Stránka 2 z 4

Napsal: 25 kvě 2009, 07:24
od rege245
kokso... symbol akehosi ventilu je kontrolka motora, staci pozriet prirucku od auta...

emise do dílny

Napsal: 25 kvě 2009, 08:06
od henri
milý koksík, keď nevieš tak čuš. (LOL)

Napsal: 25 kvě 2009, 15:02
od rege245
tak sem daj fotku.. nech vidim aka kontrolka to je...

Napsal: 29 kvě 2009, 15:08
od MirekX
tak diagnostiky nám napsala toto:
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 016 BT
Systém a/nebo verze: R4 1,9L EDC G000SG 5644
Kódování: 0000072
Číslo dílny: WSC 01324
2 závad nalezeno.

18000 - signal cidla vysky / plniciho tlaku - neverohodny pomer
P1592 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 118.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 11.93 V
Provozní stav: 00001100
Tlak: 979.2 mbar
Tlak: 1958.4 mbar

16485 - meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny signal
P0101 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 1218 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 53.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Pracovní cyklus: 96.8 %
Provozní stav: 00001000
Váha vzduchu: 270.0 mg/str
Váha vzduchu: 435.0 mg/str


Readiness: 1 1 0 0 0

zkoušel jsem EGR v akčních členech a chodí, píše to pořád i po výměně čidla tlaku a teploty nasávaného vzduchu (to jsem měl starší, ale funkční z mého auta) nenapíše to hned, ale po nějaký době jízdy, spíš když se jede někde dlouho, na krátký tratě se to neobjeví

Napsal: 29 kvě 2009, 20:09
od Huml
proč jste to nenalogovali?

Napsal: 29 kvě 2009, 20:26
od Tomas.cz
Není někde prasklina na potrubí?

Napsal: 29 kvě 2009, 21:22
od MirekX
Huml píše:proč jste to nenalogovali?
protože mám v háji baterku v noťasu a neměl jsem adaptér. :)
z těchto chyb to do nouzáku nespadlo, jen to házelo ty emise
poprvé tam byla ještě jedna chyba - překročenej plnící tlak při plným plynu - to by ukazovalo na přituhlý lopatky,ale při projetí to do nouzáku nespadlo, to byla předtím třeba náhoda. Polepším se příště udělám log. Jen mi nejni jasný,proč se tam berou tyhle chyby, buď když je motor v klidu,nebo při brzdění motorem?

Napsal: 30 kvě 2009, 13:48
od Power156
jak si to vyřešil , tyhle závady mi to píše u fabie 2 1.4 TDI vyměnil jsem váhu a furt to samí, ted zkousim cidlo tlaku ..., když jsem to projížděl, tak váha ukazovala 1000mg a požadavek byl 660mg .... log nemám

Napsal: 14 čer 2009, 14:09
od ferusko666
snimač teploty paliva :o

Napsal: 26 srp 2009, 21:35
od MirekX
tak jsme to konečně nalogovali, ale zdá se to být OK, jen nad 3400 se zdá váha slabší, jinak regulace mi přijde OK. při testu do nouzáku nespadlo a bez chyb, jak jinak, že....

http://uloz.to/2366028/jirka-touran.csv
díky za názory :)

Napsal: 27 srp 2009, 17:01
od henri
Nikdo,žádné názory? :? :?

Napsal: 04 zář 2009, 11:44
od henri
nikdo nic?

Napsal: 10 zář 2009, 20:39
od MirekX
tak další poznatky:
při logování vše OK, regualce turba OK, vyčištěn EGR,na zkoušku odpojena i el.chcípací klapka. regulace turba chodí lehoučko rukou, ani náznak drhnutí Teď se to projevuje dle majitele tak, že to chvíli jede OK a třebas při mírné akceleraci to najednou přestane zrychlovat ( přestane reagovat na plyn) a při přidání plynu začne černě hulit,ale do nouzáku to asi nespadne. Někdy se to rozjede samo, někdy pomůže vypnout klíček,ale někdy i po vypnutí klíčku a znovunastartování situace stejná, tupá reakce na plyn a černej hulán. jak kdyby turbo bylo ve zregulované poloze. Koukal jsem a je tam ten zalitý blok ventilů vše v jednom, nemůže to dělat on? Vždycky když jsem u auta, tak vše funguje samozřejmě bezchybně.... :)

Napsal: 11 zář 2009, 07:08
od marquee
tohle jsem jednou řešil na TDi 2.0 103kW, a výsledek byl ten že na autě žádná závada nebyla jen to majitel pernamentně podtáčel.

Napsal: 11 zář 2009, 15:33
od fabiátor
podle readlines 11000 to vypada, ze je problem s EGR ventilem