Stránka 2 z 2
Napsal: 12 lis 2010, 20:50
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Můj praděda měl v Mikulovicích u Znojma opravnu jak zemědělský strojů tak i tehdejších automobilů, po převratu nějaký léta za komárů pracovali dál pod hlavičkou JZD, když ještě JZD neměli vlastní dílny, pak se přesunul tam.
Mám odtud sadu stahováků který tehdy doma vyráběl, byla tam i výheň tak packy jsou ručně kovaný, závit točenej na soustuhu poháněmým transmisí.

jak malý stahováky tak i velký hovada ale používám vše, zatím nebyl problém.
když jem bydlel v pohoří a měl jetě RN valník , kde byl traktor v každém druhém baráku tak jsem si fachmeny typu tvého stařečka dovážel třeba stáhnout setrvák na 25A a podobně rád jsem snima debatoval úléval slivku a poslouchal byly to neskutečné příběhy

krásná doba
vím z toho jen jedno všechny stroje skončí na vrakecu a pořád se musíš učit miloš

Napsal: 12 lis 2010, 22:35
od jericho-3
A když jsem poslouchal jak znali německou techniku, co zbyla po Wehrmachtu a já vyprávěl, jaká je V3S dobrá v terénu,/jezdil jsem s pojízdnou dílnou na vojně/ tak mi jeden povídá, ty mladej, bodeť by ne, když je to kopie geemčáka/GMC/, kterej komouši opajcli , dali tam Tatrovácký motor a te´d machrujou čuměl jsem jako péro..Pak jsem si to ověřil, kouknul se při veterán srazu pod vůz a čuměl jsem na V3S..Jo, zkušenosti a znalost techniky se vyplatí a hlavně kolikrát bere iluze..

Napsal: 12 lis 2010, 22:55
od slovacek.milos
jericho-3 píše:A když jsem poslouchal jak znali německou techniku, co zbyla po Wehrmachtu a já vyprávěl, jaká je V3S dobrá v terénu,/jezdil jsem s pojízdnou dílnou na vojně/ tak mi jeden povídá, ty mladej, bodeť by ne, když je to kopie geemčáka/GMC/, kterej komouši opajcli , dali tam Tatrovácký motor a te´d machrujou čuměl jsem jako péro..Pak jsem si to ověřil, kouknul se při veterán srazu pod vůz a čuměl jsem na V3S..Jo, zkušenosti a znalost techniky se vyplatí a hlavně kolikrát bere iluze..

jericho já udělal ventru s nádstavbou jeřáb na stk a jel jsem tam,
byl jsem zhrbený abych vidě oknem . jsem chlap, střecha propadlá, když jsem vyjel kopec měl jsem krásný podcit chodil mi mráz po zádech, kvätíky tam padaly, při čedesátce to byl mazec, smrad v kabin a mdloby
nostalgie, adrenalín, krása, dal jsem si ještě desed deka vlašáku a tři rohlíky a jak zamlada

miloš těším se na ten zážitek zas příští rok
Napsal: 13 lis 2010, 14:22
od majkl1
Takže tlaky 30 - 31 atm. při teplotě motoru cca 40°C o otáčkách cca 350ot./min., což je víc než jsem očekával na motor, co má půl mega.
S origo softem to nekouří vůbec (ale taky moc nejede), takže je to celkem jasný. Můj soft na jiným motoru sice kouřil o krapet méně, ale ten měl kat a já jsem bez.
Napsal: 13 lis 2010, 22:19
od SupermanXXX
mě to po chipu temeř nehulí, jen za studena na voloběh trochu. a taky nemám kat takže tim to nebude

taky ti to bez katu tak smrdí?
Napsal: 14 lis 2010, 07:46
od majkl1
Jak stará avie.

Napsal: 14 lis 2010, 11:59
od SupermanXXX
premejslim jestli by nepomohlo kdybych zase zprovoznil EGR treba by to tak nesmrdělo

Napsal: 14 lis 2010, 12:25
od majkl1
Ne, nepomohlo. To bys musel dát kat.