Stránka 2 z 2

Napsal: 03 lis 2013, 12:39
od Ladas
tak tak nejdřív změřit potom věřit kdoví v jakým hnoji to jezdilo a ty si to dáš do motoru taky jsi mohl protavit píst a bylo po žížalkách jinak něco se kóduje něco ne a vždy záleží na daném kuse..

Napsal: 04 lis 2013, 09:11
od rosta tdi
[quote="Xonik"]Díky všem za všechny názory.
Bavil jsem se s autoelektrikářem a ten mi potvrdil že většinou po nakódování vstřiků se chod motoru upraví nepatrně.
Že by se zlepšil chod o 40 procent, tak to prej ne.
Což by měl být můj případ.
Raději jsem ty vstřikovače vrátil na vrakáč a teď řeším druhé.
Jinak mi ještě ten elektrikář říkal to co tady píšete že pokud se kódy nezadají do RJ, tak že po ujetí třeba 200 km se to ještě dolaďuje samo.
Ale že lepší je to tam zadat.


Nevím ,ale u BMW se mě ten vstřikovač nenastavil ani po 20 tisících a pokud se nepřepíše ,tak to rozhodí všechny ostatní vstřikovače (live data)a motor jde ve spodních otáčkách špatně.Od EU 4 by se měl přepisovat každej vstřikovač

Napsal: 14 lis 2013, 06:13
od JohnyFlat
No, tak záleží na tom, jak je ten vstřikovač dělaný... některý se zrepasuje, pak to hodím na mašinu, změřím a ona podle toho, co to naměří se vyregeneruje požadovaný kod, pod kterým má jednotka dané chování vstřiku... tak je to dneska u většiny... ale některé vstřiky se nekodují... seřizujou se na mašině na dané hodnoty... proto se pak nemusí kodovat

Napsal: 20 lis 2013, 11:49
od rosta tdi
Za kolik děláte repas vstřikovače Bosch na e46 330d 150kw EU4?

Napsal: 25 lis 2013, 18:51
od JohnyFlat
No, tuty od 3600 a víc... tam je to dané pak, co všechno je špatné...