Stránka 2 z 6

Napsal: 24 srp 2010, 16:28
od milda64
Já nevím jak ve Vodochodech,ale u nás na letišti před deseti lety stál kerosen 19kč a poplatek za stočení(tak tomu říkali)20kč (wallbash)

Napsal: 24 srp 2010, 17:56
od Petr.C
Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim. ;) Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.

Kolik tě stojí JET A-1 a kde?

Napsal: 24 srp 2010, 19:33
od slovacek.milos
Petr.C píše:
Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim. ;) Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.

Kolik tě stojí JET A-1 a kde?
kerosin stojí 23 korun a zaváží se pouze na letiště v cisternách, pokud ho koupíš v letecké modelařině tak taj jsou ceny zbytečné mluvit miloš

Napsal: 25 srp 2010, 10:12
od Petr.C
slovacek.milos píše:
Petr.C píše:
Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim. ;) Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.

Kolik tě stojí JET A-1 a kde?
kerosin stojí 23 korun a zaváží se pouze na letiště v cisternách, pokud ho koupíš v letecké modelařině tak taj jsou ceny zbytečné mluvit miloš

No tak to je ještě lepší cena než kterou jsem našel na stránkách http://www.leteckapaliva.cz/ ,to je super.

Napsal: 25 srp 2010, 10:34
od slovacek.milos
pak napiš jak se di dařilo koupit ale asi nijak miloš

Napsal: 27 srp 2010, 07:07
od iridium
Chjo, tak u nás na letišti mají jen benzíny jako AVGAS 100LL to nic :( Čekám že se mi ozvou s cenou tady z jedný chemičky kde JET A-1 mají ale to na vyzkoušení není nic moc páč to maj jen v 200L sud a 1000L kontejner. Na zkušenou asi vezmu petrolej z drogerie.

Napsal: 29 srp 2010, 16:47
od Petr.C
Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim. ;) Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.

A jak ti to startuje?Já jezdím na olej první rok,na čistý RO jsem nic nepřidával,a když tam občas naleju přefiltrovaný RO,tak přidám trošku natural,ale starty jsou trošku horší.Ale na ten JET A-1 to asi bude lepší. V zimně to chytá taky dobře?

Napsal: 30 srp 2010, 10:20
od fialamala
Letecký kerosín nechutná všem motorům.Do TDi není problém ale třeba taková mazda 2.0 DITD to chytalo velmi špatně i v letních měsících.U TDI se u startování o 1-2 ot startovalo déle.Jinak moc nemaže a má vyšší bod zápalnosti.A ješte něco,jelikož to moc nemaže tak felda 1.9D a i ta mazda obou šli do háje čerpadla asi po 2000km.Nadruhou stranu Laguna 1.9 DCI ta má na něm nalítáno 25000km a frčí do dnes tak jsem s toho trochu nesvůj.Podotýkám že se ve všech jezdilo na čistý kerosín.

Napsal: 30 srp 2010, 10:39
od iridium
fialamala píše:Letecký kerosín nechutná všem motorům.Do TDi není problém ale třeba taková mazda 2.0 DITD to chytalo velmi špatně i v letních měsících.U TDI se u startování o 1-2 ot startovalo déle.Jinak moc nemaže a má vyšší bod zápalnosti.A ješte něco,jelikož to moc nemaže tak felda 1.9D a i ta mazda obou šli do háje čerpadla asi po 2000km.Nadruhou stranu Laguna 1.9 DCI ta má na něm nalítáno 25000km a frčí do dnes tak jsem s toho trochu nesvůj.Podotýkám že se ve všech jezdilo na čistý kerosín.
No pokud to málo maže to nevadí, RO maže až až tak to půjde dohromady. Jde o to naředit RO na zimu aby netuhnul.

Napsal: 30 srp 2010, 11:35
od fialamala
iridium píše:
fialamala píše:Letecký kerosín nechutná všem motorům.Do TDi není problém ale třeba taková mazda 2.0 DITD to chytalo velmi špatně i v letních měsících.U TDI se u startování o 1-2 ot startovalo déle.Jinak moc nemaže a má vyšší bod zápalnosti.A ješte něco,jelikož to moc nemaže tak felda 1.9D a i ta mazda obou šli do háje čerpadla asi po 2000km.Nadruhou stranu Laguna 1.9 DCI ta má na něm nalítáno 25000km a frčí do dnes tak jsem s toho trochu nesvůj.Podotýkám že se ve všech jezdilo na čistý kerosín.
No pokud to málo maže to nevadí, RO maže až až tak to půjde dohromady. Jde o to naředit RO na zimu aby netuhnul.
No to jo to bude ok.Akorát nevím co ty studené starty??

Napsal: 30 srp 2010, 11:53
od iridium
Když to bude dostatečně tekutý by to čapnout mělo.

Napsal: 30 srp 2010, 22:28
od mynames
s felicii jezdim porad leto+zima olej + benzin ano kdyz jsou mrazy vic jak -20 dotankovavam naftu cca 1:1. ono taky dostat olej ze sudu pri -20 neni zadna sranda to by se dalo nabirat lopatou takze sud na najezdy a zatopit pod nim jinak to nejde. Naredit s benzinem a je to OK uz to i tece :-) kdyz jsem byl linej nahrivat sud zkusil jsem vyjetej olej z autobusů (tenteče i pri -25) a ejhle ono to jezdilo uplne normalne vyjezdil jsem cca 80 litru ale pak mi strach nedal nastesti fritak uz tekl tak a zase sel fritak. Auto jezdi na hodne veci jen se nesmi clovek bat....

Napsal: 30 srp 2010, 22:29
od mynames
auto je naprosto bez ůprav

Napsal: 31 srp 2010, 04:15
od koil
Zdarec.Mám otázečku.Jak je to se schopností mazání nafty,meřa,nového olaje (řepky) a vyfritu? Které maže víc a které mín? :?

Napsal: 02 zář 2010, 08:21
od mynames
100% nafta nejmíň což je všeobecně známá věc o České naftě