

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tomas, to nebyla moje práce (a ani auto, to bylo zákazníka), to by mě taky nenapdalo, ale dělal to pán, který se specializuje na toyoty a jelikož zákazník chtěl co nejlevnější opravu, tak to udělal takhle nějak- nevím, jestli je ta dvouhmota konstrukčne jiná, než třeba u koncernu, ale prostě to na několika místech zavařil a nechal vyvážit a předpokládám, že k tomu dal jinou, odpruženou lamelu... Jinak ti mohu říct, že znám dílnu, kde dělaj mazdy a tam to praktikují celkem běžně jako opravu spojky...... Můj názor sem psal výšše- já bych dal zpět dvouhmotu, není to až tak velký cenový rozdíl vzhledem k tomu, jak často to odejde, a rozdíl v komfortu tam prostě je (někdy více, někdy méně...).Tomas.cz píše:No tak zavařit dvouhmotu a prohlásit to za ok je prasárna největšího kalibruPokud je lamela neodpružená tak dostává čočku převodovka v krajním případě může prasknout i klika...
Jestlichces 2hmotu jednu doma mam ma 90tis pekna akorat by chtela trosku odrezitladislav005 píše:To je ale dost na prd co?? Když si tam dam zpet 2hmot setrvacnik což znamena dalsi peníze tak to přestane?? Ona ta 2hmota je asi fakt lepší.Hlavně pří řazeni je to taky znat..