Je pravda ze MAF sa pouziva hlavne koly emisiam a koly tomu ze sa podstatne ulahcuje ovladanie resp. cela regulacia EGR ventylu. MAF off neznamena len prepnutie v mape ale aby to bolo koser tak je nutne aj v sotfe korektne odradit vstup aby po odpojeni konektora nehlasilo chybu.
Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
no já bych řek , že ne na pedálu , ale podle MAP takže podle teploty a tlaku vzduchu za IC
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
takto to funguje ked sa vaha vypne mesiarskym sposobom
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
To akoze motor bezi cely cas "natvrdo" podla slow mapy? Niekto si tu asi myli civilne auto so supersportom.
m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
no já bych řek , že ne na pedálu , ale podle MAP takže podle teploty a tlaku vzduchu za IC
Ano, platí pouze u některých EDC16 (teplota je pouze korekčni veličina)
m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
takto to funguje ked sa vaha vypne mesiarskym sposobom