
[b]Chvenie pri akceleracii[/b]
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Taky dobrý nápad ale u mě si myslím že to ten silentblok nebude. Začalo mi to dělat po výměně hydroštelu ale na motoru už jsme vyloučili všechny možnosti. Jakmile jsem si auto vyzvedl ze servisu tak to začalo, do tý doby před servise vůbec....Když už jsme vyzkoušeli EGR ventil a vstřiky tak jsme koukali na poloosu a ta se zdá servisákovi už dost vyběhaná. Snažím se najít nějakou souvislost s opravou a ted mě napadá jestli se třeba nemůže nějakým způsobem poškodit poloosa nebo ten kloub tažením na laně. Jel jsem na laně 150 km a občas do zatáčky když to hodně škublo tak uplně louplo v podvozku.....to by mohlo něco způsobit ne?
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Na chvění auta zkuste do každého kloubu poloosy půl tuby orig.vazelíny,po 50 tis km jsou totiž již suší a špatně se pak otáčejí.Když se to neudělá hned,poloosa se vydře a už to nic nezachrání.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Jestli jsem to dobře pochopil tak jsi myslel, že už to nezachráním....Ještě mi není jasný když se řekne výměna poloosy tak co je tím myšleno? Součástí poloosy je i homokinetycký kloub ne? V servisu mi řekl že by vyměnil poloosu a že na jednu stranu stojí přibližně 2000kč, to myslel ten homokinetak, nebo co se tam mění?
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Záleží,kolik km ti to dělá(chvění).Namazat klouby tě vyjde do 500 za vazelínu,když si to uděláš sám.V servisu jistě mysleli celou poloosu,většinou mají repasované a tomu já nevěřím.Kup si venkovní klouby nové a vyměň je.Vnitřní vydrží hodně,já je měnil jen jednou a to až ve 450tis.Ale také jsem je pravidelně mazal.Většinou kmitání dělají ty venkovní.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
S těmi klouby je to tak,ale já řešil případ,že auto zamlátilo tak,že nešel udržet volant a málem člověk spadl do strouhy..Ale dělali to klouby u převodovky,ještě původní..byly úplně suché a zadírali se ..A jak říkal martinsidlo,nacpal jsem tam vazelinu/byl to starší golf diesel/ a nové auto...Byl to velice nenáročný majitel,který nějaké vibrace nikdy neřešil /vozil s tím na vleku koryta/ až když téměř spadl do strouhy....A ani já nevěřím na repase...nový je nový...P.S. kuličky v kloubu měli zlatavočervenou barvu...
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5