Stránka 2 z 3

Napsal: 27 dub 2010, 13:10
od marek1977
Chlapi já už jsem na mrtvici opravdu máte zkušenost s těmi zdvihátky že to muže dělat něco takového....jenom v záběru a ve vysoké rychlosti nic?????

Napsal: 27 dub 2010, 13:14
od marek1977
Ještě jedno vodítko na volnoběh mám hodnoty v adrese 13 v pohodě kolem 0,00 všechny,a při jízdě když se rozjedu samozřejmě hodnoty vzrostou a nemění se,ale 2 válec kde jsme měnili ten vstřikovač ukazuje chvíli při jízdě 2,98 klasika max a nemění se ........pak u volnoběhu klesne na 0,02-0,2 a drží....

Napsal: 27 dub 2010, 14:43
od Marek_A4
Zrovnal si ostre hrany v otvore pre vstrek...? Ci si nahodou neoskalpoval nove O kruzky ked si tam ten vstrek osadzal...

Napsal: 27 dub 2010, 14:54
od marek1977
jo to kluci srovnali ja ten vstřik klidně zítra vyndám...a podívám se má nějaký vliv za jízdy když je taková hodnota???

Napsal: 27 dub 2010, 15:12
od Marek_A4
moze to byt sposobene bud tym,ze tie O kruzky prepustaju tlak paliva pri vyzssich otackach a RJ sa to snazi kompenzovat pridanim davky na vstrek, alebo moze byt znizena kompresia vo valci a preto ta zvysena hodnota...nehuli to nejako za jazdy..? a co tlak oleja v hlave..?

Napsal: 27 dub 2010, 15:38
od marek1977
nehuli vubec.....zitra zkusim vyndat ten vstřik ještě jednou teda....hmmm ale tlak oleje v hlavě změřit neumím...to jsem ještě nezkoušel nikdy... :(

Napsal: 27 dub 2010, 16:56
od Huml
když ty hadra zkusíš pomačkat, není některý měkký? asi na tom 2. válci

Napsal: 27 dub 2010, 20:21
od chosepm
marek1977 píše:Ještě jedno vodítko na volnoběh mám hodnoty v adrese 13 v pohodě kolem 0,00 všechny,a při jízdě když se rozjedu samozřejmě hodnoty vzrostou a nemění se,ale 2 válec kde jsme měnili ten vstřikovač ukazuje chvíli při jízdě 2,98 klasika max a nemění se ........pak u volnoběhu klesne na 0,02-0,2 a drží....
Ten vstřik co jste měnili je novej, nebo starší? Stejný číslo? Zkusil bych ho zaměnit s prvním a kouknout znovu na ty dávky...
Jinak by to mohlo utíkat i na tom měděným kroužku.
Možná to do určitýho požadavku výkonu udrží a při velkej náloži ti pustí spaliny do nafty. tam bych pak viděl i tu souvislost s tou rychlostí...

Napsal: 27 dub 2010, 22:45
od prazi007
a nemuzou to delat homokinetaky??me to delalo to sami a bylo to tim

Napsal: 28 dub 2010, 07:33
od marek1977
chosepm píše:
marek1977 píše:Ještě jedno vodítko na volnoběh mám hodnoty v adrese 13 v pohodě kolem 0,00 všechny,a při jízdě když se rozjedu samozřejmě hodnoty vzrostou a nemění se,ale 2 válec kde jsme měnili ten vstřikovač ukazuje chvíli při jízdě 2,98 klasika max a nemění se ........pak u volnoběhu klesne na 0,02-0,2 a drží....
Ten vstřik co jste měnili je novej, nebo starší? Stejný číslo? Zkusil bych ho zaměnit s prvním a kouknout znovu na ty dávky...
Jinak by to mohlo utíkat i na tom měděným kroužku.
Možná to do určitýho požadavku výkonu udrží a při velkej náloži ti pustí spaliny do nafty. tam bych pak viděl i tu souvislost s tou rychlostí...
Ten vstřik je nový.....a sedí přesně podle čísla starého i podle typu auta prostě nový BOSCH

Napsal: 28 dub 2010, 07:34
od marek1977
prazi007 píše:a nemuzou to delat homokinetaky??me to delalo to sami a bylo to tim
klouby vyměněné všechny vnitřní i venkovní.... ;)

Napsal: 28 dub 2010, 07:59
od jericho-3
Zkouška na zdviži neukázala nic...?Roztočit kola např. na 3 ,zátáčet ,levou nohou brzdit a zároveň přidávat plyn....atd. A při norm. jízdě, jestli se to hlavně na velký kvalt rozskáče při přidání plynu,může to dělat i diferák...

Napsal: 28 dub 2010, 08:09
od marek1977
jericho-3 píše:Zkouška na zdviži neukázala nic...?Roztočit kola např. na 3 ,zátáčet ,levou nohou brzdit a zároveň přidávat plyn....atd. A při norm. jízdě, jestli se to hlavně na velký kvalt rozskáče při přidání plynu,může to dělat i diferák...
nad tím taky přemýšlím,ale on ten diferák aspoň co jsem tu měl auta vždy hučel nebo se ozývaly nějaké zvuky a ne že by jen vibroval...mate mě pořád ten vstřikovač dám ho ven a mrknu na něj ještě jednou...

Napsal: 28 dub 2010, 10:58
od marek1977
Tak chlapi nedali mi to a jezdili s tou octou a mám tady druhou na porovnání...tak adresa 13 volnoběh jak jsem psal vše 0,2.Po mírném přidání kdy auto začíná vibrovat hodnota 2 válce vzroste na 2,98 poté za cca 2 vteřiny hodnoty 1 válec 3,01 pote 3 válec 3,01 oba v pluse druhý v mínuse.čtvrtý válec vyskočí na 1,9 a zastavíse.Když jsem jel v druhé která je v pohodě hodnoty při mírném přidání max 0,8 a drží.To mám si myslím velké vodítko.Nejezdil jsem při mírném plynu abych to změřil do té chvíle aby to ukázalo měřenou hodnotu.když rychle přidám na cca 3500 otáček tak mi to vlastně přestane měřit takže jsem trochu blbec že jsem to takhle nezkusil hned.Takže si myslím že Ř.J. o tom cukání ví a snaží se ho vyrovnat tím že to dává do maxima.......jdu na to kouknout a pak napíšu.Jinak dík všem moc za rady zatím.... ;)

Napsal: 03 kvě 2010, 18:06
od marek1977
Tak chlapi zítra budu mít dole vačku a uvidím to jsem zvědav nemohl jsem dřív tak napíšu mějte se