Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: 23 říj 2006, 18:55
				od Karl
				chucky píše:reesha píše:celtic píše:Vymenil som na oktávke 81kW pôvodné trysky za 764 sprinty a dosť to dymí, viac než som čakal. Takže jediná možnosť zníženia (odstránenia) dymivosti je úprava softu?
Pokud se instalují trysky sprint764 do 110hp motoru, nebyla nikdy zaznamenána zvýšená kouřivost. Není to totiž žándé extrémní zvýšení dodávky paliva.
Vypadá to spíš, že máš nějaký problém na motoru.
Možná EGR ventil?
Dal jsi nové trysky?
Kolik máš najeto km a co je to za auto/motor?
 
Když nedojde k "extremnimu" zyseni dodavky paliva, k cemu jsou ty trysky dobre, kdyz pominu udrzbu?
 
 
Lebo ako tu už bolo spomínané tak dôjde pri čipe k predĺženiu doby vstreku pri dlhom predĺžení sa prepália piesty nato sú väčšie trysky aby sa dalo ísť ešte vyšie a nebol motor namáhaný zbytočne predĺžením doby vstreku. Je to lepšia úprava ako Čip tuning, bezpečnejšia a lepšia pre motor.
 
			
					
				
				Napsal: 23 říj 2006, 19:45
				od Dukes
				Když nedojde k "extremnimu" zyseni dodavky paliva, k cemu jsou ty trysky dobre, kdyz pominu udrzbu?
Kdyby sis přečetl vedlejší téma, tak bys možná zjistil, že sprint764 přináší nárůst pouze okolo 10-15 hp u 110hp tdi.
Což je ve srovnání s instalací sprint764 do 90hp motoru, kde dojde k nárůstu 35-40hp jen mírné zvýšení, nikoliv extrémní.
Chucky,když něvěříš,že ty trysky přidávají,tak nezbývá nic jiného než si jednu sadu koupit a vyzkoušet.... 
 
 
Stačí, chvilku se nevěnovat prodeji nelegálního software, a mrknout do vedlejšího tématu  

 
			
					
				
				Napsal: 23 říj 2006, 20:08
				od martex
				samozřejmě mi to nedalo a dle Reeshova návodu jsem vyměnil komplet vstřiky a to do motoru ALH tj 66kw za origo vstřiky z ASV 81kw a co se týče rozdílu je to samozřejmě dost znát (podstatně lepší odezva na plyn) a co se týče kouřivosti tak jediný s čím jsem hejbal byl EGR a to že jsem nastavil horní hranici proudění a to na 360-365mg/R. co se týče volnoběžky tak tu jsem nechal - tu mám kolem 3.4mg/R. jinak jednotka je původní ALH . co se týče kouřivosti tak ta je naprosto minimální.. (i při akceleraci). píšu to tu pro ty co si chtěj vylepšit svou 66kw o nějakej ten koník navíc jen pomocí HW a jsou na pochybách...
			 
			
					
				
				Napsal: 23 říj 2006, 21:09
				od thomasino
				Ja to taky muzu cerstve potvrdit, auto jde krasne za plynem. Mam 1.4 a ta bez turba duni, netahne. Ted zabira mnohem driv (vice nafty) jezdi se mi s tim lepe (nepodrazuju tolik 

 )
2Matrix: Jaxi nastavil hranici EGR pro volnobezky? To jinej kanal? Sorry za OT.
 
			
					
				
				Napsal: 23 říj 2006, 23:24
				od reesha
				celtic píše:95tis. km, rv MR 2000, mal som so zvýšenou dymivosťou problém už pred výmenou trysiek. Nechal som si pôvodné trysky skontrolovať a keďže boli zlé tak som predpokladal že príčinou sú trysky. Tak som sa rozhodol pre 764ky.
95tis km není zas tak moc. Bude tam nějaký problém. Není to načipované? Pokud ne, hledal bych problém u EGR ventilu. Nebo - jestli nemáš díru ve vedení vzduchu například.
 
			
					
				
				Napsal: 24 říj 2006, 06:46
				od DavidVoda
				hele reesho mam natebe dotazek,v cem spociva optimalizace chipu kdyz si dam vetsi trysky z tveho pohledu?pridavas plnici tlak nebo co tam vsechno delas:)staci me obecne a dalsi vec proc bych si mel dat radsi trysky nez chip?hmm to je asi vsechno jestli si vzpominas tak sme spolu mluvili ohledne chipu ale ted me nahlodal thomasino ze mu to krasne jede s tryskama tak zas premyslim o tryskach  zachvili budou penizky tak se zas ozvu
			 
			
					
				
				Napsal: 24 říj 2006, 10:07
				od váha
				reesha píše:celtic píše:95tis. km, rv MR 2000, mal som so zvýšenou dymivosťou problém už pred výmenou trysiek. Nechal som si pôvodné trysky skontrolovať a keďže boli zlé tak som predpokladal že príčinou sú trysky. Tak som sa rozhodol pre 764ky.
95tis km není zas tak moc. Bude tam nějaký problém. Není to načipované? Pokud ne, hledal bych problém u EGR ventilu. Nebo - jestli nemáš díru ve vedení vzduchu například.
 
reesho a jak to je s emisema,když dám do 66kw motoru trysky s764 budou problémy nebo to projde bez problému?Popřípadě co udělat aby to prošlo 

 
			
					
				
				Napsal: 24 říj 2006, 10:22
				od thomasino
				2Vaha: Asi chip?
			 
			
					
				
				Napsal: 24 říj 2006, 10:25
				od thomasino
				2DavidVoda: Jaxem ti psal, trysky dobry ale chip je chip. Takze otazka, kam chces jit a jakou cestou...! Poradi ostatni...
			 
			
					
				
				Napsal: 24 říj 2006, 18:16
				od celtic
				reesha píše:celtic píše:95tis. km, rv MR 2000, mal som so zvýšenou dymivosťou problém už pred výmenou trysiek. Nechal som si pôvodné trysky skontrolovať a keďže boli zlé tak som predpokladal že príčinou sú trysky. Tak som sa rozhodol pre 764ky.
95tis km není zas tak moc. Bude tam nějaký problém. Není to načipované? Pokud ne, hledal bych problém u EGR ventilu. Nebo - jestli nemáš díru ve vedení vzduchu například.
 
 Ako zistím, že je egr ventil zlý? Čipnuté to nie je. Už pri voľnobežných otáčkach cítiť z výfukového potrubia zle spálené palivo a to nehovorím keď tomu pridám asi tak nad 2500 ot. Mimo toho mám pocit že auto sa ťažšie zbiera z nižších otáčok a to aj po výmene za väčšie trysky. Ináč turbo bolo čistené pred pár mesiacmi, boli vymenené žhaviče, pre istotu som dal aj nový N75 a trysky sprint764.
 
			
					
				
				Napsal: 25 říj 2006, 06:12
				od TDIPOWER
				Je třeba odpojit tu propojovací trubku mezi výfukovým a sacím potrubím. Odpoj to od EGR ventilu, vlož tam plechovou ucpávku a namontuj to zpět. Podle popisu vypadá že to je ono.
			 
			
					
				
				Napsal: 25 říj 2006, 08:30
				od TDIPOWER
				Takhle nějak vypadá to původní těsnění
 
to je třeba nahradit nějakou ucpávkou. Asi nějak tak.

 
			
					
				
				Napsal: 25 říj 2006, 08:32
				od TDIPOWER
				chyba při vkládání. ucpávka vypadá takto

 
			
					
				
				Napsal: 25 říj 2006, 09:34
				od dimec
				celtic píše:reesha píše:celtic píše:95tis. km, rv MR 2000, mal som so zvýšenou dymivosťou problém už pred výmenou trysiek. Nechal som si pôvodné trysky skontrolovať a keďže boli zlé tak som predpokladal že príčinou sú trysky. Tak som sa rozhodol pre 764ky.
95tis km není zas tak moc. Bude tam nějaký problém. Není to načipované? Pokud ne, hledal bych problém u EGR ventilu. Nebo - jestli nemáš díru ve vedení vzduchu například.
 
 Ako zistím, že je egr ventil zlý? Čipnuté to nie je. Už pri voľnobežných otáčkach cítiť z výfukového potrubia zle spálené palivo a to nehovorím keď tomu pridám asi tak nad 2500 ot. Mimo toho mám pocit že auto sa ťažšie zbiera z nižších otáčok a to aj po výmene za väčšie trysky. Ináč turbo bolo čistené pred pár mesiacmi, boli vymenené žhaviče, pre istotu som dal aj nový N75 a trysky sprint764.
 
  Ve vyssich otackach by uz EGR mel byt odstaveny ne???Jedine ze by byl vadny a daval by porad.Spise mi to pripada ze nekde bude dira,No rozhodne by to chtelo udelat logy VAGEM.jinak EGR se da i Vagem snizit ja to udelal a nejde to na chodu motoru poznat spise se trochu stisil.
 
			
					
				
				Napsal: 25 říj 2006, 10:06
				od thomasino
				U serie a kdyz nemas zadny problem, tak to asi znat neni, ne?