quattro

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

proste patalia. Ved prirovnaj auta vedla seba a pozri zospaodku a pochopis
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

lubomt píše:
georg998 píše:stačílo mi napsat co vše je tam jinak nebo tak,to jestli je to nesmysl atd už přece není vaše starost-jinak teda dik odborníci
ked budes takto drzo odpovedat,tak ta kazdy posle vies kde...
o odbornikoch to nie je,ale o tom,ze nevies o co ide a co 4x4 obnasa.
1. 4x4 ma oproti tvojej vyssie dno kufra kvoli inej ndrzi
2. tvoja nadrz je jedna a 4x4 ich ma 3,lavu,pravu a vrchnu
3. s tym je spojene aj precerpavanie paliva medzi nadrzami
4. takze quatro nadrze tam ani nahodou nevopchas a obycajna nadrz ti bude zavadzat kardanu
5. potrebujes kardan so stredovym uchytom o kasnu
6. potrebujes miesto jedneho vyfuku dva aj s drziakmi a silenblokmi,quatro ma dva uplne ine
7. potrebujes samotnu prevodovku komplet s drziakmi a silenblokmi
8. potrebujes zadny diferencial komplet s inymi poloosmi
9. potrebujes komplet zadnu napravnicu aj s ramenami a tlmicmi na Quatro,vsetko je ine
ESTE STALE SI SI ISTY PRERABKOU ZE TO ZVLADNES?
teoria je jedna vec a prax druha a ty si na urovni hrubej teorie :) a tak troska si sa sekol s modelmi, to co popisujes neplati pre C4 ani zdaleka :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 12 srp 2010, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sniperfm »

Taky koukám na ty 3 nádrže :-)) Už jsem hodinu ležel pod svoji C4 a mám tam jenom jednu sakra, takže já vlastně nebudu mít quattro :-)

Ale co, chybička se vloudila.

Předělat jde všechno a možnosti jsou neomezené, jen je třeba si zvážit, jestli se to dotyčnému vyplatí, bude mít na to hromadu času, nervů, peněz a vytrvalosti, protože taková přestavba není v duchu Plug and Play.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Sniperfm píše:Taky koukám na ty 3 nádrže :-)) Už jsem hodinu ležel pod svoji C4 a mám tam jenom jednu sakra, takže já vlastně nebudu mít quattro :-)

Ale co, chybička se vloudila.

Předělat jde všechno a možnosti jsou neomezené, jen je třeba si zvážit, jestli se to dotyčnému vyplatí, bude mít na to hromadu času, nervů, peněz a vytrvalosti, protože taková přestavba není v duchu Plug and Play.
to ze to neni plug&play neni taky docela presne, je to tak z 90% pnp :) samozrejme drobne upravu jsou potrebne ale kedze modely C3,C4 a D11 (rozsah let 1983-1997) maji totoznou podlahu az na drobne zmeny je ta prestavba lehce zvladnutelna a je jedno ci je to Quattro nebo ne :)

pre predstavu todle je zadni naprava z S6Q C4 (96) a da se napr. lehce nahodit i na C3 :)

Obrázek
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“