[b]Chvenie pri akceleracii[/b]

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Cupra R
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 29 črc 2009, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Cupra R »

tak jestli byl ko tak je to pravdeodobny ;)
matelko22
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 01 říj 2006, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od matelko22 »

no ja mam na prevodovke silentblok v prdeli..takze to vymena moze vyrazne zlepsit?
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
Uživatelský avatar
Cupra R
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 29 črc 2009, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Cupra R »

Samozrejme.Motor pri zaberu pri akceleraci ma snahu se ´´kroutit,,A pokud je silentblok vymackany dochazi k vybrovani motoru a nasledne se to rozlozi po cele kastli.Silentblok umi udelat hodne neplechy
JardaRSV
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 18 úno 2010, 10:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od JardaRSV »

Taky dobrý nápad ale u mě si myslím že to ten silentblok nebude. Začalo mi to dělat po výměně hydroštelu ale na motoru už jsme vyloučili všechny možnosti. Jakmile jsem si auto vyzvedl ze servisu tak to začalo, do tý doby před servise vůbec....Když už jsme vyzkoušeli EGR ventil a vstřiky tak jsme koukali na poloosu a ta se zdá servisákovi už dost vyběhaná. Snažím se najít nějakou souvislost s opravou a ted mě napadá jestli se třeba nemůže nějakým způsobem poškodit poloosa nebo ten kloub tažením na laně. Jel jsem na laně 150 km a občas do zatáčky když to hodně škublo tak uplně louplo v podvozku.....to by mohlo něco způsobit ne?
Uživatelský avatar
Cupra R
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 29 črc 2009, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Cupra R »

150 km je dost zalezi za co jsi to mel lano chyceny.Pokud jsi to mel za tazny oko tak si myslim ze by se nemelo nic stat.
JardaRSV
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 18 úno 2010, 10:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od JardaRSV »

Cupra R píše:150 km je dost zalezi za co jsi to mel lano chyceny.Pokud jsi to mel za tazny oko tak si myslim ze by se nemelo nic stat.
Jasně, měl jsem to za tažný oko, za nic jinýho bych to ani nezkoušel. Netuším co se tím tažením ještě mohlo podělat, protože předtím to nedělalo...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Na chvění auta zkuste do každého kloubu poloosy půl tuby orig.vazelíny,po 50 tis km jsou totiž již suší a špatně se pak otáčejí.Když se to neudělá hned,poloosa se vydře a už to nic nezachrání.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
JardaRSV
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 18 úno 2010, 10:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od JardaRSV »

Jestli jsem to dobře pochopil tak jsi myslel, že už to nezachráním....Ještě mi není jasný když se řekne výměna poloosy tak co je tím myšleno? Součástí poloosy je i homokinetycký kloub ne? V servisu mi řekl že by vyměnil poloosu a že na jednu stranu stojí přibližně 2000kč, to myslel ten homokinetak, nebo co se tam mění?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Záleží,kolik km ti to dělá(chvění).Namazat klouby tě vyjde do 500 za vazelínu,když si to uděláš sám.V servisu jistě mysleli celou poloosu,většinou mají repasované a tomu já nevěřím.Kup si venkovní klouby nové a vyměň je.Vnitřní vydrží hodně,já je měnil jen jednou a to až ve 450tis.Ale také jsem je pravidelně mazal.Většinou kmitání dělají ty venkovní.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

S těmi klouby je to tak,ale já řešil případ,že auto zamlátilo tak,že nešel udržet volant a málem člověk spadl do strouhy..Ale dělali to klouby u převodovky,ještě původní..byly úplně suché a zadírali se ..A jak říkal martinsidlo,nacpal jsem tam vazelinu/byl to starší golf diesel/ a nové auto...Byl to velice nenáročný majitel,který nějaké vibrace nikdy neřešil /vozil s tím na vleku koryta/ až když téměř spadl do strouhy....A ani já nevěřím na repase...nový je nový...P.S. kuličky v kloubu měli zlatavočervenou barvu...
nepropadat panice...
JardaRSV
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 18 úno 2010, 10:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od JardaRSV »

Asi teda prve zkusím nějakým způsobem zkontrolovat nebo vyměnit ten silentblok na převodovce a pak když to nepomůže ty vnitřní klouby...jinak fakt nevim, různě se ptám abych nevyhodil zbytečne dalsi 4000kč za poloosy ale nikdo nic nevi sakra
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Zkus ty poloosy nejdřív namazat,to je nejlacinější.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“