Větší turbo??? Omega TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ahoj dawe2706, prohlížel jsem, jak jsi ze serie udělal pěknou raketu..
Taky se s mým e36 325tds tour. snažím něco udělat, ale vzhledem k půjčce na barák a malým dětem to de pomalu a tak bych moc ocenil, kdyby jsi sem nebo třeba do SZ písnul popis tvých úprav.. např. kde a za kolik jsi sehnal new turbo, jaký čerpadlo a z čeho a jaký komplikace jsou s tím vším spojený a tak.. přivydělávám si u nás v servisu, tak prostor na ůpravy sou.. moc by mi to pomhlo a třeba i dalším a hlavně ušetřilo spoustu času.. Moc díky a ladění 3x zdar..

Lepší bude když napíšeš co od toho očekáváš, jakej by jsi chtěl výkon? To se pak líp radípesa84 píše:ahoj dawe2706, prohlížel jsem, jak jsi ze serie udělal pěknou raketu..Taky se s mým e36 325tds tour. snažím něco udělat, ale vzhledem k půjčce na barák a malým dětem to de pomalu a tak bych moc ocenil, kdyby jsi sem nebo třeba do SZ písnul popis tvých úprav.. např. kde a za kolik jsi sehnal new turbo, jaký čerpadlo a z čeho a jaký komplikace jsou s tím vším spojený a tak.. přivydělávám si u nás v servisu, tak prostor na ůpravy sou.. moc by mi to pomhlo a třeba i dalším a hlavně ušetřilo spoustu času.. Moc díky a ladění 3x zdar..
![]()
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
jasný, no údajně by tam mělo být něco málo přes 170koní, což je bomba na takového "veterána"
, ale chtěl bych jěště víc, a taky ten krouták zvednout by nebylo marný.. samozřejmě né na úkor motoru.. 
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..
Ale snad brzo bude jiný kousek..
Pokud seženeš dobrýho ladiče,tak jen namontuj turbo z BMW 525d Je to GT2052V napiš uživateli ANDRE a on Ti řekne cenu atd...do starýho nemá smysl jít. s tlakem 1,,5 baru budeš na hranici tlaku čidla a tak to bude chtít čidlo tlaku z BMW E60 530d...má jen jinou přírubu a tak budeš muset udělat přechodku na kabely,ale je do 3 baru včetně atmosférického a tak Ti to nebude padat do nuzáku...namonturj intercooler...nejlépe celohliník (saabtuning.cz) a s dobrým softem by jsi mohl být kolem 180-190ps......pak už to bude limit turba...dál se posuneš jen s větší hlavou v čerpadle a větším foukátkem...takže takpesa84 píše:jasný, no údajně by tam mělo být něco málo přes 170koní, což je bomba na takového "veterána", ale chtěl bych jěště víc, a taky ten krouták zvednout by nebylo marný.. samozřejmě né na úkor motoru..
Ale pokud to bereš "né na úkor motoru" tak už dál nechoď...nikdo totiž do toho motoru nevidí a mě drží 209 koní a tobě při 190 lehne a budu za to já

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706 píše:Pokud seženeš dobrýho ladiče,tak jen namontuj turbo z BMW 525d Je to GT2052V napiš uživateli ANDRE a on Ti řekne cenu atd...do starýho nemá smysl jít. s tlakem 1,,5 baru budeš na hranici tlaku čidla a tak to bude chtít čidlo tlaku z BMW E60 530d...má jen jinou přírubu a tak budeš muset udělat přechodku na kabely,ale je do 3 baru včetně atmosférického a tak Ti to nebude padat do nuzáku...namonturj intercooler...nejlépe celohliník (saabtuning.cz) a s dobrým softem by jsi mohl být kolem 180-190ps......pak už to bude limit turba...dál se posuneš jen s větší hlavou v čerpadle a větším foukátkem...takže takpesa84 píše:jasný, no údajně by tam mělo být něco málo přes 170koní, což je bomba na takového "veterána", ale chtěl bych jěště víc, a taky ten krouták zvednout by nebylo marný.. samozřejmě né na úkor motoru..
Ale pokud to bereš "né na úkor motoru" tak už dál nechoď...nikdo totiž do toho motoru nevidí a mě drží 209 koní a tobě při 190 lehne a budu za to jájá jdu do úprav s tím,že buď to vydrží a nebo zakuká a tím pádem znám hranici za kterou s druhým motorem už nemůjdu..možná
Tobě i když to lehne na 250ps tak další motor budeš pokoušet stejně dál.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Tak takoldaf píše:dawe2706 píše:Pokud seženeš dobrýho ladiče,tak jen namontuj turbo z BMW 525d Je to GT2052V napiš uživateli ANDRE a on Ti řekne cenu atd...do starýho nemá smysl jít. s tlakem 1,,5 baru budeš na hranici tlaku čidla a tak to bude chtít čidlo tlaku z BMW E60 530d...má jen jinou přírubu a tak budeš muset udělat přechodku na kabely,ale je do 3 baru včetně atmosférického a tak Ti to nebude padat do nuzáku...namonturj intercooler...nejlépe celohliník (saabtuning.cz) a s dobrým softem by jsi mohl být kolem 180-190ps......pak už to bude limit turba...dál se posuneš jen s větší hlavou v čerpadle a větším foukátkem...takže takpesa84 píše:jasný, no údajně by tam mělo být něco málo přes 170koní, což je bomba na takového "veterána", ale chtěl bych jěště víc, a taky ten krouták zvednout by nebylo marný.. samozřejmě né na úkor motoru..
Ale pokud to bereš "né na úkor motoru" tak už dál nechoď...nikdo totiž do toho motoru nevidí a mě drží 209 koní a tobě při 190 lehne a budu za to jájá jdu do úprav s tím,že buď to vydrží a nebo zakuká a tím pádem znám hranici za kterou s druhým motorem už nemůjdu..možná
Tobě i když to lehne na 250ps tak další motor budeš pokoušet stejně dál.To je jak se mnou.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..
Ale snad brzo bude jiný kousek..
Jasně no problempesa84 píše:taky si myslím.. je to nemoc..
neboj, kdyby klekl tak bych to tobě nepřisuzoval..je mi jasný, že když někdo chce ladit motor na vyšší výkon, tak musí tak trochu počítat s tím, že může odejít do věčných lovišt´.. takže kdyby zaklepal tak by zaklepal, sice to na**re, ale myslím, že ten můj je v dobrý kondyci, tak by něco vydržet měl.. Jinak moc díky za ty rady, určitě se podle toho budu řídit! Pokud bych potřeboval poradit doufám, že se na tebe mohu obrátit.. Díks!
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
ahoj,mám taky bmw 325TDS a pročítal sem to tu a zajímalo by mě jak je to s tím čidlem s 530d e60? ja mam s toho motoru ted sehnané turbo, tak by mě zajímalo, když tam to čidlo dám, normalně ho připojit ve stejnem pořadí na konektory jako je na původním čidle? nebo jak ho zapojit, a musím pak ještě nějak řešit ten soft nebo něco? nebo jen tím čidlem posunu tlak při kterem to začne padat do nouzáku? A dále jak je to s tím čerpadlem? jaké větší čerpadlo tam jde dát, nebo jaká větší hlava čerpadla? případně jak na čerpadle přidám naftu? a co ty trysky z mercedesu? přidaly něco? osvědčily se? z jakého MB případně jsou? ja mám zatím tyto upravy: zaslepen a odpojen ERG ventil, KaN vložka filtru, visco spojka pryč, chip na 170hp a zvedlí tlak turba o cca 3 otáčky té tyčky k wesgatu... jinak ted sem dovezl to turbo s 530d e61 tak bych dal ještě to čidlo tlaku a zajímalo by mě co můžu udělat dále abych nahonil nake další koníky? ještě si říkám kat pryč místo něj trubku a nějaky laděný koncový tlumič... jinak ohledně životnosti vým jak to s ní je ale jde mi o co nejvyšší výkon, mam to sice i na normální ježdění, ale chtěl bych s tím i občas na okruh nebo vrchy nebo drifty, takže honím koníky... díky moc za rady
k odstranění visco mě vedlo to, že se to kdysi zkusil na bývalém TD v zimě a auto nehorázně ožilo i když visca byla nová a motor studený pořad se trochu točila, tak sem ji sundal a jelo to znatelně lépe a spotřeba šla dolů, a motor šel hlavně mnohem lépe do otáček, u tohoto auta mě k tomu dovedlo to, že mi odešla vodní pumpa a zjistil sem že tam mám stejně el chladič který se spína stejně jak visca, tak když sem dával novou pumpu, byl závit na viscu zaslepen, byl na něm ochranný plast tak sem si říkal, že to bez ní zkusím teda i v létě, a zjistil sem že teplota se stejně i v největších hycech a při využívání plného výkonu na okrskách a stylu jízdy brzda plyn požád držela na provozní a ventylátor stejně skoro nespínal a na budíku teplota nikdy nešla přez půlku, a to vým jak rychle teplota na budíku může vyletět, když se mi tehdy rozletěla ta vodní pumpa... jinak i na netu se dají sehnat na různé typy aut co maji visco spojku kity na předělání na el. ventylátor a psali u toho, že to přidá nakych cca 5% výkonu a podle vlastní zkušenosti bych tomu fakt věřil...