zhavice bosch

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

gojf píše:Potreboval by som poradiť. Mam GLF 4 1,9 TDI 85 kW a zda sa mi že ked zapnem kluč tak kontrolka na žhavenie mi svieti tak cca 4;5 sek. nieje to málo. Auto naskoči perfektne či je zohriate alebo studene. Dakujem za radu.
ne to je ok ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
novacik
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 18 bře 2009, 18:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od novacik »

kevino píše:
novacik píše:hmmmm a to nerobia automaticky vo vw ked ides na diagnostiku?
nie, za to sa plati....


jaj len mam trocha dilemu ci ten flash fakt pomoze...alebo dokupit radsej 2 origo NGK zhavice a prehodit ich kedze 2 nove mam v zalohe.....:(((
igracik
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 02 čer 2009, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od igracik »

novacik píše:no to je dobry napad asi to tak urobim,akurat som este zistil ze su 6V A 8V zhavice ale neviem ako to zistim ktore mam a ktore mi treba :( kedze na krabicke to neni....
To napätie nemeraj na žhaviči. Odpoj koncovku a odmeraj kolko voltov ide do žhaviča. Všetky musia byť rovnaké s rozdielom 0,1 až 0,2 volta bez zážaže. daj potom Vedieť
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Re: zhavice bosch

Příspěvek od Marek67 »

novacik píše:chcel by som sa opytat odisiel mi zhavic, tak som kupil zhavice od firmy bosch 0250 403 002 na motor 2.0 tdi bkp 103kw vw passat. a asi 3 dni po vymene mi to vyhadzuje chybu,ked som to dal nacitat tak bola chyba na vsetkych 4 zhavickach. je toto mozne? neviem co si mam o tom mysliet, ci je to zalozene zle alebo ci je chybna kabelaz??? ://
Stalo se mi to samý na tom samým autě objednal jsem žhaviče u ELITU podle auta buchl jsem je tam a bylo hned po nich pozor na to napětí měl jsem tam 7Voltový a přišli mi mi 4,4V a já si toho všimnul až potom ale dal jse je na reklamaci a tu mi uznaly
novacik
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 18 bře 2009, 18:30
Odpovědi: 0

Re: zhavice bosch

Příspěvek od novacik »

Marek67 píše:
novacik píše:chcel by som sa opytat odisiel mi zhavic, tak som kupil zhavice od firmy bosch 0250 403 002 na motor 2.0 tdi bkp 103kw vw passat. a asi 3 dni po vymene mi to vyhadzuje chybu,ked som to dal nacitat tak bola chyba na vsetkych 4 zhavickach. je toto mozne? neviem co si mam o tom mysliet, ci je to zalozene zle alebo ci je chybna kabelaz??? ://
Stalo se mi to samý na tom samým autě objednal jsem žhaviče u ELITU podle auta buchl jsem je tam a bylo hned po nich pozor na to napětí měl jsem tam 7Voltový a přišli mi mi 4,4V a já si toho všimnul až potom ale dal jse je na reklamaci a tu mi uznaly
no super takze nie som sam co ma take stastie.....terza aspon viem kde zacat, prehodim tie origo dokupim dva a tamtie vratim nech si ich vyreklamuju....:)) ani nevies ako si mi poradil.dik
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

igracik píše:
novacik píše:no to je dobry napad asi to tak urobim,akurat som este zistil ze su 6V A 8V zhavice ale neviem ako to zistim ktore mam a ktore mi treba :( kedze na krabicke to neni....
To napätie nemeraj na žhaviči. Odpoj koncovku a odmeraj kolko voltov ide do žhaviča. Všetky musia byť rovnaké s rozdielom 0,1 až 0,2 volta bez zážaže. daj potom Vedieť
pokud chces otestovat kabelaz, tak je lepsi merit na zhavici tj. se zatezi, protoze na prazdno ti to bude ukazovat napeti i pres prechodak nebo zoxidovanej kontakt, problem tohohle typu se projevi az pri proudovym namahani, tj. pri zhaveni
fx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 06 lis 2008, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od fx99 »

:D tak ja taky ,2.0 bkp taky vsechny žhavky nove beru, a chyba na vsech valcích ,ma to asi spojitost s tim napetim ,ted sme je vyndaly a vsechny ko!!!
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

fabiátor píše:
igracik píše:
novacik píše:no to je dobry napad asi to tak urobim,akurat som este zistil ze su 6V A 8V zhavice ale neviem ako to zistim ktore mam a ktore mi treba :( kedze na krabicke to neni....
To napätie nemeraj na žhaviči. Odpoj koncovku a odmeraj kolko voltov ide do žhaviča. Všetky musia byť rovnaké s rozdielom 0,1 až 0,2 volta bez zážaže. daj potom Vedieť
pokud chces otestovat kabelaz, tak je lepsi merit na zhavici tj. se zatezi, protoze na prazdno ti to bude ukazovat napeti i pres prechodak nebo zoxidovanej kontakt, problem tohohle typu se projevi az pri proudovym namahani, tj. pri zhaveni
Přesně, prvotní test lze udělat s vypojenou poslední fajfkou (nejdále od přívodu) a ostatní tři žhaviče zapojeny. Voltmetrem změříš napětí v té fajfce, tím otestuješ funkčnost relé žhavení a že po cestě není přechoďák, máš tam vlastně zátěž těch tří žhavičů. Lze i místo pojistky dát ampérmetr (1 žhavka cca 8A).
Samozřejmě 100% je vytáhnout žhavky ven (vidíš jak rychle a do jaké teploty-barvy jdou.
GIV Variant TDi ???kW
igracik
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 02 čer 2009, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od igracik »

Slavkov píše:
fabiátor píše:
igracik píše:To napätie nemeraj na žhaviči. Odpoj koncovku a odmeraj kolko voltov ide do žhaviča. Všetky musia byť rovnaké s rozdielom 0,1 až 0,2 volta bez zážaže. daj potom Vedieť
pokud chces otestovat kabelaz, tak je lepsi merit na zhavici tj. se zatezi, protoze na prazdno ti to bude ukazovat napeti i pres prechodak nebo zoxidovanej kontakt, problem tohohle typu se projevi az pri proudovym namahani, tj. pri zhaveni
Přesně, prvotní test lze udělat s vypojenou poslední fajfkou (nejdále od přívodu) a ostatní tři žhaviče zapojeny. Voltmetrem změříš napětí v té fajfce, tím otestuješ funkčnost relé žhavení a že po cestě není přechoďák, máš tam vlastně zátěž těch tří žhavičů. Lze i místo pojistky dát ampérmetr (1 žhavka cca 8A).
Samozřejmě 100% je vytáhnout žhavky ven (vidíš jak rychle a do jaké teploty-barvy jdou.
presne tak jj :)
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Tak jsem se díval podle auta tam patří ty žhaviče cos tam dal až od roku 5/2007 na napětí 4,4V .Na starší patří např.od NGK cz304.o.č.N10579805
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“