Tak rozebral jsem komplet sání, kouknul na turbo, bylo bez vůle a olej už před, tak to bylo jasný. Ale měl jsem skoro vypadlý bajonet na IC ( v servisu to nějak "zapoměli" nasadit rovně) a tudy to i fičelo ven. Tak jsem to přetěsnil a dál jezdím a zatím to nějak neteče. Byla teorie, že tou netěsností unikal tlak, tak turbo regulovalo na správný (tím to nepadalo do nouzáku) a tím i tvořilo větší podtlak v sání , který se vyrovnával tím odvětráním. Váha to nemusí tak poznat, jenom se mírně změní zátah, ale to zase nemusím poznat já

. Tak na doporučení mechanika jezdím a jako vůl před každou jízdou lezu do motoru a vytahuju měrku

. Jinak mám poctivých 120 tkm tak by ještě nemusel být nějak vyběhaný. Jiná možnost už je jenom, že je ko válec nebo kroužky a funí to tak moc, že to odlučovač nestíhá. Jo a ten odlučovač je jenom takovej labirint, maximálně se může ucpat a pak to vyhazuje měrku na olej a tak. Nemá cenu kupovat nové víko, ničemu to nepomůže s tímhle problémem. Takže jednoznačný závěr nemám, až se to pos..e, tak budu řešit dál. Jestli máte někdo lepší nápad, sem s ním
