Stránka 2 z 2

Napsal: 19 lis 2010, 11:39
od nogis
taky mě tam nikdo nedostane ani heverem, ale je to z přesvědčení. Každopádně si nemyslím, že by se v kvalitě PHM řadili někam na konec. Ale taky ne na začátek, jak se prezentujou. ;)

sila

Napsal: 19 lis 2010, 13:06
od trg1
No to som sa pobavil. Mne start v zime nikdy nerobil problem - a to aj pri -20. Bez aditiv a premiovych paliv ale sprej? (wallbash)
Inac ked je moznost, jedine Verva , ked nie pridam VIF :)
G4 AGR cca.360 000Km

Napsal: 19 lis 2010, 15:27
od majkl1
-31°C Verva diesel chytl napoprvé (cca š-4 otočení motoru). Ale nešlo řadit, mačkat spojku i řízení bylo jak bez posilovače, tak jsem to zdechnul a šel zase spát. ;)

Napsal: 19 lis 2010, 16:27
od Richi
majkl1 píše:-31°C Verva diesel chytl napoprvé (cca š-4 otočení motoru). Ale nešlo řadit, mačkat spojku i řízení bylo jak bez posilovače, tak jsem to zdechnul a šel zase spát. ;)
Zaspat mráz je určitě to nejlepší řešení.

Napsal: 19 lis 2010, 21:19
od jericho-3
A víš jistě, že nemáš benzín... :D
Já sledoval, že nové vozy koncernu minulý velký mráz stály v rozích parkoviště a majitelé kopali do gum....

Napsal: 20 lis 2010, 08:26
od majkl1
Stará dobrá rotačka ve vynikajícím stavu a kvalitní nafta. Toť vše. Když je dobrej startér, baterka, žhaviče a nafta, není problém.
Jednou jsem v prosinci do krysyvbuši Pajera tankoval zimní naftu u JET (bylo -6°C) a po pár stech metrech mi to zdechlo. Ve filtru se to změnilo v rosol. (wallbash)

Napsal: 20 lis 2010, 08:57
od slovacek.milos
ROBIG píše:
nogis píše:
ROBIG píše:Tak krutý mrazy aby nechytala nafta pokud je kvalitní a auto v pořádku jsem ještě nezažil. :)
OMV Alpin diesel, GIV TDI, r.2006, -17st.C, někde jsem to tu tenkrát popisoval.
jinak viz. loňské zkušenosti lidí u Shellu...
nebo to jsou nekvalitní nafty? :D
Myslím že zrovna u Shellu není o čem diskutovat :D

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
na šel mám tři zadřená čerpadla ;) miloš

Napsal: 20 lis 2010, 09:00
od slovacek.milos

Napsal: 20 lis 2010, 09:06
od jericho-3
Nezapomenu na kruté mrazy/kdysi/kdy měl místní zbohatlík a číšník poslední model MB 240D a nemohl jej natočit...A my vedle M 461 zapadané pod sněhem a já mu povídám.. a co ten Tvůj sráč, nechytá..my tě roztáhneme...vyndali jsme kliku /baterie byla proklemovaná na 5 článků/ a po protočení na první ostrý start byla slyšet benzinová píseň....Tak jsme jej roztáhli a jen cvakal zuby..Samo bylo neměřitelné, benzin /karburátor T603/ a předkomůrka..,ale byl to vůl, tak jsme mu to dali sežrat..Stejně si toho medvěda koupil za naše těžce propité prachy... :D

Napsal: 20 lis 2010, 09:20
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Nezapomenu na kruté mrazy/kdysi/kdy měl místní zbohatlík a číšník poslední model MB 240D a nemohl jej natočit...A my vedle M 461 zapadané pod sněhem a já mu povídám.. a co ten Tvůj sráč, nechytá..my tě roztáhneme...vyndali jsme kliku /baterie byla proklemovaná na 5 článků/ a po protočení na první ostrý start byla slyšet benzinová píseň....Tak jsme jej roztáhli a jen cvakal zuby..Samo bylo neměřitelné, benzin /karburátor T603/ a předkomůrka..,ale byl to vůl, tak jsme mu to dali sežrat..Stejně si toho medvěda koupil za naše těžce propité prachy... :D

já byl taky ten zbohatlík ale na medvěda jsem si vidělal v garáži soboty neděle a na rozvoj komunismu jsem nepřispěl,

když jsem chtěl nastartovat hodil jsem přes střechu lano,

to byl signál pro popelbetkampeny a jak jeli kluci ledaile zavěšeni na svém stroji tak mě připojili,

občas jsem jim hodil do popelnice flašku s kořkou :-D miloš

Napsal: 20 lis 2010, 13:55
od origoš
Taky jsem měl medvěda co nechytal. Než jsem posháněl věci na GO, což nebylo snadné, tak jsem to řešil dvěma baterkami. Stratoval na 24V potom normálně 12V. Stykač použit z V3Sky. Zatočilo jako s kafemlejnkem a už to chrochtalo.

Napsal: 20 lis 2010, 14:05
od slovacek.milos
origoš píše:Taky jsem měl medvěda co nechytal. Než jsem posháněl věci na GO, což nebylo snadné, tak jsem to řešil dvěma baterkami. Stratoval na 24V potom normálně 12V. Stykač použit z V3Sky. Zatočilo jako s kafemlejnkem a už to chrochtalo.

já to měl v opel ascona, každou baterku jinou, ten bateriový spinač z ventry, kopce jsem jezdil na jedničku a jediné zrychlení bylo možné jen z kopce (LOL) nafta byla tehdy zadarmo askonu jsem tehdy koupil nepojízdnou za kruté prachy
;) miloš