Stránka 2 z 2

Napsal: 10 črc 2010, 12:24
od hasic4
já si hodnoty nepamatuji a kluci co mi to měřili jsou na dovolené a co by to znamenalo kdyby ten tlak byl jiný než má být

Napsal: 10 črc 2010, 12:37
od Zdeněk M
hasic4 píše:já si hodnoty nepamatuji a kluci co mi to měřili jsou na dovolené a co by to znamenalo kdyby ten tlak byl jiný než má být
Nic, nekde je volnej, na klice apod.

Napsal: 10 črc 2010, 17:08
od ROBIG
anebo je špatnej nebo zanesenej regulační ventil

Napsal: 10 črc 2010, 19:05
od hasic4
abych se dostal na ten regulační ventil tak musím sundat vanu?

Napsal: 10 črc 2010, 19:08
od hasic4
však kdyby byl volnej na klice tak by to snad klepalo bylo by to poznat na zvuku a to nic nedělá zvuk je v pohodě

Napsal: 12 črc 2010, 12:01
od morose
sundej vanu a vypal letlampou saci kos.

Napsal: 12 črc 2010, 12:11
od jericho-3
hasic 4- ono se to zdá,že to neklepe ,ale vůle je tam již dost velká...Zkus z kopce /vypni rádio/ podřadit a těsně po puštění spojky poslouchej....Lehce to zaklepe/zadrnčí/ a hned je klid...A motor je takovej roztřesenej...Po výměně se pěkně zatáhne.../Jestli je to tvůj případ/U těhle benzínáků nacpaných a přeplnovaných je dobře preventivě vyměnit ve 100000 ojniční šály..A samo bezva olej a nepřejíždět..Např. Peugeot 405 16 V měl ,když měl něco najeto místo šál jen plech....a tam taky odcházel... :(

Napsal: 12 črc 2010, 17:31
od hasic4
tak to zkusím a uvidím jestli něco uslyším
sací koš je vyčištěnej