Stránka 2 z 2

Napsal: 19 led 2007, 21:59
od marosi
Je pravda že 524, alebo 525 spotreba 7 - 10 l podľa nohy, to klepanie nie je náhodou podtlakovka??

Napsal: 21 led 2007, 16:28
od go.vojta
ta plastová se dělala u všech tds..

Napsal: 11 črc 2007, 12:41
od barvas
Po dlouhé době jsem se sem podíval a záhada s klepáním je odhalena - píst na 6 válci byl sjetý téměř o 0.1mm a ještě ke všemu je ten 6 válec nejvíc ojetej, takže se tam ten píst "viklal". Ťuknul si asi jenom při jednom cyklu (nevím jestli při výfuku nebo expanzy) proto ta poloviční frekvence klepání než byly otáčky motoru která mě od začátku mátla a proto jsem to hledal od zhora. Oprava (výbrus + písty atd. ) by se vyšplhala do nesmyslů, takže na vrakovišti vybrán zachovalý píst, dány všude nové ojniční futra, čepy, kroužky, lágry na klice i ojnicích a jezdím. Klepání je patrné už jenom při bedlivém poslechu. V každém případě už vím čím to bylo a vím že to není na náhlou smrt motoru. A jestli to přece jenom náhodou klekne, tak koupím na vrakovišti celej motor. Náhradních dílů s toho mého budu mít dost...

Napsal: 04 srp 2007, 10:16
od skodik
ahoj,ted sem koupil taky tds,ale kupoval sem jen tenhle určitej kus,jinak bych měl asi taky strach,i když předtím sem měl jen BMW benzíny,předtím sem měl G III a je to velkej rozdíl v komfortu atd.a je to krásný vůz,motor zatím šlape jako švýcary,musím zaklepat

Napsal: 07 srp 2007, 21:05
od rellum
Zdravím,neměl by někdo zkušenos s výměnou motoru z omegy 2.5tds do BMW E39 ,Vím že je jiné čerpadlo a sání,ale jestli je to všechno? není tam ještě jiný problém,a jestly to vůbec jde?Spekulací jsem slyšel už hodně ale ještě od nikoho kdo by to opravdu na vlastní oči viděl nebo dělal. :? za radu nebo názor děkuji.

Napsal: 10 bře 2009, 20:35
od Kovarrr
neni jen jine cerpadlo, ale i usazeni cerpadla do motoru. takze nejde kombinovat cerpadlo omega bmw a ani e34 a e39. Kazdy ma jine. Mel jsem Omegu tds a e34 tds a rozdil tam je citit. BMW jede daleko lip, rozjezdy a i dalnicni jizda je sviznejsi. Co se spotreby tyce, tak po D dalnicich jsem s plne nalozenou Omegou jezdil i za 5l/100km (do 100km/h) jinak prumer jak u bmw, tak u omegy je kolem 6,5 - 8l/100km. Jsou to dobre motory a pri dobrem zachazeni jsou k neutahani...

Napsal: 10 bře 2009, 22:30
od zizalak
jednou z bolestí je hlava čerpadla.

Napsal: 10 bře 2009, 22:34
od Kovarrr
jj jednou z bolesti:-) je tam toho vic, ale jak rikam, kdyz se o to staras, tak se to da, i kdyz to cerpadlo je zakerny:-( zbytek se da pohlidat...

Napsal: 05 čer 2009, 16:42
od nufick
hoj....mám 524td/89....pod 8,5l se nedostanuspíš tak 9-10....tds bude asi trošku úspornější ala zázrak bych nečekal.......když spěchám tak i 12-14l....tak hodně zdaru...

Napsal: 06 čer 2009, 08:45
od Kovarrr
ted baworsko 525tds 170koni chip od M-Techniku s dvouosem nalozenym omegou pres 1600kg a spotreba 7,5l/100km. Trasa 600km dlouha. Ja si opravdu na tds vyhradne stezovat nemuzu. Ted mam na dilne dalsi dve omegy v tdsu a dva baworaky a jak tu bylo receno, jen jedno auto ma opravdu 100% cerpadlo z techto co tam mam.