Stránka 2 z 6

Napsal: 06 úno 2010, 22:10
od Huml
micar píše:v tom mém je ještě 103kw PD DPF kod BMP
pravda, teď jsem na to koukal, myslel jsem, že už je tam CR jak v Tiguanu, kolega má tu 125kW a to už CR je, to mě zmátlo ;)

Napsal: 06 úno 2010, 22:12
od Huml
Honza Touran píše:
Huml píše:kdy a jak to cuká a co máš za motor a co jsi vše už řešil? ten samej asi ne, v supu II je CR
Cuká to v malých otáčkách (kolem 1500) a při zahřátém motoru a při plynulé jízdě.Při podřazení a při vyších otáčkách to necuká.Řeším čím to může být.Zatím jsem vyměnil dvouhmotu setrvák, ale nepomohlo to.Jasně já CR nemám,mám klasiku PD.
takže jen, když jedeš ustáleně? co to dělá, když na to šlápneš z těch nízkej otáček, to je v pohodě?

Napsal: 06 úno 2010, 22:15
od Honza Touran
Huml píše:
Honza Touran píše:
Huml píše:kdy a jak to cuká a co máš za motor a co jsi vše už řešil? ten samej asi ne, v supu II je CR
Cuká to v malých otáčkách (kolem 1500) a při zahřátém motoru a při plynulé jízdě.Při podřazení a při vyších otáčkách to necuká.Řeším čím to může být.Zatím jsem vyměnil dvouhmotu setrvák, ale nepomohlo to.Jasně já CR nemám,mám klasiku PD.
takže jen, když jedeš ustáleně? co to dělá, když na to šlápneš z těch nízkej otáček, to je v pohodě?
To právě není,když to v těch nízkých otáčkách chci plynule zrychlit, tak to zacuká jako když je ten motor hodně moc podtočenej.Musím rychle podřadit a přestaneto.

Napsal: 06 úno 2010, 22:17
od Huml
odkud seš toto je potřeba nalogovat

Napsal: 06 úno 2010, 22:19
od Honza Touran
Huml píše:odkud seš toto je potřeba nalogovat
Jsem od Mělníka.Nalogování je hodit to na VAG?

Napsal: 06 úno 2010, 22:56
od Huml
jj a projet to s ním

Napsal: 06 úno 2010, 23:10
od Honza Touran
Huml píše:jj a projet to s ním
To už jsem dělal a nepíše to žádnou chybu!!!!!!

Napsal: 06 úno 2010, 23:34
od Huml
to je mi jasný, že to nepíše žádnou chybu, je potřeba to s tím VAGem projet a nalogovat to a podle toho určit závadu ;)

Napsal: 06 úno 2010, 23:41
od Honza Touran
Huml píše:to je mi jasný, že to nepíše žádnou chybu, je potřeba to s tím VAGem projet a nalogovat to a podle toho určit závadu ;)
S napíchnutým Vagem jezdily v servisu.Nepsalo to nic.

Napsal: 07 úno 2010, 00:18
od Huml
no ono to asi nic nenapíše, to je potřeba z toho vyčíst, když nepodřadíš, a držel bys to pořád pod krkem, tak do kolika otáček to cuká nebo jsi to nezkoušel? co jsi na tom už všechno řešil, jako za opravy v rámci této závady?

Napsal: 07 úno 2010, 00:50
od dhfool
Měl jsem stejný cukavý problém na Scoutu motor BMM 103kw PD DPF...
Ty motory jsou nějaké zakleté (LOL)

Napsal: 07 úno 2010, 08:22
od micar
uplně stejně mi to dělá ,při 1500ot a konstantní rychlosti ,pokud přidám nebo uberu tak přestane.ale nedělá to pořád,někdy jezdím i měsíc a nic.v tu dobu když to cuká tak to cítím i při akceleraci když to přelézá těch 1500ot jako takové lehké zakopnutí

Napsal: 07 úno 2010, 10:01
od Honza Touran
Huml píše:no ono to asi nic nenapíše, to je potřeba z toho vyčíst, když nepodřadíš, a držel bys to pořád pod krkem, tak do kolika otáček to cuká nebo jsi to nezkoušel? co jsi na tom už všechno řešil, jako za opravy v rámci této závady?
Zkoušel jsem měnit převodovku,ale nesehnal jsem stejný kod a s jiným kodem to nekomunikovalo.Padalo to do nouzaku.

Napsal: 07 úno 2010, 10:03
od Honza Touran
Honza Touran píše:
Huml píše:no ono to asi nic nenapíše, to je potřeba z toho vyčíst, když nepodřadíš, a držel bys to pořád pod krkem, tak do kolika otáček to cuká nebo jsi to nezkoušel? co jsi na tom už všechno řešil, jako za opravy v rámci této závady?
Zkoušel jsem měnit převodovku,ale nesehnal jsem stejný kod a s jiným kodem to nekomunikovalo.Padalo to do nouzaku.
V servisu to bylo 3 neděle.Když to držím tak to cuká tak do 2000 ale nechci to trápit.Na 5 a 6 to cítím i při 2000 otáčkách.Ale jak říkám cuká to až když je hodně zahřátej motor.

Napsal: 07 úno 2010, 10:06
od Honza Touran
dhfool píše:Měl jsem stejný cukavý problém na Scoutu motor BMM 103kw PD DPF...
Ty motory jsou nějaké zakleté (LOL)
A cuká ti to ještě?Jestli ne čím to bylo?