1.9TDI PD emise do dílny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
emise do dílny
milý koksík, keď nevieš tak čuš. 

tak diagnostiky nám napsala toto:
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 016 BT
Systém a/nebo verze: R4 1,9L EDC G000SG 5644
Kódování: 0000072
Číslo dílny: WSC 01324
2 závad nalezeno.
18000 - signal cidla vysky / plniciho tlaku - neverohodny pomer
P1592 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 118.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 11.93 V
Provozní stav: 00001100
Tlak: 979.2 mbar
Tlak: 1958.4 mbar
16485 - meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny signal
P0101 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 1218 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 53.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Pracovní cyklus: 96.8 %
Provozní stav: 00001000
Váha vzduchu: 270.0 mg/str
Váha vzduchu: 435.0 mg/str
Readiness: 1 1 0 0 0
zkoušel jsem EGR v akčních členech a chodí, píše to pořád i po výměně čidla tlaku a teploty nasávaného vzduchu (to jsem měl starší, ale funkční z mého auta) nenapíše to hned, ale po nějaký době jízdy, spíš když se jede někde dlouho, na krátký tratě se to neobjeví
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 016 BT
Systém a/nebo verze: R4 1,9L EDC G000SG 5644
Kódování: 0000072
Číslo dílny: WSC 01324
2 závad nalezeno.
18000 - signal cidla vysky / plniciho tlaku - neverohodny pomer
P1592 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 118.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 11.93 V
Provozní stav: 00001100
Tlak: 979.2 mbar
Tlak: 1958.4 mbar
16485 - meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny signal
P0101 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 1218 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 53.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Pracovní cyklus: 96.8 %
Provozní stav: 00001000
Váha vzduchu: 270.0 mg/str
Váha vzduchu: 435.0 mg/str
Readiness: 1 1 0 0 0
zkoušel jsem EGR v akčních členech a chodí, píše to pořád i po výměně čidla tlaku a teploty nasávaného vzduchu (to jsem měl starší, ale funkční z mého auta) nenapíše to hned, ale po nějaký době jízdy, spíš když se jede někde dlouho, na krátký tratě se to neobjeví
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


protože mám v háji baterku v noťasu a neměl jsem adaptér.Huml píše:proč jste to nenalogovali?

z těchto chyb to do nouzáku nespadlo, jen to házelo ty emise
poprvé tam byla ještě jedna chyba - překročenej plnící tlak při plným plynu - to by ukazovalo na přituhlý lopatky,ale při projetí to do nouzáku nespadlo, to byla předtím třeba náhoda. Polepším se příště udělám log. Jen mi nejni jasný,proč se tam berou tyhle chyby, buď když je motor v klidu,nebo při brzdění motorem?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15 bře 2009, 12:41
- Bydliště: Považska Bystrica
tak jsme to konečně nalogovali, ale zdá se to být OK, jen nad 3400 se zdá váha slabší, jinak regulace mi přijde OK. při testu do nouzáku nespadlo a bez chyb, jak jinak, že....
http://uloz.to/2366028/jirka-touran.csv
díky za názory
http://uloz.to/2366028/jirka-touran.csv
díky za názory

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


tak další poznatky:
při logování vše OK, regualce turba OK, vyčištěn EGR,na zkoušku odpojena i el.chcípací klapka. regulace turba chodí lehoučko rukou, ani náznak drhnutí Teď se to projevuje dle majitele tak, že to chvíli jede OK a třebas při mírné akceleraci to najednou přestane zrychlovat ( přestane reagovat na plyn) a při přidání plynu začne černě hulit,ale do nouzáku to asi nespadne. Někdy se to rozjede samo, někdy pomůže vypnout klíček,ale někdy i po vypnutí klíčku a znovunastartování situace stejná, tupá reakce na plyn a černej hulán. jak kdyby turbo bylo ve zregulované poloze. Koukal jsem a je tam ten zalitý blok ventilů vše v jednom, nemůže to dělat on? Vždycky když jsem u auta, tak vše funguje samozřejmě bezchybně....
při logování vše OK, regualce turba OK, vyčištěn EGR,na zkoušku odpojena i el.chcípací klapka. regulace turba chodí lehoučko rukou, ani náznak drhnutí Teď se to projevuje dle majitele tak, že to chvíli jede OK a třebas při mírné akceleraci to najednou přestane zrychlovat ( přestane reagovat na plyn) a při přidání plynu začne černě hulit,ale do nouzáku to asi nespadne. Někdy se to rozjede samo, někdy pomůže vypnout klíček,ale někdy i po vypnutí klíčku a znovunastartování situace stejná, tupá reakce na plyn a černej hulán. jak kdyby turbo bylo ve zregulované poloze. Koukal jsem a je tam ten zalitý blok ventilů vše v jednom, nemůže to dělat on? Vždycky když jsem u auta, tak vše funguje samozřejmě bezchybně....

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

