Chip ARL okoli Pardubic
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak samozřejmě se zvyšuje dávka paliva i plnící tlak, jinak by se tam ty Newtonmetry nenarodilypeters7 píše:jj tak to vim,jen mě zajimalo jak se zmeni davka paliva,tlak turba atd:)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
proč má maximálku řj z B5 menší než GIII 1Z? dřív jsem jezdil 200km/h s 1Z + S764, těď mám AHF, 1749VA a S764 jednutku z B5 AFN a jedu max. 180 km/h? není to tím že by to motor neutáhl, těch 180 jedu i do středního kopce a neubírá toturbo kamna power píše:peters7: zvýšení točivýho momentu má za následek vyšší výkon, a hlavně lepší akceleraci a a taky kousek větší maximálku, cos jako myslel?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
však to mě čeká v týdnuturbo kamna power píše:to bude asi tím, že máš sériovej soft z AFN a velký turbo, musíš nechat jednotku naladit k tomu turbu na míru
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
může to fungovat,ale nemusí. Každej motor má najeto jiný km,je v jiném stavu.
Určitě to neni,jak si myslíš,že jsou stejný komponenty, tak ti tam může nalejt stejný soft.
Bacha na to.....mohlo by se ti to vymstít. Spíš bych ti doporučoval řešit to individuálně a obrátit se na nějakýho odborníka osobně
Určitě to neni,jak si myslíš,že jsou stejný komponenty, tak ti tam může nalejt stejný soft.
Bacha na to.....mohlo by se ti to vymstít. Spíš bych ti doporučoval řešit to individuálně a obrátit se na nějakýho odborníka osobně
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Vsak je nech,, at se spali a bude. Ne kazde turbo je nastave stejne atd, staci jinak nastavene cerpadlo. Nikdy to nebude optimalni na dalej HW a nechapu toho co mu tohle udela, ze si veme tohle na triko takovej tuning... To je cesta do problemu..Lusťa píše:může to fungovat,ale nemusí. Každej motor má najeto jiný km,je v jiném stavu.
Určitě to neni,jak si myslíš,že jsou stejný komponenty, tak ti tam může nalejt stejný soft.
Bacha na to.....mohlo by se ti to vymstít. Spíš bych ti doporučoval řešit to individuálně a obrátit se na nějakýho odborníka osobně
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
no a od toho seš tady ty abys ty problémy řešilTDIfun píše:Vsak je nech,, at se spali a bude. Ne kazde turbo je nastave stejne atd, staci jinak nastavene cerpadlo. Nikdy to nebude optimalni na dalej HW a nechapu toho co mu tohle udela, ze si veme tohle na triko takovej tuning... To je cesta do problemu..Lusťa píše:může to fungovat,ale nemusí. Každej motor má najeto jiný km,je v jiném stavu.
Určitě to neni,jak si myslíš,že jsou stejný komponenty, tak ti tam může nalejt stejný soft.
Bacha na to.....mohlo by se ti to vymstít. Spíš bych ti doporučoval řešit to individuálně a obrátit se na nějakýho odborníka osobně![]()
když jsem přijel se sprinterem na chip přímo do mercedesu tak je nezajímalo kolik to má najeto, prostě to tam hodili a bylo, to samý je i u VW, tak si myslím že je jedno kolik to má naběháno, když loguju tak je vše v cajku, tak není co řešit, buďto to bude fungovat čemuž věřím protože tam dávaj lidi odsud chipovat a nestěžují si, ba naopak, nebo to prostě nepojede a praskne klika což by se mohla stát u jakýhokoliv auta a do toho člověk nevidí pokud to nerozdělá, ale to se nestaneLusťa píše:může to fungovat,ale nemusí. Každej motor má najeto jiný km,je v jiném stavu.
Určitě to neni,jak si myslíš,že jsou stejný komponenty, tak ti tam může nalejt stejný soft.
Bacha na to.....mohlo by se ti to vymstít. Spíš bych ti doporučoval řešit to individuálně a obrátit se na nějakýho odborníka osobně
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

Dobře,dobře. Jenže lidem v Mercedesu je to jedno,když se tim tam něco posere. Ten,kdo tomu rozumí, tak si tohle nikdy "nelajsne" poslat z dílny. Lidi odkud, kteří ví aspoň trošku co a jak funguje, by nikdy tohle,co píšeš,neudělali. Nenechali by si nalejt do auta stejnej soft,aniž by se nepřizpůsobil jejich motoru.Golf-GT píše:když jsem přijel se sprinterem na chip přímo do mercedesu tak je nezajímalo kolik to má najeto, prostě to tam hodili a bylo, to samý je i u VW, tak si myslím že je jedno kolik to má naběháno, když loguju tak je vše v cajku, tak není co řešit, buďto to bude fungovat čemuž věřím protože tam dávaj lidi odsud chipovat a nestěžují si, ba naopak, nebo to prostě nepojede a praskne klika což by se mohla stát u jakýhokoliv auta a do toho člověk nevidí pokud to nerozdělá, ale to se nestaneLusťa píše:může to fungovat,ale nemusí. Každej motor má najeto jiný km,je v jiném stavu.
Určitě to neni,jak si myslíš,že jsou stejný komponenty, tak ti tam může nalejt stejný soft.
Bacha na to.....mohlo by se ti to vymstít. Spíš bych ti doporučoval řešit to individuálně a obrátit se na nějakýho odborníka osobně
Tim tě ale nechci odrazovat a jdi si svou cestou. Jen jsem ti chtěl říct,že jsou rozumější varianty
nevím no, když je auto 2měs. starý, má za sebou 2 garančky tak si myslím že by tam určitě nedali něco špatnýho, kuli pozdější reklamaci:oLusťa píše:Dobře,dobře. Jenže lidem v Mercedesu je to jedno,když se tim tam něco posere. Ten,kdo tomu rozumí, tak si tohle nikdy "nelajsne" poslat z dílny. Lidi odkud, kteří ví aspoň trošku co a jak funguje, by nikdy tohle,co píšeš,neudělali. Nenechali by si nalejt do auta stejnej soft,aniž by se nepřizpůsobil jejich motoru.Golf-GT píše:když jsem přijel se sprinterem na chip přímo do mercedesu tak je nezajímalo kolik to má najeto, prostě to tam hodili a bylo, to samý je i u VW, tak si myslím že je jedno kolik to má naběháno, když loguju tak je vše v cajku, tak není co řešit, buďto to bude fungovat čemuž věřím protože tam dávaj lidi odsud chipovat a nestěžují si, ba naopak, nebo to prostě nepojede a praskne klika což by se mohla stát u jakýhokoliv auta a do toho člověk nevidí pokud to nerozdělá, ale to se nestaneLusťa píše:může to fungovat,ale nemusí. Každej motor má najeto jiný km,je v jiném stavu.
Určitě to neni,jak si myslíš,že jsou stejný komponenty, tak ti tam může nalejt stejný soft.
Bacha na to.....mohlo by se ti to vymstít. Spíš bych ti doporučoval řešit to individuálně a obrátit se na nějakýho odborníka osobně
Tim tě ale nechci odrazovat a jdi si svou cestou. Jen jsem ti chtěl říct,že jsou rozumější varianty
jaký je rozdíl mezi stejným motorem? spíš jaký jsou rozdíly v lazení?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 
