Stránka 2 z 2

Napsal: 24 pro 2008, 19:43
od netopier
Proctor píše:S manuálem je dobrý že si můžeš zařadit jak potřebuješ, ale já s automatem musím jít přes 2000ot., aby přeřadil.
a chcel by si radit pod 2000 ? nezmysel !!!!!

Napsal: 24 pro 2008, 21:32
od Proctor
netopier píše:
Proctor píše:S manuálem je dobrý že si můžeš zařadit jak potřebuješ, ale já s automatem musím jít přes 2000ot., aby přeřadil.
a chcel by si radit pod 2000 ? nezmysel !!!!!
OK, ale snažím se aby to za studena nešlo moc přes 2000ot, ale automat většinou přeřadí až ve 2400-2500ot. Většinou nespěchám, tak je to v klidu, ale do kopce jsem brzda provozu. :roll:

Napsal: 24 pro 2008, 23:54
od chiptuning
nejlepe pro motor je nastartovat a jet na mirnejsi zatizeni ale nebat se to tocit klidne do 3000 , tim ze pojedete na nizky ot. si nepomuzete / jen trva dele doba na kterou to jede s podchlazenym motorem /
zkuste si nekdy ohrat motor na provozni teplotu na miste , 1.9 tdi pri venkovni teplote kolem 10 stupnu plus se ohriva pres deset minut a to musite drzet ot pres 3000 :roll:

Napsal: 29 pro 2008, 22:54
od turbo kamna power
tak já to točím jen na prvních metrech do 2200ot., pak i se studeným motorem řadím tak v 2500 až 3000ot. samozřejmě tak na půl plynu max... zas když je motor v otáčkách tak se rychlejc ohřeje a v otáčkách má taky větší tĺak oleje, takže to maže i se studeným olejem rozhodně líp než kdybych jel do 2tis. ot....