Stránka 2 z 4
					
				
				Napsal: 20 led 2010, 20:24
				od romanx
				Měl jsem 85kw AJM v B5 a kromě jednoho padání nafty a žhaviček OK. Koupil jsem ho na cca. 350000 a prodal něco kolem 420000 a brumlal jak když vyjel z fabriky. Není to o motoru ale o tom kdo s tím jezdí a těsnění pod hlavou je spíš běžná závada. Písty praskaly podtáčení motoru prý.... 
 
Bral bych ho klidně znovu ale 96kW je lepších no  

  i když já už mám teď 2.0 TDI...
 
			 
			
					
				
				Napsal: 21 led 2010, 06:16
				od nogis
				2.0TDI... není co závidět  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 21 led 2010, 19:04
				od romanx
				
			 
			
					
				
				Napsal: 21 led 2010, 20:09
				od misoVW
				menej je niekedy viac 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 21 led 2010, 20:20
				od vencavw
				Když se to tu řeší tak se zeptám PD 96 je konstrukčně jiný motor než 85? Já jsem si myslel že je rozdíl jen kolem motoru(turbo ,elektronika...)?
			 
			
					
				
				Napsal: 21 led 2010, 20:54
				od jear ewing
				Já měl 85.Kw TDI v Golfu IV r.v.1999, když jsem to koupil najeto 160.tis km, najel jsem s tím cca.30.tis km a bez problému, už bych to ale nechtěl, v zimě hlučné starty jak BVP a problémy s řazením 2 (za studena).
Nyní mám 81.Kw TDI, sice menší krot.moment vyšší spotřeba (nemá 6) ale kulturnější chod, podle mě pokud PD tak jedině 96.Kw nebo 74.Kw 4x4 
			 
			
					
				
				Napsal: 21 led 2010, 21:43
				od MirekX
				vencavw píše:Když se to tu řeší tak se zeptám PD 96 je konstrukčně jiný motor než 85? Já jsem si myslel že je rozdíl jen kolem motoru(turbo ,elektronika...)?
jiná klika, ojnice, písty ......
 
			 
			
					
				
				Napsal: 21 led 2010, 22:00
				od Kubass
				misoVW píše:menej je niekedy viac 

 
Berete to moc vážně...hold 2.0tdi má víc problémú ale proto by jsem ho zas tak neodsuzoval...Když si někdo koupí auto tak by měl počítat s tim že se na něm prostě něco po..re 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 21 led 2010, 22:03
				od rudy5
				jear ewing píše:Já měl 85.Kw TDI v Golfu IV r.v.1999, když jsem to koupil najeto 160.tis km, najel jsem s tím cca.30.tis km a bez problému, už bych to ale nechtěl, v zimě hlučné starty jak BVP a problémy s řazením 2 (za studena).
Nyní mám 81.Kw TDI, sice menší krot.moment vyšší spotřeba (nemá 6) ale kulturnější chod, podle mě pokud PD tak jedině 96.Kw nebo 74.Kw 4x4 
chceš povedať že ta 81kw ma menšiu spotrebu ako to PD ? ja som mal oboje ale PD tak min. o liter viac
 
			 
			
					
				
				Napsal: 21 led 2010, 22:11
				od Kubass
				jj to je fakt...81 by sem řekl že má nejnižší spotřebu... PD bere znatelně víc...Měl jsem boru 85 a fabii RS a prúměr tak 6.4L(přibližně) 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 22 led 2010, 08:53
				od jear ewing
				Spotřeba PD, 
mě 85.Kw TDI (AJM) bralo cca 5,3.l / 100.km, jezdil jsem ale hodně dálky a navytáčel jsem ho tolik jako nyní 81.Kw TDI (ASV)
Ale PD má brutální zátah, od těch 1500-3000.ot min je to pěkný odpich hlavně na 2.
Snad je ty nové dieslové motory od Toyoty 2.2 DCAT jedou lépe, to dvojite přeplňování se chová jako přeplňovaný benzín.
http://magazin.auto.cz/testy/toyota-aur ... zatim.html 
			 
			
					
				
				Napsal: 22 led 2010, 14:45
				od vencavw
				quote="MirekX"]
vencavw píše:Když se to tu řeší tak se zeptám PD 96 je konstrukčně jiný motor než 85? Já jsem si myslel že je rozdíl jen kolem motoru(turbo ,elektronika...)?
jiná klika, ojnice, písty ......[/quote]
A změna je doufám k lepšímu? 
 
Právě o ní přemýšlim, že bych si auto s tímto motorem koupil.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 22 led 2010, 14:47
				od vencavw
				MirekX píše:vencavw píše:Když se to tu řeší tak se zeptám PD 96 je konstrukčně jiný motor než 85? Já jsem si myslel že je rozdíl jen kolem motoru(turbo ,elektronika...)?
jiná klika, ojnice, písty ......
 
A změna je doufám k lepšímu? 
 
Právě přemýšlim že bych si auto s tímto motorem koupil.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 24 led 2010, 03:51
				od Kovarrr
				MirekX píše:vencavw píše:Když se to tu řeší tak se zeptám PD 96 je konstrukčně jiný motor než 85? Já jsem si myslel že je rozdíl jen kolem motoru(turbo ,elektronika...)?
jiná klika, ojnice, písty ......
 
A vrsek je stejnej? a co vstriky a turbo? Jen by me zajimalo cim ma 96 vetsi vykon,jestli jen soft nebo i HW? Nepredpokladam, ze diky spodku zvysil vykon? Jen tak pro zajimavost..

 
			 
			
					
				
				Napsal: 26 led 2010, 22:15
				od miraspetrowski
				Kovarrr píše:MirekX píše:vencavw píše:Když se to tu řeší tak se zeptám PD 96 je konstrukčně jiný motor než 85? Já jsem si myslel že je rozdíl jen kolem motoru(turbo ,elektronika...)?
jiná klika, ojnice, písty ......
 
A vrsek je stejnej? a co vstriky a turbo? Jen by me zajimalo cim ma 96 vetsi vykon,jestli jen soft nebo i HW? Nepredpokladam, ze diky spodku zvysil vykon? Jen tak pro zajimavost..

 
81 kW klasika s rotačkou 6/100,pd 85 kW 7,2-zase ty moje sharani,jsem na ně nemocnej,ale chtěl jsem místo 1 modelu  pd, a po praktické zkušenosti mohu říct,ře se mi za 7 nebo 8 litrů nafty vlétě podotýkám nechce jezdit,kolik to žere,když teď mrzne?