Stránka 2 z 5

Napsal: 06 čer 2010, 08:58
od gonzo
BH motor píše:Akoze neprinesie. ked umoznis lahsiemu prietoku vzduchu. ale prejavi sa to az od vysokych prietokou
Laický dotaz. Pokud to funguje i bez ní a lépe,k čemu tam je? :?

Napsal: 06 čer 2010, 09:04
od tuner
Ekologie

Napsal: 06 čer 2010, 12:01
od TDIfun
Je tam kvuli EGR..

Napsal: 06 čer 2010, 21:03
od TDI tech
Je pravda ze MAF sa pouziva hlavne koly emisiam a koly tomu ze sa podstatne ulahcuje ovladanie resp. cela regulacia EGR ventylu. MAF off neznamena len prepnutie v mape ale aby to bolo koser tak je nutne aj v sotfe korektne odradit vstup aby po odpojeni konektora nehlasilo chybu.

Napsal: 06 čer 2010, 23:02
od Markus01
A jaký vlivy má MAF off např. na spotřebu? Má tenhle zákrok nějaký negativa?

Napsal: 06 čer 2010, 23:08
od netopier
maf udava prietok vzduchu, a podla prietoku vzduchu sa da urcit kolko nafty treba.
da sa to urcit aj inak, cize nam maf netreba

Napsal: 06 čer 2010, 23:19
od jipi
nie všetkého veľa je práve dobre

Napsal: 06 čer 2010, 23:21
od netopier
jipi píše:nie všetkého veľa je práve dobre
to je jasne, ze to treba vediet spravne urcit , a dobry soft sa da spravit aj s vahou, netreba davat vsetko na max :)

Napsal: 14 čer 2010, 17:50
od m5668443578
Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)

Napsal: 14 čer 2010, 20:56
od 1pavel
m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
no já bych řek , že ne na pedálu , ale podle MAP takže podle teploty a tlaku vzduchu za IC

Napsal: 15 čer 2010, 04:18
od BH motor
m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
takto to funguje ked sa vaha vypne mesiarskym sposobom

Napsal: 15 čer 2010, 05:51
od TDI tech
m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)

To akoze motor bezi cely cas "natvrdo" podla slow mapy? (crazy) Niekto si tu asi myli civilne auto so supersportom.

Napsal: 15 čer 2010, 17:05
od m5668443578
1pavel píše:
m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
no já bych řek , že ne na pedálu , ale podle MAP takže podle teploty a tlaku vzduchu za IC
Ano, platí pouze u některých EDC16 (teplota je pouze korekčni veličina)

Napsal: 15 čer 2010, 17:08
od m5668443578
BH motor píše:
m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
takto to funguje ked sa vaha vypne mesiarskym sposobom
naznač okrajově druhý způsob, zajíma mě to.

Napsal: 15 čer 2010, 17:42
od netopier
no ved prepnut na MAP a vypnut maf , a prerobit smokemap :)