Oil catch tank - TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Cpt._hunter
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 26 srp 2009, 19:48
- Bydliště: Ostrava
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
http://speedpro.cz/nerezovy-catch-tank-olej-p-4734.htmlCpt._hunter píše:trochu to tu oživím..
jak je ta nádržka konstrukčně řešená uvnitř? přece není možné že to je dutá baňka do které vedou 2 hadice- vsup a výstup, to by němělo žádný efekt, musí tam být nějaký systém separace té mlhy.
nemáte někdo nějaký náčrt nebo odkaz?
díky
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
http://www.google.cz/images?tbm=isch&tb ... r%C3%A1zky
Jinak ma to jeden velky benefit - sani mate suche ... a kdyz ne, pak vite, ze je problem v turbu ... coz v pripade serioveho reseni si jisti byt nemuzete.
Jinak ma to jeden velky benefit - sani mate suche ... a kdyz ne, pak vite, ze je problem v turbu ... coz v pripade serioveho reseni si jisti byt nemuzete.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Cpt._hunter
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 26 srp 2009, 19:48
- Bydliště: Ostrava
No ale stejně pořád nechápu jak funguje to oddělení oleje od vzduchu, pokud by to bylo průchuzí tak ta mlhovina co tam vejde, tak stejně jednoduše odejde dál do sání a efekt = nula
a trochu jsem zauvažoval
a dle mé teorie to má další pozitivní přínos - nejen čisté sání, ale teoreticky by to mělo mít i přínos pro teplotu stlačeného vzduchu, protože olej je dobré tepelné medium a tím pádem než v cooleru schladne tak přenáší teplo i na vzduch, to by znamenalo, že zamezení vstupu oleje do sacího traktu by teoreticky mohlo snížit teplotu a zvýšit účinnost chlazení vzduchu, ale samo že jen nepatrně.
jo a tím pádem pokud v cooleru nebude teplý olej tak by efektivněji vungovalo i chlazení cooleru vodou (ostřik) .
A někdo tvrdí, že je lepší svést onvetrání klikovky hadicí pod motor, jako ono proč ne, ale dle mě to nebude mít takový účinek, protože to nemá "tah" do sání

a trochu jsem zauvažoval

jo a tím pádem pokud v cooleru nebude teplý olej tak by efektivněji vungovalo i chlazení cooleru vodou (ostřik) .
A někdo tvrdí, že je lepší svést onvetrání klikovky hadicí pod motor, jako ono proč ne, ale dle mě to nebude mít takový účinek, protože to nemá "tah" do sání

Golf IV 1,9 TDI PD 96kW ASZ
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Hlavne, kdyz to svedes pod motor, tak musis myslet na to, kde parkujes. Ja jsem takto zlikvidoval dlazbu na firemnim dvore ... co by to udelalo v garazi netreba snad zminovat 
Mimochodem, nevim jak u ostatnich, ale kdyz jsem to zvazoval pro vyrobu ja, tak jsem planoval samozrejme nadobu s prepazkou. Domnivam se totiz, ze na teto prepazce muze dojit k redukci hustoty mlhoviny, kdy kapicky oleje ulpivaji na prepazce a volne stekaji dolu ... ale to je jen teorie, bohuzel.

Mimochodem, nevim jak u ostatnich, ale kdyz jsem to zvazoval pro vyrobu ja, tak jsem planoval samozrejme nadobu s prepazkou. Domnivam se totiz, ze na teto prepazce muze dojit k redukci hustoty mlhoviny, kdy kapicky oleje ulpivaji na prepazce a volne stekaji dolu ... ale to je jen teorie, bohuzel.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Cpt._hunter
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 26 srp 2009, 19:48
- Bydliště: Ostrava
no pravě, pod motor mi to přijde jako prasečina
ale už to tak nějak chápu a tohl je super pro inspiraci
http://forums.fourtitude.com/showthread ... DIY-thread
jak se podíváte na tu stránku, tak kousek níž je vyrobený ze silikonové hadice- to mi příjde jako ideální řešení!

ale už to tak nějak chápu a tohl je super pro inspiraci

http://forums.fourtitude.com/showthread ... DIY-thread
jak se podíváte na tu stránku, tak kousek níž je vyrobený ze silikonové hadice- to mi příjde jako ideální řešení!
Golf IV 1,9 TDI PD 96kW ASZ
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tak jasny, pokud nekdo nechce ten olej jeste pouzit, tak ta houbicka je nejlevnejsi dostupnej filtr a muzes to zbastlit z jakekoliv kovove (nebo nejakeho odolneho plastu) krabicky nebo butilky. Pokud to chce clovek pouzit, tak treba dratenky jako v pripade mistrovskeho podani CATDAVIDA 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
já to mám teda vyvedený hadicí přímo pod auto a kapky podemnou nezůstávají nikde, to by mě totiž děsně sralo
ale za tou hadicí mám směrem dozadu trochu mastnější spodek auta, co jsem si tak včera všiml, když jsem byl na geo
Nejsou tam nánosy oleje, jen takovej povlak
na té gumové průchodce ve ventilovým víku mám nasazenej takovej spletenec měděnejch topenářskejch kolen a řekl bych, že díky tomu mi ten olej nelítá až do hadice, ale zastaví se to v těch kolenech. kdyby byl zájem, můžu nafotit. 




Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky
- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW

Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Cpt._hunter
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 26 srp 2009, 19:48
- Bydliště: Ostrava