Stránka 2 z 2
Napsal: 08 dub 2010, 19:09
od bobG3
Nebrat piezo je zatím špatný, jak na HDI, tak PPD. Jde to u HDI údajně repasovat za poloviční cenu. Podle mě by ten krystal/soustava krystalů měla být sehnatelná a vyměnitelná, ale protože mi to domů nesmí, neřeším to, doufám že nebudu muset.
v
Napsal: 16 dub 2010, 00:45
od RR
Je to klasika Pumpe Diese,ale systém siemens je nastaven tak aby při kolapsu cívky zablokoval celou palivovou soustavu, o proti Bosch ten tě nechá dál jezdit třeba i na dva válce.
Vymena
Napsal: 25 bře 2011, 01:21
od Shenny
Predem se omlouvam za asi hloupy dotaz. Mam VW Passat 103kw BKP motor - siemens vstriky. Pred casem mi jeden odesel (nebyl ucpanej spatnou naftou, ale nejaky problem s elektromagnetem).
Vymena cca 16 tisic a dostal jsem potesujici zpravu, ze muze pocitat s tim, ze zbyle tri se taky odporouci...
A ted ten dotaz. Je mozny tam dat tam tyto:
http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
Cena za 4ks je mensi nez ve VW za jeden...
Moc se v tom nevyznam, takze nevim, jestli ta elektro cast, co u meho klekla je nekde zvlast nebo je soucasti vstriku?
Pokud bych teda vstriky vymenil za tyto, vymeni se tim jen tryska nebo i ta cast s elektromagnetem
Diky...
Napsal: 25 bře 2011, 06:39
od picus16
toto ti tam nepude bohužel

Napsal: 25 bře 2011, 09:24
od jericho-3
Ono vlastně vyřešení vstřikování takových velkých tlaků a ještě několikrát najednou, dle konstrukce, je zázrak jak po mechanické, tak po elektrické stránce..nároky na materiál , el.cívečky pracující za extrémních změn teplot jsou obrovské takže už z původu své konstrukce je to nejchoulostivější součást motoru...A každá firma to zvládá jinak ....Lepší už to nebude, jen horší..jen to, že tryska vydrží 150000 km je z říše snů....A několikrát přetočený tachometr prostě nemůže vydržet...V jednoduchosti je síla a proto tento složitý systém moc síly nemá..ale to není jeho vina.

Napsal: 25 bře 2011, 10:18
od Shenny
picus16 píše:toto ti tam nepude bohužel

Takze pokud odejde dalsi vstrik, nezbyva nic jineho nez ho opet vymenit za siemens?
To by znamenalo pripravit se, ze vymena alespon jednoho vstriku bude kazdorocni zalezitost....
Napsal: 25 bře 2011, 10:30
od Jirka.
Zkus kontaktovat uživatele BEDAALFA, umí je repasovat za pěkné peníze, myslim že nabízel 4ks za 12000
Napsal: 25 bře 2011, 10:42
od Shenny
Jirka. píše:Zkus kontaktovat uživatele BEDAALFA, umí je repasovat za pěkné peníze, myslim že nabízel 4ks za 12000
Ok, diky za tip. Sice zatim jezdim bez problemu, ale podle toho, co rikali v servisu je jen otazka casu a asi ne moc dlouheho, nez odejde dalsi
Napsal: 25 bře 2011, 12:43
od picus16
Shenny píše:
Ok, diky za tip. Sice zatim jezdim bez problemu, ale podle toho, co rikali v servisu je jen otazka casu a asi ne moc dlouheho, nez odejde dalsi
kdyby jenom vstřiky

Napsal: 25 bře 2011, 12:55
od jaykay
prodej ten nemeckej krap

Napsal: 25 bře 2011, 14:08
od Shenny
picus16 píše:Shenny píše:
Ok, diky za tip. Sice zatim jezdim bez problemu, ale podle toho, co rikali v servisu je jen otazka casu a asi ne moc dlouheho, nez odejde dalsi
kdyby jenom vstřiky

Na co se jeste muzu tesit?
Napsal: 25 bře 2011, 14:10
od Shenny
jaykay píše:prodej ten nemeckej krap

No, posledni dobou o tom docela vazne uvazuju. Jenze co poridit za nej, aby to nebylo z blata do louze?

Napsal: 25 bře 2011, 14:12
od jaykay
1.9ku nebo 2.0 commonrail
Napsal: 21 dub 2011, 12:52
od BEDAALFA
Jirka. píše:Zkus kontaktovat uživatele BEDAALFA, umí je repasovat za pěkné peníze, myslim že nabízel 4ks za 12000
Ale kdež, 4ks= 10 000kč záruka na renovovaný piezo element 1 rok.