Odvětrávání + olej v sání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pleskot
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 16 dub 2009, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pleskot »

Obrázek
Tak těsnění se použije staré a co to přetěsnění hadic ? Musím objednat ty těsnící kroužky č. 12,8,3 ? Nebo jdou staré roztáhnout na trnu, nebo jinak? Musím jezdit, tak bych rád udělal vše najednou :D díky za rady
Pleskot
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 16 dub 2009, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pleskot »

Tak rozebral jsem komplet sání, kouknul na turbo, bylo bez vůle a olej už před, tak to bylo jasný. Ale měl jsem skoro vypadlý bajonet na IC ( v servisu to nějak "zapoměli" nasadit rovně) a tudy to i fičelo ven. Tak jsem to přetěsnil a dál jezdím a zatím to nějak neteče. Byla teorie, že tou netěsností unikal tlak, tak turbo regulovalo na správný (tím to nepadalo do nouzáku) a tím i tvořilo větší podtlak v sání , který se vyrovnával tím odvětráním. Váha to nemusí tak poznat, jenom se mírně změní zátah, ale to zase nemusím poznat já :-). Tak na doporučení mechanika jezdím a jako vůl před každou jízdou lezu do motoru a vytahuju měrku :-). Jinak mám poctivých 120 tkm tak by ještě nemusel být nějak vyběhaný. Jiná možnost už je jenom, že je ko válec nebo kroužky a funí to tak moc, že to odlučovač nestíhá. Jo a ten odlučovač je jenom takovej labirint, maximálně se může ucpat a pak to vyhazuje měrku na olej a tak. Nemá cenu kupovat nové víko, ničemu to nepomůže s tímhle problémem. Takže jednoznačný závěr nemám, až se to pos..e, tak budu řešit dál. Jestli máte někdo lepší nápad, sem s ním :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“