka
kontrolou nastavení, a projít měřené hodnoty ve vagu
Napsal: 28 dub 2009, 16:31
od Misík
Mikytdi píše:ručička palivoměru klesa a klesa,ale jednu chvili jsem s ní měl problem,protože se pohybovala...nebyla stabilní ale hybala se a docela o dost měl jsem třeba 1/4 nadrže a hybala se ručička až do 2/4...mohlo by to mí taky na to vliv?čim to vubec je zpusobene?pohyb ručičky?
Tvoje auto by malo mat delenu nadrz teda 4 motion.Je to koli kardanu.Pri delenej nadrzi sa nafta prelieva z jednej polovice do druhej a plavak mas asi len v jednej.Ale ak sa mylim opravte ma.
Napsal: 28 dub 2009, 16:52
od Mikytdi
tak to nevim jaka je tam přesně nadrž,ale mrknu na hodnoty přes vag zdali je vše v pořádku a uvidim...
Napsal: 28 dub 2009, 17:10
od Anas
Ja kdys mam sance jed domu v klidu bez prikazky tak pod 6.0l (na PC) ale jinak moze preskocit nad 7l .. tak jsem se obaval ze mi to zere kdis jsem rovnal jak kluci jezdi na 4l .. ale 4x4 zere o neco vic, a ty mas o neco silnejsi motor nes ja, tak asi normalni..
Ja mam auto us vic nes 2 roky ale porad zere to stjne, a co Ty mas nove auto, nebo treba driv to zrano min a ted vic?
Napsal: 28 dub 2009, 17:31
od Slavkov
Mikytdi píše:vag zadnou chybu nenasel,takže fakt už nevím...a jak poznam ze jsou spatne rozvody?
Psal Ti zkontrolovat nastavení rozvodů... hlavně předvstřik... a to lze elegantně VAGem - TDIgraf

Jinak, že VAG nic nenašel neznamená, že nemůžeš mít špatnou váhu vzduchu a pod. Předpokládám, že jsi se pouze podíval na chybové hlášky... nicméně podívat VAGem může také znamenat NALOGOVAT (váhu, turbo atd.)... pokud nevíš jak, tak zde stačí hledat

Napsal: 29 dub 2009, 16:54
od Mikytdi
nalogoval jsem a nic,ale rikas ty tak nikdy jsem s tdi grafem nikdy nedelal takze to budu muset nechat na nejakem odborníkovy,ktere se na to podívá a řekne sam...
jinak auto je z bazaru a puvod moc jasnej není...takže to chce pořádně prohlídnout..měl jsem to ve škodovce ale moc mi toho neřekli...
Napsal: 30 dub 2009, 09:03
od colorconceptGT
na PD ti TDi graf nepojde...
Rotačka j nejlepší
Napsal: 02 kvě 2009, 14:48
od Richard Šurek
Klasické čerpadlo u 81kW ASV , průměr 5,5l i s pojížďkama po městě v zimě. Teď nově čip Cimbu - 97kW , spotřeba rovných 5l/100

. S PD se moji známí pohybují kolem sedmičky .
Napsal: 02 kvě 2009, 15:44
od Misík
Bol som pri cipovani Octavie 2 Rs Tdi Pd 125Kw teraz ma okolo 140Kw a 385Nm ale spotreba isla hore o 1 liter.ked sme to predtym nahanali tak do tych 180 az 210Km/h nad 8,4l sme sa nedostali teraz to papa 9,4 tak to este pojdeme doladit.
Napsal: 02 kvě 2009, 15:57
od midnight_man
kde chodite na tu spotrebu 5L? sakra

mam OI AGR a spotreba ratam nieco cez 6L ked jazdim jemne..ked to nahanam tak mam 7-8 bez problemov

Napsal: 02 kvě 2009, 16:01
od Richard Šurek
Motory 66 kW mají papírově větší průměrnou spotřebu (5,7) , 81 kW má papírově 5,1 . Asi efektivnější využití spálené nafty , řekl bych . Mrkni na Cimbu autosport.cz , poměrně pěkně popsáno i chiptuningem .