1.9TDI PD emise do dílny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

kokso... symbol akehosi ventilu je kontrolka motora, staci pozriet prirucku od auta...
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
henri
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 25 lis 2008, 19:31
Odpovědi: 0

emise do dílny

Příspěvek od henri »

milý koksík, keď nevieš tak čuš. (LOL)
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

tak sem daj fotku.. nech vidim aka kontrolka to je...
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak diagnostiky nám napsala toto:
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 016 BT
Systém a/nebo verze: R4 1,9L EDC G000SG 5644
Kódování: 0000072
Číslo dílny: WSC 01324
2 závad nalezeno.

18000 - signal cidla vysky / plniciho tlaku - neverohodny pomer
P1592 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 118.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 11.93 V
Provozní stav: 00001100
Tlak: 979.2 mbar
Tlak: 1958.4 mbar

16485 - meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny signal
P0101 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 1218 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 53.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Pracovní cyklus: 96.8 %
Provozní stav: 00001000
Váha vzduchu: 270.0 mg/str
Váha vzduchu: 435.0 mg/str


Readiness: 1 1 0 0 0

zkoušel jsem EGR v akčních členech a chodí, píše to pořád i po výměně čidla tlaku a teploty nasávaného vzduchu (to jsem měl starší, ale funkční z mého auta) nenapíše to hned, ale po nějaký době jízdy, spíš když se jede někde dlouho, na krátký tratě se to neobjeví
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

proč jste to nenalogovali?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Není někde prasklina na potrubí?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Huml píše:proč jste to nenalogovali?
protože mám v háji baterku v noťasu a neměl jsem adaptér. :)
z těchto chyb to do nouzáku nespadlo, jen to házelo ty emise
poprvé tam byla ještě jedna chyba - překročenej plnící tlak při plným plynu - to by ukazovalo na přituhlý lopatky,ale při projetí to do nouzáku nespadlo, to byla předtím třeba náhoda. Polepším se příště udělám log. Jen mi nejni jasný,proč se tam berou tyhle chyby, buď když je motor v klidu,nebo při brzdění motorem?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

jak si to vyřešil , tyhle závady mi to píše u fabie 2 1.4 TDI vyměnil jsem váhu a furt to samí, ted zkousim cidlo tlaku ..., když jsem to projížděl, tak váha ukazovala 1000mg a požadavek byl 660mg .... log nemám
ferusko666
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 15 bře 2009, 12:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Považska Bystrica

Příspěvek od ferusko666 »

snimač teploty paliva :o
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak jsme to konečně nalogovali, ale zdá se to být OK, jen nad 3400 se zdá váha slabší, jinak regulace mi přijde OK. při testu do nouzáku nespadlo a bez chyb, jak jinak, že....

http://uloz.to/2366028/jirka-touran.csv
díky za názory :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
henri
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 25 lis 2008, 19:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od henri »

Nikdo,žádné názory? :? :?
henri
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 25 lis 2008, 19:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od henri »

nikdo nic?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak další poznatky:
při logování vše OK, regualce turba OK, vyčištěn EGR,na zkoušku odpojena i el.chcípací klapka. regulace turba chodí lehoučko rukou, ani náznak drhnutí Teď se to projevuje dle majitele tak, že to chvíli jede OK a třebas při mírné akceleraci to najednou přestane zrychlovat ( přestane reagovat na plyn) a při přidání plynu začne černě hulit,ale do nouzáku to asi nespadne. Někdy se to rozjede samo, někdy pomůže vypnout klíček,ale někdy i po vypnutí klíčku a znovunastartování situace stejná, tupá reakce na plyn a černej hulán. jak kdyby turbo bylo ve zregulované poloze. Koukal jsem a je tam ten zalitý blok ventilů vše v jednom, nemůže to dělat on? Vždycky když jsem u auta, tak vše funguje samozřejmě bezchybně.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

tohle jsem jednou řešil na TDi 2.0 103kW, a výsledek byl ten že na autě žádná závada nebyla jen to majitel pernamentně podtáčel.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

podle readlines 11000 to vypada, ze je problem s EGR ventilem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“