Stránka 2 z 2
Napsal: 08 dub 2010, 21:47
od JiRaY
Nevím,vidím to pořád na to,že motor už dodělává,a má špatné tlaky.
Napsal: 09 dub 2010, 11:46
od jericho-3
Ale jestli jsi to udělal z těchto důvodů,nedivím se...A jestli byla dost křivá,teplíčko tam bylo...
Napsal: 09 dub 2010, 13:46
od radekli88
No jako je možné, že když to těsnění prasklo, tak ten motor dostal hyby v tom válci, kde byla ta voda, takže možná jsou kroužky chytnuté nebo tak něco, ale už dva dny po sobě to na ten volnoběh jde pravidelněji, někdy to ještě vynechá, ale už to aji míň kouří, řekněme že v obstojných mezích, ale v úterý nebo kdy to bylo jsem to nakopl a kouřilo to jak nějaká stará Tatra. Uvidíme, budu jezdit, max se něco stane nebo to bude pořád stejné. Technickou mám ještě na rok, tak bych ještě mohl něco pojezdit, pak nevím, jestli by to přešlo přes emise
Napsal: 09 dub 2010, 20:53
od jericho-3
Měl jsem kolikrát dilema u uvařeného motoru vyndat písty,nebo to nechat a dát hlavu..Stalo se mi,že jsem nandal hlavu a motor byl kouřovod...majitel povídá,mě to jezdilo bezvadně,než vytekla ta voda...A ted je to hrozné a samozřejmě to vypadalo,jako bych mu motor rozbil já...Tak jsem vyndal písty a u dvou válců byly chycené kruhy..A co teď ..u starého motoru,jakmile píst vyndáš,kroužky se pootočí a dát to zpátky nemá cenu...A majitel samozřejmě nechce slyšet o pořádné opravě..atd.Takže dělat uvařené stare auto je riziko...Dokud to neběží a je to O.K. je to loterie..Ale může se to rozjezdit....

Napsal: 10 dub 2010, 07:55
od radekli88
No ono jako rozebírat celý motor do toho bych určitě nešel, protože ta oprava by stála víc, jak celé auto, takže jsem vyměnil jenom to těsnění. Je možné, že to povolí, jestli tam jsou připečené kroužky, jenom nemám to moc kde zahřát, denně s tím najedu tak do 10 km, někdy víc. Ještě by mě zajímalo, jestli nevíte, jaký účel plní na vstřik. čerpadle nějaký snímač plného plynu nebo co to tam je. Vedou do něho dva drátky
Napsal: 12 dub 2010, 21:19
od radekli88
Nevíte někdo, jak na tomhle motoře odvzdušnit komplet celé čerpadlo vstřikovací? Mám tam Lucas a vzhledově vypadá trochu jinak, než na R19, já mám R21
spotřeba
Napsal: 26 říj 2010, 13:48
od Hubi12
Nevím kam dotaz zařadit, koupil jsem Peugeota r.v.2000 1.9D najeto 208000. Auto chytá super nezakouří, jen ta spotřeba:-( Na dlouhou trať Strakonice Olomouc mi vychází ca6,4l což jsem byl v šoku u takového malého auta.Je to tormální? Dá se s tím něco udělat? Jakou máte spotřebu vy?Jo a to jezdím z hodně lehkou nohou.
Napsal: 26 říj 2010, 15:31
od jericho-3
A to myslíš, že je hodně nebo málo...já mám za to že, je to O.K.
Napsal: 26 říj 2010, 16:26
od Hubi12
no počítal jsem tak max 5 litrů. Docela mě to zklamalo teda.
Napsal: 26 říj 2010, 17:15
od dhfool
No to protože máš novou popelnici 1.9.
1.8d z 1986 jezdila za 4.5 - 5.5l ...
Napsal: 26 říj 2010, 18:11
od Hubi12
takže lepší už to nebude jo? Tak to je lepší teda LPG už to to jede lépe za lepší peníz

Napsal: 26 říj 2010, 18:21
od dhfool
Přifoukni si gumy a zkontroluj, jestli ti někde nevisí brzdy. Není to žádný dálniční hltač, páč má docela krátké kvalty.
Napsal: 26 říj 2010, 20:13
od jericho-3
Jo, 1,8 D dlouho nikdo nepřekonal..Zrovna jsem si dnes říkal, v čem je vůbec lepší P 206 1,4 Hdi proti P 205 1,8 D..
Napsal: 03 pro 2010, 00:26
od dj.kure
jericho-3 píše:Jo, 1,8 D dlouho nikdo nepřekonal..Zrovna jsem si dnes říkal, v čem je vůbec lepší P 206 1,4 Hdi proti P 205 1,8 D..
Krom výkonu v ničem ... snad jen samé nevýhody
