Napsal: 24 srp 2010, 16:28
Já nevím jak ve Vodochodech,ale u nás na letišti před deseti lety stál kerosen 19kč a poplatek za stočení(tak tomu říkali)20kč 
Auta, auta, auta..
https://dieselpower.cz/forum/
Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim.Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.
kerosin stojí 23 korun a zaváží se pouze na letiště v cisternách, pokud ho koupíš v letecké modelařině tak taj jsou ceny zbytečné mluvit milošPetr.C píše:Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim.Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.
Kolik tě stojí JET A-1 a kde?
slovacek.milos píše:kerosin stojí 23 korun a zaváží se pouze na letiště v cisternách, pokud ho koupíš v letecké modelařině tak taj jsou ceny zbytečné mluvit milošPetr.C píše:Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim.Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.
Kolik tě stojí JET A-1 a kde?
Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim.Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.
No pokud to málo maže to nevadí, RO maže až až tak to půjde dohromady. Jde o to naředit RO na zimu aby netuhnul.fialamala píše:Letecký kerosín nechutná všem motorům.Do TDi není problém ale třeba taková mazda 2.0 DITD to chytalo velmi špatně i v letních měsících.U TDI se u startování o 1-2 ot startovalo déle.Jinak moc nemaže a má vyšší bod zápalnosti.A ješte něco,jelikož to moc nemaže tak felda 1.9D a i ta mazda obou šli do háje čerpadla asi po 2000km.Nadruhou stranu Laguna 1.9 DCI ta má na něm nalítáno 25000km a frčí do dnes tak jsem s toho trochu nesvůj.Podotýkám že se ve všech jezdilo na čistý kerosín.
No to jo to bude ok.Akorát nevím co ty studené starty??iridium píše:No pokud to málo maže to nevadí, RO maže až až tak to půjde dohromady. Jde o to naředit RO na zimu aby netuhnul.fialamala píše:Letecký kerosín nechutná všem motorům.Do TDi není problém ale třeba taková mazda 2.0 DITD to chytalo velmi špatně i v letních měsících.U TDI se u startování o 1-2 ot startovalo déle.Jinak moc nemaže a má vyšší bod zápalnosti.A ješte něco,jelikož to moc nemaže tak felda 1.9D a i ta mazda obou šli do háje čerpadla asi po 2000km.Nadruhou stranu Laguna 1.9 DCI ta má na něm nalítáno 25000km a frčí do dnes tak jsem s toho trochu nesvůj.Podotýkám že se ve všech jezdilo na čistý kerosín.