Napsal: 06 úno 2010, 22:10
pravda, teď jsem na to koukal, myslel jsem, že už je tam CR jak v Tiguanu, kolega má tu 125kW a to už CR je, to mě zmátlomicar píše:v tom mém je ještě 103kw PD DPF kod BMP
pravda, teď jsem na to koukal, myslel jsem, že už je tam CR jak v Tiguanu, kolega má tu 125kW a to už CR je, to mě zmátlomicar píše:v tom mém je ještě 103kw PD DPF kod BMP
takže jen, když jedeš ustáleně? co to dělá, když na to šlápneš z těch nízkej otáček, to je v pohodě?Honza Touran píše:Cuká to v malých otáčkách (kolem 1500) a při zahřátém motoru a při plynulé jízdě.Při podřazení a při vyších otáčkách to necuká.Řeším čím to může být.Zatím jsem vyměnil dvouhmotu setrvák, ale nepomohlo to.Jasně já CR nemám,mám klasiku PD.Huml píše:kdy a jak to cuká a co máš za motor a co jsi vše už řešil? ten samej asi ne, v supu II je CR
To právě není,když to v těch nízkých otáčkách chci plynule zrychlit, tak to zacuká jako když je ten motor hodně moc podtočenej.Musím rychle podřadit a přestaneto.Huml píše:takže jen, když jedeš ustáleně? co to dělá, když na to šlápneš z těch nízkej otáček, to je v pohodě?Honza Touran píše:Cuká to v malých otáčkách (kolem 1500) a při zahřátém motoru a při plynulé jízdě.Při podřazení a při vyších otáčkách to necuká.Řeším čím to může být.Zatím jsem vyměnil dvouhmotu setrvák, ale nepomohlo to.Jasně já CR nemám,mám klasiku PD.Huml píše:kdy a jak to cuká a co máš za motor a co jsi vše už řešil? ten samej asi ne, v supu II je CR
Jsem od Mělníka.Nalogování je hodit to na VAG?Huml píše:odkud seš toto je potřeba nalogovat
To už jsem dělal a nepíše to žádnou chybu!!!!!!Huml píše:jj a projet to s ním
S napíchnutým Vagem jezdily v servisu.Nepsalo to nic.Huml píše:to je mi jasný, že to nepíše žádnou chybu, je potřeba to s tím VAGem projet a nalogovat to a podle toho určit závadu

Zkoušel jsem měnit převodovku,ale nesehnal jsem stejný kod a s jiným kodem to nekomunikovalo.Padalo to do nouzaku.Huml píše:no ono to asi nic nenapíše, to je potřeba z toho vyčíst, když nepodřadíš, a držel bys to pořád pod krkem, tak do kolika otáček to cuká nebo jsi to nezkoušel? co jsi na tom už všechno řešil, jako za opravy v rámci této závady?
Honza Touran píše:Zkoušel jsem měnit převodovku,ale nesehnal jsem stejný kod a s jiným kodem to nekomunikovalo.Padalo to do nouzaku.Huml píše:no ono to asi nic nenapíše, to je potřeba z toho vyčíst, když nepodřadíš, a držel bys to pořád pod krkem, tak do kolika otáček to cuká nebo jsi to nezkoušel? co jsi na tom už všechno řešil, jako za opravy v rámci této závady?
V servisu to bylo 3 neděle.Když to držím tak to cuká tak do 2000 ale nechci to trápit.Na 5 a 6 to cítím i při 2000 otáčkách.Ale jak říkám cuká to až když je hodně zahřátej motor.
A cuká ti to ještě?Jestli ne čím to bylo?dhfool píše:Měl jsem stejný cukavý problém na Scoutu motor BMM 103kw PD DPF...
Ty motory jsou nějaké zakleté