Oil catch tank - TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

ono je to vyvedeny do sani i proto aby to odsavalo vlhkost z motoru.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tak pokud se nejzdí jen kousek se studeným motorem, tak vlhkost se vypaří
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

vypaří ale zas jen do motoru většinou a pak se zas vysráží,a většina lidi jezdi tak kratky štreky že se motor ani neohřeje.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Cpt._hunter
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 26 srp 2009, 19:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cpt._hunter »

trochu to tu oživím..

jak je ta nádržka konstrukčně řešená uvnitř? přece není možné že to je dutá baňka do které vedou 2 hadice- vsup a výstup, to by němělo žádný efekt, musí tam být nějaký systém separace té mlhy.

nemáte někdo nějaký náčrt nebo odkaz?
díky
Golf IV 1,9 TDI PD 96kW ASZ
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Cpt._hunter píše:trochu to tu oživím..

jak je ta nádržka konstrukčně řešená uvnitř? přece není možné že to je dutá baňka do které vedou 2 hadice- vsup a výstup, to by němělo žádný efekt, musí tam být nějaký systém separace té mlhy.

nemáte někdo nějaký náčrt nebo odkaz?
díky
http://speedpro.cz/nerezovy-catch-tank-olej-p-4734.html
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

http://www.google.cz/images?tbm=isch&tb ... r%C3%A1zky

Jinak ma to jeden velky benefit - sani mate suche ... a kdyz ne, pak vite, ze je problem v turbu ... coz v pripade serioveho reseni si jisti byt nemuzete.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Cpt._hunter
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 26 srp 2009, 19:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cpt._hunter »

No ale stejně pořád nechápu jak funguje to oddělení oleje od vzduchu, pokud by to bylo průchuzí tak ta mlhovina co tam vejde, tak stejně jednoduše odejde dál do sání a efekt = nula :?

a trochu jsem zauvažoval :D a dle mé teorie to má další pozitivní přínos - nejen čisté sání, ale teoreticky by to mělo mít i přínos pro teplotu stlačeného vzduchu, protože olej je dobré tepelné medium a tím pádem než v cooleru schladne tak přenáší teplo i na vzduch, to by znamenalo, že zamezení vstupu oleje do sacího traktu by teoreticky mohlo snížit teplotu a zvýšit účinnost chlazení vzduchu, ale samo že jen nepatrně.

jo a tím pádem pokud v cooleru nebude teplý olej tak by efektivněji vungovalo i chlazení cooleru vodou (ostřik) .

A někdo tvrdí, že je lepší svést onvetrání klikovky hadicí pod motor, jako ono proč ne, ale dle mě to nebude mít takový účinek, protože to nemá "tah" do sání :?
Golf IV 1,9 TDI PD 96kW ASZ
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hlavne, kdyz to svedes pod motor, tak musis myslet na to, kde parkujes. Ja jsem takto zlikvidoval dlazbu na firemnim dvore ... co by to udelalo v garazi netreba snad zminovat ;)

Mimochodem, nevim jak u ostatnich, ale kdyz jsem to zvazoval pro vyrobu ja, tak jsem planoval samozrejme nadobu s prepazkou. Domnivam se totiz, ze na teto prepazce muze dojit k redukci hustoty mlhoviny, kdy kapicky oleje ulpivaji na prepazce a volne stekaji dolu ... ale to je jen teorie, bohuzel.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Cpt._hunter
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 26 srp 2009, 19:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cpt._hunter »

no pravě, pod motor mi to přijde jako prasečina (LOL)

ale už to tak nějak chápu a tohl je super pro inspiraci :)
http://forums.fourtitude.com/showthread ... DIY-thread

jak se podíváte na tu stránku, tak kousek níž je vyrobený ze silikonové hadice- to mi příjde jako ideální řešení!
Golf IV 1,9 TDI PD 96kW ASZ
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Tak jasny, pokud nekdo nechce ten olej jeste pouzit, tak ta houbicka je nejlevnejsi dostupnej filtr a muzes to zbastlit z jakekoliv kovove (nebo nejakeho odolneho plastu) krabicky nebo butilky. Pokud to chce clovek pouzit, tak treba dratenky jako v pripade mistrovskeho podani CATDAVIDA Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

já to mám teda vyvedený hadicí přímo pod auto a kapky podemnou nezůstávají nikde, to by mě totiž děsně sralo :D ale za tou hadicí mám směrem dozadu trochu mastnější spodek auta, co jsem si tak včera všiml, když jsem byl na geo :D Nejsou tam nánosy oleje, jen takovej povlak :D na té gumové průchodce ve ventilovým víku mám nasazenej takovej spletenec měděnejch topenářskejch kolen a řekl bych, že díky tomu mi ten olej nelítá až do hadice, ale zastaví se to v těch kolenech. kdyby byl zájem, můžu nafotit. :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Zajem je, nafot prosim ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

ok, zítra za světla nafotím :)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

...spíš se z tý hadice pod autem kouří! Čili mlhovina je vidět,cítit :D :D :D
Uživatelský avatar
Cpt._hunter
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 26 srp 2009, 19:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cpt._hunter »

dneska jsem sestrojil prototyp, vím, vypadá to hrozně ,ale zatím jde jen o to zjistit jestli to bude fungovat a pak se to udělá na čisto v hezčím provedení :D Obrázek
Golf IV 1,9 TDI PD 96kW ASZ
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“