Přefiltrovaný RO na zimu,auto bez přestavby.
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
Petr.C
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
- Bydliště: Olomouc, Hradec Králové
Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim.Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.
Kolik tě stojí JET A-1 a kde?
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
kerosin stojí 23 korun a zaváží se pouze na letiště v cisternách, pokud ho koupíš v letecké modelařině tak taj jsou ceny zbytečné mluvit milošPetr.C píše:Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim.Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.
Kolik tě stojí JET A-1 a kde?
-
Petr.C
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
- Bydliště: Olomouc, Hradec Králové
slovacek.milos píše:kerosin stojí 23 korun a zaváží se pouze na letiště v cisternách, pokud ho koupíš v letecké modelařině tak taj jsou ceny zbytečné mluvit milošPetr.C píše:Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim.Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.
Kolik tě stojí JET A-1 a kde?
No tak to je ještě lepší cena než kterou jsem našel na stránkách http://www.leteckapaliva.cz/ ,to je super.
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
Petr.C
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
- Bydliště: Olomouc, Hradec Králové
Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim.Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.
A jak ti to startuje?Já jezdím na olej první rok,na čistý RO jsem nic nepřidával,a když tam občas naleju přefiltrovaný RO,tak přidám trošku natural,ale starty jsou trošku horší.Ale na ten JET A-1 to asi bude lepší. V zimně to chytá taky dobře?
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
Letecký kerosín nechutná všem motorům.Do TDi není problém ale třeba taková mazda 2.0 DITD to chytalo velmi špatně i v letních měsících.U TDI se u startování o 1-2 ot startovalo déle.Jinak moc nemaže a má vyšší bod zápalnosti.A ješte něco,jelikož to moc nemaže tak felda 1.9D a i ta mazda obou šli do háje čerpadla asi po 2000km.Nadruhou stranu Laguna 1.9 DCI ta má na něm nalítáno 25000km a frčí do dnes tak jsem s toho trochu nesvůj.Podotýkám že se ve všech jezdilo na čistý kerosín.
No pokud to málo maže to nevadí, RO maže až až tak to půjde dohromady. Jde o to naředit RO na zimu aby netuhnul.fialamala píše:Letecký kerosín nechutná všem motorům.Do TDi není problém ale třeba taková mazda 2.0 DITD to chytalo velmi špatně i v letních měsících.U TDI se u startování o 1-2 ot startovalo déle.Jinak moc nemaže a má vyšší bod zápalnosti.A ješte něco,jelikož to moc nemaže tak felda 1.9D a i ta mazda obou šli do háje čerpadla asi po 2000km.Nadruhou stranu Laguna 1.9 DCI ta má na něm nalítáno 25000km a frčí do dnes tak jsem s toho trochu nesvůj.Podotýkám že se ve všech jezdilo na čistý kerosín.
Oct 1.9TDI 66kW 2001
No to jo to bude ok.Akorát nevím co ty studené starty??iridium píše:No pokud to málo maže to nevadí, RO maže až až tak to půjde dohromady. Jde o to naředit RO na zimu aby netuhnul.fialamala píše:Letecký kerosín nechutná všem motorům.Do TDi není problém ale třeba taková mazda 2.0 DITD to chytalo velmi špatně i v letních měsících.U TDI se u startování o 1-2 ot startovalo déle.Jinak moc nemaže a má vyšší bod zápalnosti.A ješte něco,jelikož to moc nemaže tak felda 1.9D a i ta mazda obou šli do háje čerpadla asi po 2000km.Nadruhou stranu Laguna 1.9 DCI ta má na něm nalítáno 25000km a frčí do dnes tak jsem s toho trochu nesvůj.Podotýkám že se ve všech jezdilo na čistý kerosín.
s felicii jezdim porad leto+zima olej + benzin ano kdyz jsou mrazy vic jak -20 dotankovavam naftu cca 1:1. ono taky dostat olej ze sudu pri -20 neni zadna sranda to by se dalo nabirat lopatou takze sud na najezdy a zatopit pod nim jinak to nejde. Naredit s benzinem a je to OK uz to i tece
kdyz jsem byl linej nahrivat sud zkusil jsem vyjetej olej z autobusů (tenteče i pri -25) a ejhle ono to jezdilo uplne normalne vyjezdil jsem cca 80 litru ale pak mi strach nedal nastesti fritak uz tekl tak a zase sel fritak. Auto jezdi na hodne veci jen se nesmi clovek bat....
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta