Stránka 2 z 2

Napsal: 28 úno 2010, 15:40
od Package
jericho-3 píše:Kdyby to nemazalo už nejezdíš....motor není žádný mladík a při ohřátém oleji a volnoběhu již neudrží tlak a rozsvítí se..není to na závadu,hlavně že potom zhasne..Změřit jej tlakoměrem,potom vyměnit ojniční šály a dát tam případně hustší olej/15w/40/...a ta specifikace je už tady prd platná../jestli je to těmi km/.....
to je rada dat hustejsi olej...ale on to ma za tepla..takze 15w40 a aj 5w40 maju (alebo by mali mat co najviac podobne)za tepla rovnake vlastnosti...pretoze "letne" cislo je rovnake..
aj keby ten motor mal cez 300tisic a davas mu ten olej co mas nemas dovod menit za iny..servisujem 2 esca s nabehanymi km cez 300tisic a lejem tam 5W30..olej nezeru,klepat neklepe a od vymeny po vymenu oleja sa nedolieva...a tocia sa cez 6000ot/min bez problemov..takze bachorky o pouziti hustejsich olejov ked to nemaze alebo je zle cidlo by som ani nebral v potaz..treba odstranit problem a potom nalievat to co tam patri...takze vprvom rade zmerat tlak....potom vymenit cidla...

Napsal: 28 úno 2010, 15:50
od navratilek
jericho-3 píše:Kdyby to nemazalo už nejezdíš....motor není žádný mladík a při ohřátém oleji a volnoběhu již neudrží tlak a rozsvítí se..není to na závadu,hlavně že potom zhasne..Změřit jej tlakoměrem,potom vyměnit ojniční šály a dát tam případně hustší olej/15w/40/...a ta specifikace je už tady prd platná../jestli je to těmi km/.....
na volnobeh maze. udela to jen kdyz jedes dyl na vykvalt a pak jakdas kvalt pustis spojku pridas plyn a kontrolka sviti. jinak to muzes nechat stat hodinu na volnobeh a nic to neudela

Napsal: 28 úno 2010, 15:51
od navratilek
zejtra na to mrknu.

Napsal: 01 bře 2010, 21:37
od navratilek
cidlo na mazani ma opravdu jen jedno a cidlo na otacky je taky dobry ale byl jsem ve skodovce a tam mi kluk rekl ze uz se mu to stalo a ze je to zalepenej kos ve vane,presto ze jsem ho profouk lehce pusou tak se na to zejtra mrknu. vana znovu dolu. jeste ze je to hned.