Odpojeni vahy vzduchu? jak?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

BH motor píše:Akoze neprinesie. ked umoznis lahsiemu prietoku vzduchu. ale prejavi sa to az od vysokych prietokou
Laický dotaz. Pokud to funguje i bez ní a lépe,k čemu tam je? :?
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Ekologie
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Je tam kvuli EGR..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Je pravda ze MAF sa pouziva hlavne koly emisiam a koly tomu ze sa podstatne ulahcuje ovladanie resp. cela regulacia EGR ventylu. MAF off neznamena len prepnutie v mape ale aby to bolo koser tak je nutne aj v sotfe korektne odradit vstup aby po odpojeni konektora nehlasilo chybu.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

A jaký vlivy má MAF off např. na spotřebu? Má tenhle zákrok nějaký negativa?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

maf udava prietok vzduchu, a podla prietoku vzduchu sa da urcit kolko nafty treba.
da sa to urcit aj inak, cize nam maf netreba
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

nie všetkého veľa je práve dobre
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

jipi píše:nie všetkého veľa je práve dobre
to je jasne, ze to treba vediet spravne urcit , a dobry soft sa da spravit aj s vahou, netreba davat vsetko na max :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
m5668443578
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od m5668443578 »

Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
More Power by me TDi Power
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
no já bych řek , že ne na pedálu , ale podle MAP takže podle teploty a tlaku vzduchu za IC
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
takto to funguje ked sa vaha vypne mesiarskym sposobom
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)

To akoze motor bezi cely cas "natvrdo" podla slow mapy? (crazy) Niekto si tu asi myli civilne auto so supersportom.
m5668443578
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od m5668443578 »

1pavel píše:
m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
no já bych řek , že ne na pedálu , ale podle MAP takže podle teploty a tlaku vzduchu za IC
Ano, platí pouze u některých EDC16 (teplota je pouze korekčni veličina)
More Power by me TDi Power
m5668443578
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od m5668443578 »

BH motor píše:
m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
takto to funguje ked sa vaha vypne mesiarskym sposobom
naznač okrajově druhý způsob, zajíma mě to.
More Power by me TDi Power
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

no ved prepnut na MAP a vypnut maf , a prerobit smokemap :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“