Stránka 2 z 3

poradny turbo

Napsal: 11 pro 2009, 13:41
od MKB
jj, jak uz tu zaznelo, puvodne jsem mel take turbo VB (150 ps) a jelo to solidne, ale toto je to trochu jina liga :D I kdyz vysledny vykon je treba jen o 25 ps vyssi, tak ale motor ma temer v celym pasmu znatelne vetsi vykon a auto jede uplne jinak! Mohu dolozit grafem z brzdy! Konkretne 2256 je velice dobry turbo(kazdopadne lepsi nez z 2.5 tdi), ktery kdyz se jeste trosicku upravi, tak vsichni vali oci! :D Nabiha od cca od 1800 ot a pak to je ulne neco jinyho nez ty maly jebky :) Pardon za ten vyraz!

Kdyby nahodou byl zajem, mam akutalne svoje na prodej :)
Je ve svodech a pekne pasuje do G4, Bory atd.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=52432

Co clovek nadela, je to nemoc, chci zkusit jeste vetsi :)

Napsal: 11 pro 2009, 16:34
od Bóďa
Co clovek nadela, je to nemoc, chci zkusit jeste vetsi
Jak zkusit? To už je přece vyzkoušený, jen ho tam dej. :D
2256 je i v Transportéru, Touaregu... ;)

Napsal: 11 pro 2009, 21:54
od MKB
Nevim, jak si prisel na to, jaky turbo chci zkusit a i kdybys vedel, tak si myslim, ze az tak vyzkouseny neni, jedna(stejna) velikost neznamena jedno turbo a stejny vysledky!!!

Napsal: 11 pro 2009, 22:30
od Bóďa
Nepřišel jsem na to, jaké turbo chceš zkusit. Psal si, že chceš zkusit větší. 2559 je větší a funguje. 2260 je větší a funguje... No nic.
S těmi rozdíly mezi turbodmychadly stejného označení máš pravdu.
Úplně nejlepší je, to pak zabít svodama z TD... :roll:

Napsal: 12 pro 2009, 01:24
od Jim
Bóďa píše:Úplně nejlepší je, to pak zabít svodama z TD... :roll:
co je lepší místo těch "nic moc" svodů dát? nějaké na míru vyrobené?
:)

Napsal: 12 pro 2009, 11:44
od TDIfun
Bóďa píše:Nepřišel jsem na to, jaké turbo chceš zkusit. Psal si, že chceš zkusit větší. 2559 je větší a funguje. 2260 je větší a funguje... No nic.
S těmi rozdíly mezi turbodmychadly stejného označení máš pravdu.
Úplně nejlepší je, to pak zabít svodama z TD... :roll:
A ty jsi uz testoval jine svody?? By mne zajimalo kolik lidi jezdi 2260 a jak jim to funguje :o nebo 2559 a funguje, tzn nesurguje a nepada tlak. 8)

Napsal: 12 pro 2009, 11:51
od CATDAVID
TDIfun píše:
Bóďa píše:Nepřišel jsem na to, jaké turbo chceš zkusit. Psal si, že chceš zkusit větší. 2559 je větší a funguje. 2260 je větší a funguje... No nic.
S těmi rozdíly mezi turbodmychadly stejného označení máš pravdu.
Úplně nejlepší je, to pak zabít svodama z TD... :roll:
A ty jsi uz testoval jine svody?? By mne zajimalo kolik lidi jezdi 2260 a jak jim to funguje :o nebo 2559 a funguje, tzn nesurguje a nepada tlak. 8)
Tak to už se jich moc neozve a k těm svodům,si spočítej co stojí výroba pulzních svodů a proč to dělat,když to jde naladit i bez nich.Samozřejmě,že ten průběh je jinej,ale tady každého zajímá jen kolik PS a NM :D (LOL)

Napsal: 12 pro 2009, 18:07
od Bóďa
TDIfun píše:
Bóďa píše:Nepřišel jsem na to, jaké turbo chceš zkusit. Psal si, že chceš zkusit větší. 2559 je větší a funguje. 2260 je větší a funguje... No nic.
S těmi rozdíly mezi turbodmychadly stejného označení máš pravdu.
Úplně nejlepší je, to pak zabít svodama z TD... :roll:
A ty jsi uz testoval jine svody?? By mne zajimalo kolik lidi jezdi 2260 a jak jim to funguje :o nebo 2559 a funguje, tzn nesurguje a nepada tlak. 8)
Já zkoušel, jiní to dotáhli do konce. Akorát se s tím možná nechtějí svěřovat. Netvrdím, že funguje samo bez jiných úprav, ale jde to.
Samozřejmě že by si asi nikdo nedal 2260 na svody TD. Tedy doufám, že ne...
To jsem myslel spíš o 2256. Někomu se dostane do ruky to správné turbo a hodí ho na tyhle svody. :roll:

Napsal: 12 pro 2009, 19:18
od CATDAVID
Čeeče na TDIclubu je hodně lidí co mají 2260 na TD svodech nebo to mají přivařené na podélné svody atd.Je to nejjednodužší uprava jak tohle turbo dát na auto a obvzlášt tam kde to turbo s pulzníma svodama nevleze.Né každý chce jezdit jako LUPO z profituningu :D
U nás taky mají,ale většina znich si chrání své Know-How (hm)

Napsal: 12 pro 2009, 19:27
od TDIfun
2256 mi lezi v regale a pokud brzda vyvoje DUDU nedoda vypalene priruby na pulsni svody tak se nikdo nedovi jak to funguje s Powerplus Stage2 a rotacka. (LOL)

Napsal: 12 pro 2009, 21:59
od CATDAVID
TDIfun píše:2256 mi lezi v regale a pokud brzda vyvoje DUDU nedoda vypalene priruby na pulsni svody tak se nikdo nedovi jak to funguje s Powerplus Stage2 a rotacka. (LOL)
Kuva,že já jsem si o ty příruby neřekl už dávno měl bych to už dávno udělaný . :D

Napsal: 13 pro 2009, 00:01
od flekyc
co svody z passata plus redukce, taky na pytel ?

Napsal: 13 pro 2009, 00:20
od TDIfun
Uplne to nejhorsi pokud myslis 96kw PD.

Napsal: 13 pro 2009, 08:33
od Bóďa
Lepší než 1Z... :roll:

Napsal: 13 pro 2009, 12:18
od CATDAVID
Bóďa píše:Lepší než 1Z... :roll:
No 1Z mají rozhodně mnohem větší prochodnost u příruby.