Stránka 2 z 2

Napsal: 12 úno 2010, 17:00
od TDI tech
Pri teplom motore. Na ozubenej remenici vackovky su 3 sruby uvolni ich a pohni velmi jemne (0.2mm resp. tak o 0.5stupna) s vackou do niektorej strany (je tam taka mala ryska a stupnica). Dotiahni sruby a nastartuj. Kukni v zakl. nastaveni kanal4 pole4 co sa stalo ci sa hodnota priblizila k nule alebo sa vzdialila. Podla potreby stym pohybuj (aj niekolko krat) do konkretnej strany (to uvidis kde treba) az kym sa ti to nepodary dostat na 0, alebo aspon tesne k nule.

Napsal: 12 úno 2010, 17:11
od TDI tech
sharik4x4 píše:Musíš tam dát měřené hodnoty,kanál 04.4 a ne základní nastavení!!!!
Zatial to furt robim v zakl. nastaveni. A este nebol problem. Sak sa to asi musi robit v zakl. nastaveni :? Ale je to vlastne jedno lebo skoro rovnako to ukazuje aj v bloku meranych hodnot. :? Co som si vsimol tak v zakl nastaveni ignoruje poziadavku a otacky zvysi konstantne na 1100 (na niektorych na 1300 neviem preco), zmeni sa zvuk motora a ukazuje skutocny rozdiel. Malo by to byt tak ze RJ v zakl nastaveni, rozdiel synchronizacie nekoriguje ovplyvnovanim uhla vstreku, ale samotny uhol vstreku pocas tejto doby ide natvrdo podla vychodzej definicie v ulozenej datovom poli. Pri vypocte neberie do uvahy rozptyl synchronizacie.

Moze niekto vysvetlit ako to vlastne je? Ci sa mylim, alebo mam pravdu?

Napsal: 12 úno 2010, 19:04
od magion
TDI tech píše:Pri teplom motore. Na ozubenej remenici vackovky su 3 sruby uvolni ich a pohni velmi jemne (0.2mm resp. tak o 0.5stupna) s vackou do niektorej strany (je tam taka mala ryska a stupnica). Dotiahni sruby a nastartuj. Kukni v zakl. nastaveni kanal4 pole4 co sa stalo ci sa hodnota priblizila k nule alebo sa vzdialila. Podla potreby stym pohybuj (aj niekolko krat) do konkretnej strany (to uvidis kde treba) az kym sa ti to nepodary dostat na 0, alebo aspon tesne k nule.
Tak jsem to dal na 0, obcas preskoci na 0,6 ale lip uz to asi nepujde, spotreba na volnobeh sla dolu, na 0,6-0,7l. motor se zda byt tižší, už tak neduní. Uvidím jestli bude jeste smrdět až bude studený...každopádně to tímto zásahem vypadá na změnu k lepšímu. Moc díky za rychlé a kvalitní rady ;)

Napsal: 12 úno 2010, 22:29
od TDI tech
jj, to je v poho.