Stránka 2 z 3
Napsal: 15 úno 2006, 00:10
od Huml
U těch 66kW bych to typoval na tu N75 (pro turba s bypasem), je to pěknej prevít a dost se sere.
Napsal: 15 úno 2006, 12:15
od LuckyLuke
Diky,ale muzete mi jeste zhruba napsat,nebo nekam odkazat,kde ty vadne soucastky najdu a jak je vymenim.Dik.
Napsal: 15 úno 2006, 12:41
od LuckyLuke
To:Huml
Jeste me napadlo.Deje se mi zhruba v tech otackach dost divnej zvuk z motoru.Je to jak vyfuk,ale ten jsem cely vyndal a delalo to stejne.Takovy hluboky chrceni.Jen asi mezi 2200-2400otackama.Nemuzou to byt ty lopatky u turba?Vaha vzduchu je merena a dobra.Mam rok95 asi 66kw ted presne nevim.

.Diky.

Napsal: 15 úno 2006, 23:07
od soty.j
ahoj.mam pasika AFN 81kw.tedka se mi asi uz po seste stalo,ze pri seslapnuti pnynu na podlahu proste slabe,jako kdyby turbo vubec nezaplo,potom jsem ubral a znovu seslapl a uz dobre.nevite nekdo co to bylo? celkem me to vrta hlavou.snad se to nebude zhorsovat.
jeste---va podzim jsem menil vahu vzduch.delalo to neco podobneho,ale nejdrive to zatahlo a nad 2500 pokles.a takto to delalo porad.nemuze byt ta vaha nejaka zanesena a nebo mokra? zaclo me to blbnout kdyz povolily mrazy
Napsal: 15 úno 2006, 23:14
od Huml
No chlapi hlavně bych to viděl na diagnostiku na VAGu, tam si myslím, že by to bylo poznat hned.
Napsal: 17 úno 2006, 23:43
od kucera-jan
tak zitra jdu vyzkouset Vase rady, obtokovou klapku na turbu a N75. vecer dam vedet jestli uz to chodi.
Napsal: 18 úno 2006, 12:45
od kucera-jan
tak jsem to rozebral, mam venku N75-jak se pozna jestli je funkcni? sundal jsem i tahlo na klapku na turbu-hyba se volne, jak se zkontroluje funkcnost dozicky? ja uz fakt nevim co by to mohlo byt? Co muze stat dozicka a N75? dekuji
Napsal: 18 úno 2006, 20:27
od kucera-jan
Stalo se uz nekomu ze mu odesla dozicka na turbu? pripada mi ze to tahlo jde hodne ztuha-skoro nejde.
Napsal: 18 úno 2006, 22:11
od Huml
Jestli to máš rozdělaný, tak tou páčkou na turbu musí jít hejbat úplně volně. Ta tyčka z té plechovky de vytahovat tíž, je tam pružina, ale pokud těsní membrána, většinou to bývá v pořádku. Ten ventil N75 poznáš bez diagnostiky těžko, to že cvaká, neznamená, že je v pořádku. Jestli jsi povolil tu tyčku od té páčky, doufám, že jsi si poznačil polohu, musí se to nastavit tak ,aby to péro bylo předepjatý, ale úplně přesně ti to neřeknu, z hlavy to nevím (možná: lehce zašroubovat až je páčka bez vůle a pak ještě o 8 otáček,myslím, že by to tak nějak mohlo být, je to jen takovej výstřel). Každopádně VAG je VAG, stejně si myslím, že by si na něm měl zkončit.
Napsal: 18 úno 2006, 23:00
od kucera-jan
VAG je VAG, ale stale hlasi to same-nizky tlak v sacim potrubi. me prave pripada ze ten podtlak co ovlada to tahlo ze nemuze s tim vubec pohnout. oprvadu to slo docela ztuha, ale je mi zase divne ze by to odeslo.

Napsal: 18 úno 2006, 23:17
od Huml
me prave pripada ze ten podtlak co ovlada to tahlo ze nemuze s tim vubec pohnout. oprvadu to slo docela ztuha, ale je mi zase divne ze by to odeslo
Teď su asi trochu mimo mísu, ale co je to vůbec za motor a auto? Celou dobu žiju v tom, že je to 66kw, tam se ovládá turbo tlakem.
Napsal: 19 úno 2006, 09:06
od kucera-jan
Co bys teda udelal, tak to si myslim ja spatne s tim podtlakem.diky
Napsal: 19 úno 2006, 09:45
od Andre
Ze všeho nejdřív nám hod logy z měření, nebo aspon napiš jaký tlak to tubo vůbec dává.
Napsal: 20 úno 2006, 23:02
od kucera-jan
udaje kolik tlaci turbo poslu ale asi az o vikendum pres tyden jsem v praci. diky za rady

Napsal: 19 bře 2006, 18:34
od kucera-jan
Dělal jsem diagnostiku VAG, na trojku jsem jel 1500 otáček a pak jsem to sešlápl. tlak turba byl 2183, váha vzduchu na volnoběh 415, při 3000 otáčkách 847,9. Vypadá to na váhu ale když jsem ji vyměnil za novou tak ke změně k lepšímu nedošlo. Co s tím?

Auto poořád hlásí chybu Nízký tlak v sacím potrubí. Mezi 2000 až 2200 ot se ozve jakýsi zvuk od motoru.