Stránka 2 z 3
Napsal: 04 zář 2009, 20:16
od Pepa1
S tím snímačem talku se mě to taky nelíbí. Možná to ale měřím blbě. S osciloskopem se teprve zžívám, takže bych se divil, kdybych žádnou botu neudělal.
Jak budu mít chvilku, tak zase zajedu to změřit (auto je v sevisu 7km od moji dílny).
Hoď mě prosím do mejlu toho Fiata, prostuduju a třeba to pomůže.
Díky moc.
Napsal: 04 zář 2009, 20:28
od Okura
máš to tam,
Tady si myslím že jsi nic nezkazil,měření napětí ze snímače proti zemi.
a při zapnutí to nemuže nic rušit, maximálně žhavení ale to je hodně nepravděpodobný.
Ten snímač se mi nezdá. To naměř znovu jestli se ti podaří.
To mu chcíplo za jízdy? zničeho nic? žadné zvuky rána atd..?
Napsal: 04 zář 2009, 20:54
od Pepa1
Dorý dotaz - majitel popisoval, že se ozvaly zvuky, jako když se něco namotá na kolo - pravidelně se opakující zvuky. Auto chcípnul, šel se podívat na kola, pak to natočil, ujel asi 15m, pak to chcíplo a už to nenatočil.
Při startování se občas z levé strany motoru (opačné než jsou rozvody) ozve slabé ťuknutí.
Napsal: 04 zář 2009, 21:06
od Okura
to je zajimavý, motor normálě točí bez žádných divných zvuků?
každopádně naměř snímač tlaku, a tlaky ve válců,pak uvidíme co dál
Napsal: 04 zář 2009, 21:10
od Pepa1
OK, snad se k tomu v pondělí dostanu. Přes víkend mám jiný aktivity.
Ty signály z Fiatu jsou pěkný, Autoscop je Autoscop. Až vyrostu, taky si ho koupím.

.
NaFCD jsem vyměnil obr. komprese (měl jsem obrácené kleště).
Napsal: 05 zář 2009, 07:46
od Okura
Scháním tlakovou sondu do 50bar, oni ji tam maj u IHR ale 10tisic, no trochu se mi zdá cena přehnaná,
Jasně něco naměř, a uvidíme. Tady by se hodila tlaková sonda.
Jo u těch proudových kleští, je tam tok proudu plus a mínus

Napsal: 06 zář 2009, 18:52
od Okura
jo, ještě mě napadlo
jakou váčku ten hall snímač snímá??
Napsal: 06 zář 2009, 19:07
od Pepa1
Tak na to se musím mrknout, měřil jsem to na konektoru jednotky, takže fyzicky nevím na jaký je vačce.
Napsal: 07 zář 2009, 21:01
od roman
Zdravím,
mám takovou zkušenost, vzít startovací spray a opatrně vstříknout při startování do sání, motor chytí na ten spray a když poté běží i na naftu, je problém ve vstřikovačích ( nejlepší změřit přepadové množství ). Když motor naskočí na spray a opět zdechne je problém v čidlech nebo třeba ve vstupním tlaku do čerpadla ale toho pak může být hodně různých možností.
Roman
Napsal: 08 zář 2009, 06:11
od Pepa1
Ten motor zdechnul za chodu.
Čím dál víc mám podezření na snímač v railu, že hllásí víc, než tam je a jednotka na to reaguje stáhnutím tlaku v čerpadle.
Když ten snímač dám na oscil., tak z něj ale leze úplně něco jinýho než by mělo.
Ještě to zkusím jednou přeměřit.
Napsal: 08 zář 2009, 07:26
od Okura
taky bych na to tipoval,
naměř, a hod to sem
Napsal: 08 zář 2009, 19:53
od LMartin
odpoj snimac tlak a uvidis ci auto chiti na nahradny rezim
Napsal: 09 zář 2009, 06:00
od Pepa1
Jestli se nepletu, tak bez signálu od snímače tlaku to nejde vůbec.
Napsal: 10 zář 2009, 17:53
od Okura
jak pokračuješ?
Napsal: 10 zář 2009, 19:40
od Pepa1
Ten servis pro kterej to dělám má nějaký známí u Forsa, takže jim půjčí nový čidlo talku v railu na zkoušku. Nemaj ho skladem, ale zítra by mělo bejt, dám vědět. Díky za zájem.