Chip ARL okoli Pardubic

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

peters7
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 08 dub 2010, 16:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od peters7 »

Ahoj nechci zakladat new topic tak to napisu sem...
Mohl by mi nekdo vysvetlit princip zvýseni krouticiho momentu?co se zmeni oproti normalu bez chipu?Ted mam napriklad kroutici moment 320Nm a chipem bych mel nejakých napriklad 400Nm...dik za reakce a srozumitelne vysvetleni popripade odkaz...
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

peters7: zvýšení točivýho momentu má za následek vyšší výkon, a hlavně lepší akceleraci a a taky kousek větší maximálku, cos jako myslel? :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
peters7
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 08 dub 2010, 16:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od peters7 »

jj tak to vim,jen mě zajimalo jak se zmeni davka paliva,tlak turba atd:)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

peters7 píše:jj tak to vim,jen mě zajimalo jak se zmeni davka paliva,tlak turba atd:)
tak samozřejmě se zvyšuje dávka paliva i plnící tlak, jinak by se tam ty Newtonmetry nenarodily :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

turbo kamna power píše:peters7: zvýšení točivýho momentu má za následek vyšší výkon, a hlavně lepší akceleraci a a taky kousek větší maximálku, cos jako myslel? :D
proč má maximálku řj z B5 menší než GIII 1Z? dřív jsem jezdil 200km/h s 1Z + S764, těď mám AHF, 1749VA a S764 jednutku z B5 AFN a jedu max. 180 km/h? není to tím že by to motor neutáhl, těch 180 jedu i do středního kopce a neubírá to
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

to bude asi tím, že máš sériovej soft z AFN a velký turbo, musíš nechat jednotku naladit k tomu turbu na míru
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

turbo kamna power píše:to bude asi tím, že máš sériovej soft z AFN a velký turbo, musíš nechat jednotku naladit k tomu turbu na míru
však to mě čeká v týdnu :D snad to bude do pátku, jednotku pošlu poštou
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jo tak to bude asi kvalitní software, tzv. "poštovní chip" (noteeth)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

turbo kamna power píše:jo tak to bude asi kvalitní software, tzv. "poštovní chip" (noteeth)
prý ladil ten samej motor se stejnejma komponentama tak je to asi uplně jedno ne?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

může to fungovat,ale nemusí. Každej motor má najeto jiný km,je v jiném stavu.
Určitě to neni,jak si myslíš,že jsou stejný komponenty, tak ti tam může nalejt stejný soft.
Bacha na to.....mohlo by se ti to vymstít. Spíš bych ti doporučoval řešit to individuálně a obrátit se na nějakýho odborníka osobně
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Lusťa píše:může to fungovat,ale nemusí. Každej motor má najeto jiný km,je v jiném stavu.
Určitě to neni,jak si myslíš,že jsou stejný komponenty, tak ti tam může nalejt stejný soft.
Bacha na to.....mohlo by se ti to vymstít. Spíš bych ti doporučoval řešit to individuálně a obrátit se na nějakýho odborníka osobně
Vsak je nech,, at se spali a bude. Ne kazde turbo je nastave stejne atd, staci jinak nastavene cerpadlo. Nikdy to nebude optimalni na dalej HW a nechapu toho co mu tohle udela, ze si veme tohle na triko takovej tuning... To je cesta do problemu.. :o :o
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
huhu
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 24 úno 2007, 18:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od huhu »

TDIfun píše:
Lusťa píše:může to fungovat,ale nemusí. Každej motor má najeto jiný km,je v jiném stavu.
Určitě to neni,jak si myslíš,že jsou stejný komponenty, tak ti tam může nalejt stejný soft.
Bacha na to.....mohlo by se ti to vymstít. Spíš bych ti doporučoval řešit to individuálně a obrátit se na nějakýho odborníka osobně
Vsak je nech,, at se spali a bude. Ne kazde turbo je nastave stejne atd, staci jinak nastavene cerpadlo. Nikdy to nebude optimalni na dalej HW a nechapu toho co mu tohle udela, ze si veme tohle na triko takovej tuning... To je cesta do problemu.. :o :o
no a od toho seš tady ty abys ty problémy řešil (rofl)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Lusťa píše:může to fungovat,ale nemusí. Každej motor má najeto jiný km,je v jiném stavu.
Určitě to neni,jak si myslíš,že jsou stejný komponenty, tak ti tam může nalejt stejný soft.
Bacha na to.....mohlo by se ti to vymstít. Spíš bych ti doporučoval řešit to individuálně a obrátit se na nějakýho odborníka osobně
když jsem přijel se sprinterem na chip přímo do mercedesu tak je nezajímalo kolik to má najeto, prostě to tam hodili a bylo, to samý je i u VW, tak si myslím že je jedno kolik to má naběháno, když loguju tak je vše v cajku, tak není co řešit, buďto to bude fungovat čemuž věřím protože tam dávaj lidi odsud chipovat a nestěžují si, ba naopak, nebo to prostě nepojede a praskne klika což by se mohla stát u jakýhokoliv auta a do toho člověk nevidí pokud to nerozdělá, ale to se nestane :D
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Golf-GT píše:
Lusťa píše:může to fungovat,ale nemusí. Každej motor má najeto jiný km,je v jiném stavu.
Určitě to neni,jak si myslíš,že jsou stejný komponenty, tak ti tam může nalejt stejný soft.
Bacha na to.....mohlo by se ti to vymstít. Spíš bych ti doporučoval řešit to individuálně a obrátit se na nějakýho odborníka osobně
když jsem přijel se sprinterem na chip přímo do mercedesu tak je nezajímalo kolik to má najeto, prostě to tam hodili a bylo, to samý je i u VW, tak si myslím že je jedno kolik to má naběháno, když loguju tak je vše v cajku, tak není co řešit, buďto to bude fungovat čemuž věřím protože tam dávaj lidi odsud chipovat a nestěžují si, ba naopak, nebo to prostě nepojede a praskne klika což by se mohla stát u jakýhokoliv auta a do toho člověk nevidí pokud to nerozdělá, ale to se nestane :D
Dobře,dobře. Jenže lidem v Mercedesu je to jedno,když se tim tam něco posere. Ten,kdo tomu rozumí, tak si tohle nikdy "nelajsne" poslat z dílny. Lidi odkud, kteří ví aspoň trošku co a jak funguje, by nikdy tohle,co píšeš,neudělali. Nenechali by si nalejt do auta stejnej soft,aniž by se nepřizpůsobil jejich motoru.
Tim tě ale nechci odrazovat a jdi si svou cestou. Jen jsem ti chtěl říct,že jsou rozumější varianty
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Lusťa píše:
Golf-GT píše:
Lusťa píše:může to fungovat,ale nemusí. Každej motor má najeto jiný km,je v jiném stavu.
Určitě to neni,jak si myslíš,že jsou stejný komponenty, tak ti tam může nalejt stejný soft.
Bacha na to.....mohlo by se ti to vymstít. Spíš bych ti doporučoval řešit to individuálně a obrátit se na nějakýho odborníka osobně
když jsem přijel se sprinterem na chip přímo do mercedesu tak je nezajímalo kolik to má najeto, prostě to tam hodili a bylo, to samý je i u VW, tak si myslím že je jedno kolik to má naběháno, když loguju tak je vše v cajku, tak není co řešit, buďto to bude fungovat čemuž věřím protože tam dávaj lidi odsud chipovat a nestěžují si, ba naopak, nebo to prostě nepojede a praskne klika což by se mohla stát u jakýhokoliv auta a do toho člověk nevidí pokud to nerozdělá, ale to se nestane :D
Dobře,dobře. Jenže lidem v Mercedesu je to jedno,když se tim tam něco posere. Ten,kdo tomu rozumí, tak si tohle nikdy "nelajsne" poslat z dílny. Lidi odkud, kteří ví aspoň trošku co a jak funguje, by nikdy tohle,co píšeš,neudělali. Nenechali by si nalejt do auta stejnej soft,aniž by se nepřizpůsobil jejich motoru.
Tim tě ale nechci odrazovat a jdi si svou cestou. Jen jsem ti chtěl říct,že jsou rozumější varianty
nevím no, když je auto 2měs. starý, má za sebou 2 garančky tak si myslím že by tam určitě nedali něco špatnýho, kuli pozdější reklamaci:o
jaký je rozdíl mezi stejným motorem? spíš jaký jsou rozdíly v lazení?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“