Stránka 2 z 2
Napsal: 14 říj 2010, 16:02
od chiptuning
Dukes píše:Nejvhodnější by bylo zde použít právě jiné trysky! Např. POWERPLUS 520, SPRINT 502.
V Itálii umí i špatné trysky, ale DIESELPOWER prodává kvalitní Fratelli Bosio.
Motor BXE s AHU nedáš dohromady.
tos trochu ujel , nabizet trysky do rotacky
z motoru 77kw nebudou o nic vetsi , ale z 85kw to uz je pekne znat /to uz jsme zkouseli/ , nafty bude dost , jen trochu nestiha to male obtokove turbo
Napsal: 14 říj 2010, 16:39
od Dukes
chiptuning píše:Dukes píše:Nejvhodnější by bylo zde použít právě jiné trysky! Např. POWERPLUS 520, SPRINT 502.
V Itálii umí i špatné trysky, ale DIESELPOWER prodává kvalitní Fratelli Bosio.
Motor BXE s AHU nedáš dohromady.
tos trochu ujel , nabizet trysky do rotacky
z motoru 77kw nebudou o nic vetsi , ale z 85kw to uz je pekne znat /to uz jsme zkouseli/ , nafty bude dost , jen trochu nestiha to male obtokove turbo
Nabízel jsem trysky na rotačku z důvodu, že bylo uvedeno AHU v prvním příspěvku.

Napsal: 15 říj 2010, 08:42
od smitko
kontrolni otázka soudruzi,když je tam teda takové malé piditurbíčko ovládané přetlakem(podtlakem),co kdyby se tam vešlo stejně ovládané ale větší např...?
Čistě teoreticky pokud by to někdo chipnul tak stejně nezmění chování regulace turba,tzn:větší podtlakem ovládané turbo +soft a mohlo by to jet?