Studený motor vs otáčky vs zatížení.

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Proctor píše:S manuálem je dobrý že si můžeš zařadit jak potřebuješ, ale já s automatem musím jít přes 2000ot., aby přeřadil.
a chcel by si radit pod 2000 ? nezmysel !!!!!
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Proctor
Přispěvovatel
Příspěvky: 267
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2007, 21:30
Bydliště: brno

Příspěvek od Proctor »

netopier píše:
Proctor píše:S manuálem je dobrý že si můžeš zařadit jak potřebuješ, ale já s automatem musím jít přes 2000ot., aby přeřadil.
a chcel by si radit pod 2000 ? nezmysel !!!!!
OK, ale snažím se aby to za studena nešlo moc přes 2000ot, ale automat většinou přeřadí až ve 2400-2500ot. Většinou nespěchám, tak je to v klidu, ale do kopce jsem brzda provozu. :roll:
VW Passat, Golf, Sharan, T4 tdi
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

nejlepe pro motor je nastartovat a jet na mirnejsi zatizeni ale nebat se to tocit klidne do 3000 , tim ze pojedete na nizky ot. si nepomuzete / jen trva dele doba na kterou to jede s podchlazenym motorem /
zkuste si nekdy ohrat motor na provozni teplotu na miste , 1.9 tdi pri venkovni teplote kolem 10 stupnu plus se ohriva pres deset minut a to musite drzet ot pres 3000 :roll:
Drag Power
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak já to točím jen na prvních metrech do 2200ot., pak i se studeným motorem řadím tak v 2500 až 3000ot. samozřejmě tak na půl plynu max... zas když je motor v otáčkách tak se rychlejc ohřeje a v otáčkách má taky větší tĺak oleje, takže to maže i se studeným olejem rozhodně líp než kdybych jel do 2tis. ot....
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“