2.5 turbo z T4 na ALH??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

MKB
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 13 čer 2006, 13:42
Odpovědi: 0

poradny turbo

Příspěvek od MKB »

jj, jak uz tu zaznelo, puvodne jsem mel take turbo VB (150 ps) a jelo to solidne, ale toto je to trochu jina liga :D I kdyz vysledny vykon je treba jen o 25 ps vyssi, tak ale motor ma temer v celym pasmu znatelne vetsi vykon a auto jede uplne jinak! Mohu dolozit grafem z brzdy! Konkretne 2256 je velice dobry turbo(kazdopadne lepsi nez z 2.5 tdi), ktery kdyz se jeste trosicku upravi, tak vsichni vali oci! :D Nabiha od cca od 1800 ot a pak to je ulne neco jinyho nez ty maly jebky :) Pardon za ten vyraz!

Kdyby nahodou byl zajem, mam akutalne svoje na prodej :)
Je ve svodech a pekne pasuje do G4, Bory atd.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=52432

Co clovek nadela, je to nemoc, chci zkusit jeste vetsi :)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Co clovek nadela, je to nemoc, chci zkusit jeste vetsi
Jak zkusit? To už je přece vyzkoušený, jen ho tam dej. :D
2256 je i v Transportéru, Touaregu... ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
MKB
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 13 čer 2006, 13:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od MKB »

Nevim, jak si prisel na to, jaky turbo chci zkusit a i kdybys vedel, tak si myslim, ze az tak vyzkouseny neni, jedna(stejna) velikost neznamena jedno turbo a stejny vysledky!!!
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Nepřišel jsem na to, jaké turbo chceš zkusit. Psal si, že chceš zkusit větší. 2559 je větší a funguje. 2260 je větší a funguje... No nic.
S těmi rozdíly mezi turbodmychadly stejného označení máš pravdu.
Úplně nejlepší je, to pak zabít svodama z TD... :roll:
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Bóďa píše:Úplně nejlepší je, to pak zabít svodama z TD... :roll:
co je lepší místo těch "nic moc" svodů dát? nějaké na míru vyrobené?
:)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Bóďa píše:Nepřišel jsem na to, jaké turbo chceš zkusit. Psal si, že chceš zkusit větší. 2559 je větší a funguje. 2260 je větší a funguje... No nic.
S těmi rozdíly mezi turbodmychadly stejného označení máš pravdu.
Úplně nejlepší je, to pak zabít svodama z TD... :roll:
A ty jsi uz testoval jine svody?? By mne zajimalo kolik lidi jezdi 2260 a jak jim to funguje :o nebo 2559 a funguje, tzn nesurguje a nepada tlak. 8)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

TDIfun píše:
Bóďa píše:Nepřišel jsem na to, jaké turbo chceš zkusit. Psal si, že chceš zkusit větší. 2559 je větší a funguje. 2260 je větší a funguje... No nic.
S těmi rozdíly mezi turbodmychadly stejného označení máš pravdu.
Úplně nejlepší je, to pak zabít svodama z TD... :roll:
A ty jsi uz testoval jine svody?? By mne zajimalo kolik lidi jezdi 2260 a jak jim to funguje :o nebo 2559 a funguje, tzn nesurguje a nepada tlak. 8)
Tak to už se jich moc neozve a k těm svodům,si spočítej co stojí výroba pulzních svodů a proč to dělat,když to jde naladit i bez nich.Samozřejmě,že ten průběh je jinej,ale tady každého zajímá jen kolik PS a NM :D (LOL)
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

TDIfun píše:
Bóďa píše:Nepřišel jsem na to, jaké turbo chceš zkusit. Psal si, že chceš zkusit větší. 2559 je větší a funguje. 2260 je větší a funguje... No nic.
S těmi rozdíly mezi turbodmychadly stejného označení máš pravdu.
Úplně nejlepší je, to pak zabít svodama z TD... :roll:
A ty jsi uz testoval jine svody?? By mne zajimalo kolik lidi jezdi 2260 a jak jim to funguje :o nebo 2559 a funguje, tzn nesurguje a nepada tlak. 8)
Já zkoušel, jiní to dotáhli do konce. Akorát se s tím možná nechtějí svěřovat. Netvrdím, že funguje samo bez jiných úprav, ale jde to.
Samozřejmě že by si asi nikdo nedal 2260 na svody TD. Tedy doufám, že ne...
To jsem myslel spíš o 2256. Někomu se dostane do ruky to správné turbo a hodí ho na tyhle svody. :roll:
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Čeeče na TDIclubu je hodně lidí co mají 2260 na TD svodech nebo to mají přivařené na podélné svody atd.Je to nejjednodužší uprava jak tohle turbo dát na auto a obvzlášt tam kde to turbo s pulzníma svodama nevleze.Né každý chce jezdit jako LUPO z profituningu :D
U nás taky mají,ale většina znich si chrání své Know-How (hm)
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

2256 mi lezi v regale a pokud brzda vyvoje DUDU nedoda vypalene priruby na pulsni svody tak se nikdo nedovi jak to funguje s Powerplus Stage2 a rotacka. (LOL)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

TDIfun píše:2256 mi lezi v regale a pokud brzda vyvoje DUDU nedoda vypalene priruby na pulsni svody tak se nikdo nedovi jak to funguje s Powerplus Stage2 a rotacka. (LOL)
Kuva,že já jsem si o ty příruby neřekl už dávno měl bych to už dávno udělaný . :D
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

co svody z passata plus redukce, taky na pytel ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Uplne to nejhorsi pokud myslis 96kw PD.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Lepší než 1Z... :roll:
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Bóďa píše:Lepší než 1Z... :roll:
No 1Z mají rozhodně mnohem větší prochodnost u příruby.
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“