Stránka 2 z 2

Napsal: 12 zář 2010, 09:23
od albi-g
dekuju panove za pomoc jen mam jeste otazku-jak se to presne jmenuje?

Napsal: 12 zář 2010, 09:29
od johnyd1
Adresa 25 je immo,tak ze komunikacia kluca cez transporder na spinacke po jednotku imma.

Napsal: 12 zář 2010, 14:31
od albi-g
a co snimac otacek?

Napsal: 19 říj 2010, 08:41
od jenik608
Kamarád řešil to samé na Audi A4 98 1,9 Tdi 81kW. Měl vystřelovák a já jsem si sním vždycky v hospodě hrál a pak když chtěl nastartovat tak to chytlo a hned chcíplo. A bylo to klíčem, imo se aktivoval jen při odevřeném klíči a ten byl ode mne tak vycvakanej že to šlo nešlo...

Napsal: 19 říj 2010, 10:43
od FandaTDI
Kornout píše:Zkus startovat, jak to chytne tak přidej plyn a pak teprve pusť klíček. To by mělo zvládnout se znovu spojit. Je to nouzové řešení, než to vyměníš.
:? to je tak na oddělání startéru a/nebo obroušení zubů, ne? A stejně to pak může chcípnout, co? Nebo je immo kontrolovaný jen než je motor v chodu?
albi-g píše:a co snimac otacek?

to by ti nechytlo vůbec a ručka otáčkoměru by se ani nehnula při startování ... že by se projevil špatnej kontakt až po naskočení motoru je hodně nepravděpodobný, ale poznal bys to nejspíš tak, že by nejdřív spadl otáčkoměr a na to by zareagoval motor (chcípl)

Napsal: 27 dub 2011, 19:46
od jirka1.9
no mě to dycky chcíplo při zařazení zpátečky a taky to bylo vypálenou spínačkou :D

Napsal: 07 kvě 2011, 12:25
od biboG60
na octavii sposobovala problem chcípacia klapka,chytilo zhaslo.klapka ostala zlepená na nanesenom bordeli.po vycistení chodilo krasne. vag vypisoval chybu už nepametám presne,ale nieco s dátovou zbernicou pohonu bus

Napsal: 07 kvě 2011, 16:37
od JOKINO1982
daj kabel na plus kontakt baterie a druhu stranu na civku na cerpadle a skus startovat ked to chyti tak je rele vprdely

Napsal: 08 čer 2011, 11:26
od Stipl
Zdravim chlapi. Sorry za vtirani do tohodle tematu ale mam podobny problem. Octavia 81kw před rokem dělane rozvody a filtry. Nastartuju ji bez problému. Po 6 sekundách (možná víc) začnou padat otáčky až se motor uplně zadusí (není to náhle, otáčky jak by motor ubíral dokad nechcípne). Poté jde znova zase nastartovat a zase po určité době chcípne. Pamět závad ani v jedné z jednotek není (až na klimu , nějaká klapka). Nebliká klíček nic. Jen jak v tomdle hycu otočím klíčkem a rožnou se mi kontrolky tak docela rychle zhasíná žhavení ale možná je to tím teplem. Muže todle dělat relé 109?
Ještě jak sem se díval jak motor chcípá tak přes hadičku nejdou skoro žádné bubliny takže nafta tam jde v pohodě.
Myslíte že todle by mohla dělat spínačka nebo relé?nebo co vás napadá? Dík moc všem

Napsal: 10 čer 2011, 08:18
od FandaTDI
a kolik za ten rok najeto? Ten vzduchovej bych vyměnil možná i preventivně, jak to máš s tou chcípklapkou nevim, zkusil bych se podívat ve vagu (chyby,nafta, vzduch,...), 109tka zlobí spíš za tepla(po delším chodu) ...