bmw 318tds

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Napiš jestli ti to stříká do prvního válce při tom postavení vaček u prvního válce,tedy nosy nahoru.
Pakliže to bude při tomto postavení stříkat do 4 válce,lze to otočit uvnitř čerpadla,bez jakéhokoli přesazování rozvodů.
Nevím jak si točil s tím řetězovým kolem,ale tam je klínek a při nasazení správně na ten klínek je poloha daná.
nemcour
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 28 úno 2009, 20:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od nemcour »

dobra zitra to zjistim kam strika. popripade to prenastaveni cerpadla se dela jak?
nemcour
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 28 úno 2009, 20:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od nemcour »

tak dnes sem skousel kam to strika a mam to doopravdy prohozene ze misto 1 valce to strika do 4 valce.co stim jak to napravit da se to udelat v normalni dilne bez nakych specialnich pripravku ?
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

No vysvětlovať Ti jak to udělat na čerpadle bude asi komplikovanější a více nebezpečné.Tudíž to udělaj tak:
Vyndej ten kolík ze setrváku a otáčej s motorem ve směru otáčení tedy doprava asi tak o 50° a koukni v jaké poloze jsou vačky u čtvrtého válce dej je do stejného postavení u prvního válce.A to tak,že povolíš ten torx na vačkovém kole a klíčem č ."27" otočíč celou vačkou směrem doprava na polohu těch vaček jak jsem psal.Dotáhneš to ,a otočíš motorem dál doprava,aby Ti to dalo celou otáčku a vrazíš tam znova kolík do setrváku a dorovnáš vačku na přesno pomocí přípravku či úhelníku při povolení a znovu utažení toho torxu vačkového kola.
Potom motorem radši otoč ručně dvě otáčky klikou,aby si měl jistotu,že se to nepotkává.
nemcour
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 28 úno 2009, 20:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od nemcour »

prosimte nemohl by jsi to pospat trochu presneji nepochopil sem v jake poloze ma byt vacka pri tech 50° nemohl by jsi mi to prosimte vyvetlit jak blbymu bod po bodu nechci neco zkurvit
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

nemcour píše:prosimte nemohl by jsi to pospat trochu presneji nepochopil sem v jake poloze ma byt vacka pri tech 50° nemohl by jsi mi to prosimte vyvetlit jak blbymu bod po bodu nechci neco zkurvit

Hale tak jinak:
1.Vyndáš kolík ze setrváku,motor v té poloze kde píst 1 válce v HU kde tobě teď stříká ten čtvrtý válec
2.Otočíš motorem doprava,pozor točit motorem jen ve směru jeho otáčení,né zpět!!! Tak tedy otočíš klíčem č. "22" tím klikovým hřídelem o čtvrt otáčky tedy o 90°,písty tím budou v půlce zdvihu aby se ti nemohly ventily opřít o píst.
3.Teď povolíš ten torx co drží to rozvodové kolo na vačkovém hřídeli,pozor jen povolit!
4.Vezmeš klíč č. "27" a nasadíš ho na ten šestihran co je na té vačce v půlce vačky.
5.Otočíš celou vačkou doprava,aby se ti to povolené vačkové kolo jen volně protáčelo na hřídeli vačky a otočíš tou vačkou také o 180° tedy o půl otáčky.
6.Teď ten torx utáhneš ,aby Ti to kolo zase pevně drželo na vačce,není tam žádný klínek tudíž to tam drží jen tím stažením těch čelních ploch k sobě.
7.Teď to dotočíš doprava aby Ti tam šel zase zpět ten kolík,zkontroluješ a dorovnáš vačku,případné jemné doladění té polohy úplně napřesno,tedy zase povolíš ten torx srovnáš vačku na úhelník či pomocí toho přípravku na fixaci vačky a zase utáhneš ten torx.
8.Teď to máš nastavený,kolík v setrváku, píst v HU a stříká 1válec a vačky u prvního válce nahoru a u čtvrtýho válce ventily ve střihu,tedy končí výfuk začíná sání.Pro jistotu ten motor protoč o dvě otáčky ,co kdyby náhodou.
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Omlouvám se,upsal jsem se .Klikou o čtvrt otáčky 90° a vačkou pak o půl otáčky 180°.
nemcour
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 28 úno 2009, 20:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od nemcour »

takze jestli to sem to pochopil tak kdys bude kolik v setrvaku tak vacka bude otocena u prvniho valce smerem dolu a u ctvrteho budou nosi smerovat nahoru¨.

Zitra to zkusim potom napisu
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

nemcour píše:takze jestli to sem to pochopil tak kdys bude kolik v setrvaku tak vacka bude otocena u prvniho valce smerem dolu a u ctvrteho budou nosi smerovat nahoru¨.

Zitra to zkusim potom napisu
Myslel jsem to od té polohy co to teď stříká do čtvrtého válce a mělo by to stříkat do prvního.Tedy ty máš u čtvrtýho ventily ve střihu(nosy dolů) a tobě to tam stříká,což je samozřejmě špatně.
To je ta poloha,kde máš zastrčen kolík v setrváku a od tý to budeš provádět bod po bodu jak jsem Ti už psal.
Tedy klikovým hřídelem o čtvrt kola(90°) tím písty u všech válců budeš mít v polovině jejich zdvihu a vačkou otočíš o půl kola tedy 180° a utáhneš.
Pak tu klikovou hřídel dotočíš doprava(+270°) aby tam šel strčit zpět kolík do setrváku a to bude ta poloha kdy bude zase střihat (nosy dolů) čtvrtý válec a první bude pálit(stříkat) nosy u vačky nahoru.
nemcour
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 28 úno 2009, 20:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od nemcour »

moc moc dekuju za rady dnes jsme otocil tu vacku a ejhle auto us jede ale nece jet tak jak predtim cim by to mohlo byt?
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

A kontroloval jsi,jestli ty rozvody jsou sesazený napřesno.Tedy kolík a vačka na té plošce za vačkovým kolem do vinglu s rovinou hlavy(to je ta rovina pro ventilové víko),pokud ovšem nemáš profi přípravek na vačku(žehličku).
Zkusil bych nepatrně zvýšit fora u čerpadla ,jeho přikloněním k motoru,ale napřed si to označ,abys viděl o kolik jsi vlastně přidal a měl to popř. kam vrátit.
Odpovědět

Zpět na „BMW“