Stránka 2 z 4
Napsal: 12 lis 2009, 14:35
od Forest
Pche nic nevite, on to tam ma proto, aby si mohl okopirovat ty Bodou zminovany vydechy na Brouka

Malem jste mu to sezrali

Napsal: 12 lis 2009, 23:18
od Holz-tdi
No brouk má trochu jiný blatníky, ale budiž.
Co se týká spotřeby- proběhla fakt dobrá zkušebka- plná nádrž-cca 60 ltr. po ujetí 180 km- dojezd na palubáku- 120km. Soudruzi z NDR fakt nekecali- když jedeš- 20 na 100. Jinak dlouhodobá spotřeba na palubáku kolem 13.
A ta cena- je skutečně velice lákavá (pouze šestimístná). Čao.
Napsal: 13 lis 2009, 12:03
od puci
Holz-tdi píše:No brouk má trochu jiný blatníky, ale budiž.
Co se týká spotřeby- proběhla fakt dobrá zkušebka- plná nádrž-cca 60 ltr. po ujetí 180 km- dojezd na palubáku- 120km. Soudruzi z NDR fakt nekecali- když jedeš- 20 na 100. Jinak dlouhodobá spotřeba na palubáku kolem 13.
A ta cena- je skutečně velice lákavá (pouze šestimístná). Čao.
to je skoro jak naše uno turbo, predpokladam, ale že si mu trochu ponakladal. Kámoš si kúpil S2 a tiež je trošku smutný zo spotreby, ale zatiaľ sa ladí, takže plný kotol furt.
Napsal: 13 lis 2009, 16:22
od LibangVW
kamos ma taky Audi S2ku a spotreba 15 - 25l

Napsal: 15 lis 2009, 13:08
od Forest
... proto vsichni ladime TDIcka, protoze muzeme prasit a pres 12 to nejde
Ja se priznam, ze ted si to uzivam a jezdim kolem lehce pod 10. Pochybuju, ze se stejnym vykonem a prubehem u benzinu pojedu pod dvojnasobek

Napsal: 15 lis 2009, 15:07
od turbo kamna power
tak 13 dlouhodobá to je krásný

a dvacet při náloži taky jde, kam se hrabou ferrari a lambo
Napsal: 15 lis 2009, 15:38
od BH motor
ja mam na svojej RS4 mam tocak okolo 700 Nm a vykon okolo 600 ps a spotreba sa hybe od 9 do 14 l. cize nieje to ziaden nenazranec. zere to ako dobre urobene 2,5 tdi 4x4 v automate

.. mal som taku A6 a cez zimu 13 l nbebol problem. cize mojej RS nic nevycitam a nemenil by som za diesel . PREPACTE otvorenost

Napsal: 15 lis 2009, 17:41
od Jayson
To jsou hodnoty jako u 1.8T, nějak se mi to nezdá.
To máš namysli 4.2l V8 FSI, že?
Napsal: 15 lis 2009, 18:05
od Martin Kanňuch
Nie 2,7 biturbo
Napsal: 15 lis 2009, 18:29
od Jayson
Aha, tak to v tom případě ano.
Napsal: 16 lis 2009, 07:28
od BH motor
Jayson píše:To jsou hodnoty jako u 1.8T, nějak se mi to nezdá.
To máš namysli 4.2l V8 FSI, že?
keby tam bola 4,2 FSI tak je vykon dvojtretinovy a spotreba dvojnasobna....

Napsal: 16 lis 2009, 09:11
od subz3ro_tdi
BH motor píše:ja mam na svojej RS4 mam tocak okolo 700 Nm a vykon okolo 600 ps a spotreba sa hybe od 9 do 14 l. cize nieje to ziaden nenazranec. zere to ako dobre urobene 2,5 tdi 4x4 v automate

.. mal som taku A6 a cez zimu 13 l nbebol problem. cize mojej RS nic nevycitam a nemenil by som za diesel . PREPACTE otvorenost

Treba byt otvoreny, tak je to spravne
Ale tak s tou spotrebou si ma prekvapil, to musis setrit..... 9l s eska paskami na palivovych hadickach?

Napsal: 16 lis 2009, 12:47
od dali
turbo kamna power píše:a dvacet při náloži taky jde, kam se hrabou ferrari a lambo
A víte proč? Protože nemaj turbo

. 997 turbo s dvěma VNT (nevím jak teď ale v době jejího uvedení to byla mezi benzínama rarita) na tom bude ještě líp, a poslední upgrade s přímým vstřikováním bude zase někde jinde.
Napsal: 16 lis 2009, 14:37
od BH motor
s priamym vstrekjovanim to bude uplne niekde inde. urcite dva litre do plusu ako je zvykom u fsi... hihi

..
Napsal: 16 lis 2009, 15:07
od dali
BH motor píše:s priamym vstrekjovanim to bude uplne niekde inde. urcite dva litre do plusu ako je zvykom u fsi... hihi

..
Při uvedení na trh se Porsche prsilo, že díky přímýmu vstřikování je průměrná spotřeba o 18% nižší a výkon o 20 koní vyšší. Buď to jsou marketingový bludy, nebo to maj nějaký lepší... Nebo je to o tom jak moc velkej rozdíl je mezi metodikou měření průměrný spotřeby a tím jak někdo s takovým autem jezdí v praxi.