Stránka 2 z 2

Napsal: 08 dub 2010, 19:09
od bobG3
Nebrat piezo je zatím špatný, jak na HDI, tak PPD. Jde to u HDI údajně repasovat za poloviční cenu. Podle mě by ten krystal/soustava krystalů měla být sehnatelná a vyměnitelná, ale protože mi to domů nesmí, neřeším to, doufám že nebudu muset.

v

Napsal: 16 dub 2010, 00:45
od RR
Je to klasika Pumpe Diese,ale systém siemens je nastaven tak aby při kolapsu cívky zablokoval celou palivovou soustavu, o proti Bosch ten tě nechá dál jezdit třeba i na dva válce.

Vymena

Napsal: 25 bře 2011, 01:21
od Shenny
Predem se omlouvam za asi hloupy dotaz. Mam VW Passat 103kw BKP motor - siemens vstriky. Pred casem mi jeden odesel (nebyl ucpanej spatnou naftou, ale nejaky problem s elektromagnetem).

Vymena cca 16 tisic a dostal jsem potesujici zpravu, ze muze pocitat s tim, ze zbyle tri se taky odporouci...

A ted ten dotaz. Je mozny tam dat tam tyto: http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
Cena za 4ks je mensi nez ve VW za jeden...

Moc se v tom nevyznam, takze nevim, jestli ta elektro cast, co u meho klekla je nekde zvlast nebo je soucasti vstriku?

Pokud bych teda vstriky vymenil za tyto, vymeni se tim jen tryska nebo i ta cast s elektromagnetem

Diky...

Napsal: 25 bře 2011, 06:39
od picus16
toto ti tam nepude bohužel :roll:

Napsal: 25 bře 2011, 09:24
od jericho-3
Ono vlastně vyřešení vstřikování takových velkých tlaků a ještě několikrát najednou, dle konstrukce, je zázrak jak po mechanické, tak po elektrické stránce..nároky na materiál , el.cívečky pracující za extrémních změn teplot jsou obrovské takže už z původu své konstrukce je to nejchoulostivější součást motoru...A každá firma to zvládá jinak ....Lepší už to nebude, jen horší..jen to, že tryska vydrží 150000 km je z říše snů....A několikrát přetočený tachometr prostě nemůže vydržet...V jednoduchosti je síla a proto tento složitý systém moc síly nemá..ale to není jeho vina. :)

Napsal: 25 bře 2011, 10:18
od Shenny
picus16 píše:toto ti tam nepude bohužel :roll:
Takze pokud odejde dalsi vstrik, nezbyva nic jineho nez ho opet vymenit za siemens? :(

To by znamenalo pripravit se, ze vymena alespon jednoho vstriku bude kazdorocni zalezitost....

Napsal: 25 bře 2011, 10:30
od Jirka.
Zkus kontaktovat uživatele BEDAALFA, umí je repasovat za pěkné peníze, myslim že nabízel 4ks za 12000

Napsal: 25 bře 2011, 10:42
od Shenny
Jirka. píše:Zkus kontaktovat uživatele BEDAALFA, umí je repasovat za pěkné peníze, myslim že nabízel 4ks za 12000
Ok, diky za tip. Sice zatim jezdim bez problemu, ale podle toho, co rikali v servisu je jen otazka casu a asi ne moc dlouheho, nez odejde dalsi

Napsal: 25 bře 2011, 12:43
od picus16
Shenny píše: Ok, diky za tip. Sice zatim jezdim bez problemu, ale podle toho, co rikali v servisu je jen otazka casu a asi ne moc dlouheho, nez odejde dalsi
kdyby jenom vstřiky :-)

Napsal: 25 bře 2011, 12:55
od jaykay
prodej ten nemeckej krap ;)

Napsal: 25 bře 2011, 14:08
od Shenny
picus16 píše:
Shenny píše: Ok, diky za tip. Sice zatim jezdim bez problemu, ale podle toho, co rikali v servisu je jen otazka casu a asi ne moc dlouheho, nez odejde dalsi
kdyby jenom vstřiky :-)
Na co se jeste muzu tesit?

Napsal: 25 bře 2011, 14:10
od Shenny
jaykay píše:prodej ten nemeckej krap ;)
No, posledni dobou o tom docela vazne uvazuju. Jenze co poridit za nej, aby to nebylo z blata do louze? :?

Napsal: 25 bře 2011, 14:12
od jaykay
1.9ku nebo 2.0 commonrail

Napsal: 21 dub 2011, 12:52
od BEDAALFA
Jirka. píše:Zkus kontaktovat uživatele BEDAALFA, umí je repasovat za pěkné peníze, myslim že nabízel 4ks za 12000
Ale kdež, 4ks= 10 000kč záruka na renovovaný piezo element 1 rok.