Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 08 kvě 2010, 06:38
N75 sa skusa pri nastartovanom motore takto: zakladne nastavenie kanal 11
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3673 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 08 kvě 2010, 08:15
Po čipu to jezdilo skoro dva roky normálně.
To misoVW: Konečně dobrá rada. Zkusim to prubnout a dám vědět, jak to dopadlo.
Oct asv 2000, DieselPower
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3673 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 08 kvě 2010, 09:44
Tak dopadlo to blbě. Když dám základní nastavení a kanál 11(díky MisoVW), tak ventil sepne a regulace krásně zajede. Zhruba každejch 5 vteřin spíná/rozpíná a táhlo bez zaváhání a plynule zajíždí a vyjíždí a pravděpodobně i do krajních poloh. Dál už se tomu nechce ani když tomu zkusim rukou pomoct.
Oct asv 2000, DieselPower
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4886 Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín
Příspěvek
od OťasTDi » 08 kvě 2010, 10:52
ještě mě napadlo teda přímo čidlo plnícího tlaku,ale je to jen nápad...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3673 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 08 kvě 2010, 15:35
OťasTDi píše: ještě mě napadlo teda přímo čidlo plnícího tlaku,ale je to jen nápad...
To by mě diagnostika pěkně vypekla, ale doufám, že si ty hodnoty plnícího tlaku necucá z prstu.
PS: Ventily N75 sem zkoušel tři a všechny fungujou stejně - předpokládám, že dobře.
Oct asv 2000, DieselPower
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166 Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Příspěvek
od 1pavel » 08 kvě 2010, 19:46
máš tam málo podtlaku , nebo přicpanej spětný ventilek , kdyžtak čidlo tlaku mám na vyzkoušení
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 08 kvě 2010, 19:52
skus si dat nahrat origo soft a sprav log. JJ, jak pise chiptuning soft nic moc, tlak turba v serii. Inak, pises ze je to ASV, ale soft je z AGR!!!!!! Cize chyba je jasne, pokial tam mas VGT turbo, tak Ti tam clovek co to chipoval nahral soft pre obtok
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3673 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 08 kvě 2010, 20:50
Pavle asi mi pošli do sz tvoje číslo a kdyžtak se ozvu. Zatim díky za nabídku.
To MisoVW: Původně byl v autě AGR, ale sehnal se motor ASV bez RJ, tak se to narouboval a jezdil v klidu 2 roky. Rok a půl s čipem. A nedělalo to žádnej problém.
Napadlo mě při bloumání po VISu, jestli sem nemoch něco zkurvit při nechtěném základnim nastavení("RJ si uloží krajní hodnoty a udělá základní nastavení).
Oct asv 2000, DieselPower
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 08 kvě 2010, 20:55
to akoze si jazdil s VGT turbom na AGR soft?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 08 kvě 2010, 20:59
misoVW píše: to akoze si jazdil s VGT turbom na AGR soft?
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3673 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 08 kvě 2010, 21:03
Jo, s čiplou AGR jednotkou. No problem. Pak sem to nechal čipnout s ohledem na novej motor znova. Ale u špatný firmy evidentně...
Naposledy upravil(a)
Pája 19 dne 08 kvě 2010, 21:05, celkem upraveno 1 x.
Oct asv 2000, DieselPower
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 08 kvě 2010, 21:05
Víš co takhle těžko radit, základ je mít příslušný sw a pak můžeš laborovat dál.
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627 Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od Vali » 08 kvě 2010, 21:28
Radši to děj někomu zpravit, takhle ani nevíme co tam vlastně je a neni. Bude z toho akorát nevyřešený téma na 10 stránek
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3673 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 09 kvě 2010, 11:12
Tady je log před rokem, kdy bylo auto v pořádku. Od tý doby se nic nezměnilo, tak mi neříkejte, že to v týhle konstalaci nemůže fungovat.
http://leteckaposta.cz/736414067
Oct asv 2000, DieselPower
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089 Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od midnight_man » 09 kvě 2010, 11:15
mišo sám si povedal ze to ide
Tak tu máme dokaz
ale je to rozum..kvalitná práca
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth