Stránka 2 z 2

Napsal: 13 lis 2010, 20:32
od jericho-3
Jo, jestli je to takhle, tak jedině ten budík na přívod/téčko/, dlouhou hadici a jet, co to udělá.. :)

Napsal: 13 lis 2010, 21:22
od Zdeněk M
coudysokol píše:jericho ale ono to asi prepad nema lebo tam je tusim len privod do listy asi teda .
Vstřik na prvním valci bude KO, vymaž pamet a prehod vstriky mezi 1 a 2 valcem a chvili jezdi, až tam budou stejný projevy, to cukaní a vynechavaní. Pak to jed nacist, pokud to bude psat stejnou chybu na druhým valci tak je to jasný. :)

Napsal: 14 lis 2010, 08:50
od coudysokol
ok vyskusam aj to aj to dam vediet no a ono by to vsetko robilo aj to ze za studen ato skaspava ze mu musim drzat plyn aby sa trochu zohrial a potom uz ako tak drzi ale vynechava ?

Napsal: 21 led 2011, 18:06
od mates
Ahoj,už jsi na to přišel čím to je?mam něco podobného jen chyby mam P0108,P0261,0267,0122 ,mam ještě podezření na alternátor jestli nedava málo... jinak ty projevy to samé.Měl jsem tam v haji egr ventil ten jsem vyměnil a už ho to nepíše ale pro změnu zase tohle

Napsal: 21 led 2011, 19:08
od jericho-3
Je to možný, já to beru na jedno brdo, dělal jsem ženský Daihatsu Charage a to byl podobný chrchel, a potom tenhle výplod, tak se mi to asi plete.. :)

Napsal: 21 led 2011, 19:30
od mates
jo někdy si říkam zlatý starý škudky to se to jezdilo,všechno jednoduchý i když ten komfort už bych dneska asi neopustil-už jsem si zvykl.v po vyzkouším to dobíjení a napíšu.Ty chyby to píše skoro u všech nízký napětí proto tipuju ten alťas

Napsal: 03 úno 2011, 00:08
od Kakamil 4x4
Zpátečka z lišty tam je a tlak má být okolo 3,5. Jestli ukazuje 2,0, tak to je žalostně málo a čerpadlo odchází do věčných lovišť (rofl)

Napsal: 16 kvě 2011, 22:05
od coudysokol
ano ja som vymenil palivove cerpadlo a facha to dodnes slaby tlak tam bol.