Zase studený starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

Huml píše:TDI Graf nepotřebuješ, dáš zákl. nastavení 04, kanál 00 a na druhé pozici mít 45-50.

Tak v TDI grafu mě to hyže hodnotu 59 není to moc? je to tedy mezi těma dvouma čarama (kousek nad modrou) neovlivnuje to i hlučnost motoru? píšeš že má být 45-50 mám stím něco dělat?
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Pepe Karita píše:jo uvažoval jsem i nad starterem protože asi taky netočí jak by mněl ale chitneto a motor klepe do tý doby než ho rozjedu a hlavně včera jsem byl vtom servisu vag ukázal ok až na jedno v určitejch otáčkách hodil chibu předvstřiku jak už jsem psal servisák říkal že by to mohl bejt ten vstřik vag ti určí vše ale jak poznáš že je něco mechanicky v prd... jedíně Autorizovanej servis za balík ale to je ta otázka ja tam byl a první co bylo že my nechaj opravyt čerpadlo za 8tis. myslel jsem že to tam dám a řeknou jo máte v hajzlu čerpadlo kupte jiný ale jen řekli pravděpodobně je v hajzlu a u jinejch že čerpadlo ne,proto jsem začal tohle téma abych se do opravdy dostal na skutečnou příčinu Těch témat na studenej start je na foru plno ale ve skutečnosti nikdo neřekl jo vyřešil jsem to,Tak to skusím já. :?
No ja to vyresil :) Jinak predtim jsem mel stejnej motor jako ty v Octavii a do toho jsem cerpadlo sehnal za 2tis, tak hlavne neblbni a nedelej repase za 8tis.
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

elit píše:
Pepe Karita píše:jo uvažoval jsem i nad starterem protože asi taky netočí jak by mněl ale chitneto a motor klepe do tý doby než ho rozjedu a hlavně včera jsem byl vtom servisu vag ukázal ok až na jedno v určitejch otáčkách hodil chibu předvstřiku jak už jsem psal servisák říkal že by to mohl bejt ten vstřik vag ti určí vše ale jak poznáš že je něco mechanicky v prd... jedíně Autorizovanej servis za balík ale to je ta otázka ja tam byl a první co bylo že my nechaj opravyt čerpadlo za 8tis. myslel jsem že to tam dám a řeknou jo máte v hajzlu čerpadlo kupte jiný ale jen řekli pravděpodobně je v hajzlu a u jinejch že čerpadlo ne,proto jsem začal tohle téma abych se do opravdy dostal na skutečnou příčinu Těch témat na studenej start je na foru plno ale ve skutečnosti nikdo neřekl jo vyřešil jsem to,Tak to skusím já. :?
No ja to vyresil :) Jinak predtim jsem mel stejnej motor jako ty v Octavii a do toho jsem cerpadlo sehnal za 2tis, tak hlavne neblbni a nedelej repase za 8tis.
Tak řikáš že jsi ten samej problém vyřešil vímněnou čerpadla?
octule 2.0 BKD
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Pepe Karita píše:
elit píše:
Pepe Karita píše:jo uvažoval jsem i nad starterem protože asi taky netočí jak by mněl ale chitneto a motor klepe do tý doby než ho rozjedu a hlavně včera jsem byl vtom servisu vag ukázal ok až na jedno v určitejch otáčkách hodil chibu předvstřiku jak už jsem psal servisák říkal že by to mohl bejt ten vstřik vag ti určí vše ale jak poznáš že je něco mechanicky v prd... jedíně Autorizovanej servis za balík ale to je ta otázka ja tam byl a první co bylo že my nechaj opravyt čerpadlo za 8tis. myslel jsem že to tam dám a řeknou jo máte v hajzlu čerpadlo kupte jiný ale jen řekli pravděpodobně je v hajzlu a u jinejch že čerpadlo ne,proto jsem začal tohle téma abych se do opravdy dostal na skutečnou příčinu Těch témat na studenej start je na foru plno ale ve skutečnosti nikdo neřekl jo vyřešil jsem to,Tak to skusím já. :?
No ja to vyresil :) Jinak predtim jsem mel stejnej motor jako ty v Octavii a do toho jsem cerpadlo sehnal za 2tis, tak hlavne neblbni a nedelej repase za 8tis.
Tak řikáš že jsi ten samej problém vyřešil vímněnou čerpadla?

Ano rikam. Jen si uvedom, ze ja mam PD a ty ne. Spis si ZAPUJC nekde jiny, namontuj a ozkousej. Vrakace to delaji tak, ze si ho oznaci a pokud nejsi spokojenej, tak vrati penize.
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

elit píše:
Pepe Karita píše:
elit píše: No ja to vyresil :) Jinak predtim jsem mel stejnej motor jako ty v Octavii a do toho jsem cerpadlo sehnal za 2tis, tak hlavne neblbni a nedelej repase za 8tis.
Tak řikáš že jsi ten samej problém vyřešil vímněnou čerpadla?

Ano rikam. Jen si uvedom, ze ja mam PD a ty ne. Spis si ZAPUJC nekde jiny, namontuj a ozkousej. Vrakace to delaji tak, ze si ho oznaci a pokud nejsi spokojenej, tak vrati penize.
no nakonec my nic jiného nezbyde než to skusit stím čerpadlem, zajímalo by mně jestli se nedá nějak vyskoušet to čerpadlo na autě?
octule 2.0 BKD
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Pepe Karita píše:
elit píše:
Pepe Karita píše:Tak řikáš že jsi ten samej problém vyřešil vímněnou čerpadla?

Ano rikam. Jen si uvedom, ze ja mam PD a ty ne. Spis si ZAPUJC nekde jiny, namontuj a ozkousej. Vrakace to delaji tak, ze si ho oznaci a pokud nejsi spokojenej, tak vrati penize.
no nakonec my nic jiného nezbyde než to skusit stím čerpadlem, zajímalo by mně jestli se nedá nějak vyskoušet to čerpadlo na autě?
To asi ne. V Boschi ho upevnuji do nejake stolice kde zrejme simuluji normalni provoz. Ale melo by mit nejakej sroub pro zakladni nastaveni.
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Mara123 píše:
Huml píše:TDI Graf nepotřebuješ, dáš zákl. nastavení 04, kanál 00 a na druhé pozici mít 45-50.

Tak v TDI grafu mě to hyže hodnotu 59 není to moc? je to tedy mezi těma dvouma čarama (kousek nad modrou) neovlivnuje to i hlučnost motoru? píšeš že má být 45-50 mám stím něco dělat?
Jednoduchá zkouška: zahřej to, dej na VAGa , 08 nam. hodnoty, kanál 04, máš tam předvstřik, požadovaná hodnota bývá něco okolo 0,4-0,8 , skutečná hodnota by měla být skoro stejná, kolísat oklolo těchto hodnot. V poli 4 je střída regulace, když je tam 2% a předvstřik je pořád vyšší, tak se to snažím seřídit, snažím se nastavit 48, to je nej. Když s tím nic nebudeš dělat, Tdi graf bude OK, třeba těch 59, tak se nic tak děsnýho neděje akorát mě to prostě sere tak to seřizuju.
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

Huml píše:
Mara123 píše:
Huml píše:TDI Graf nepotřebuješ, dáš zákl. nastavení 04, kanál 00 a na druhé pozici mít 45-50.

Tak v TDI grafu mě to hyže hodnotu 59 není to moc? je to tedy mezi těma dvouma čarama (kousek nad modrou) neovlivnuje to i hlučnost motoru? píšeš že má být 45-50 mám stím něco dělat?
Jednoduchá zkouška: zahřej to, dej na VAGa , 08 nam. hodnoty, kanál 04, máš tam předvstřik, požadovaná hodnota bývá něco okolo 0,4-0,8 , skutečná hodnota by měla být skoro stejná, kolísat oklolo těchto hodnot. V poli 4 je střída regulace, když je tam 2% a předvstřik je pořád vyšší, tak se to snažím seřídit, snažím se nastavit 48, to je nej. Když s tím nic nebudeš dělat, Tdi graf bude OK, třeba těch 59, tak se nic tak děsnýho neděje akorát mě to prostě sere tak to seřizuju.
OK tohle prověřím, budu rád když to bude tak jak má a né někde mimo co by sme pro ty auta neudělali :)
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Len tak naokraj, skusali ste, ci to zhavi dalej aj po nastartovani?
Pri tychto vonkajsich teplotach to ma zhavit este aspon minutu po nastartovani. Kontrola je jednoducha - pripojit ziarovku na niektory zhavic proti kostre. Po nastartovani to musi este dlhsiu dobu svietit. Taktiez pocut rele zhavenia, kedy odpadne.
Aby to nakoniec nebola iba vypalena poistka zhavicov. :D
TDI zdar!
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Huml píše:
Mara123 píše:
Huml píše:TDI Graf nepotřebuješ, dáš zákl. nastavení 04, kanál 00 a na druhé pozici mít 45-50.

Tak v TDI grafu mě to hyže hodnotu 59 není to moc? je to tedy mezi těma dvouma čarama (kousek nad modrou) neovlivnuje to i hlučnost motoru? píšeš že má být 45-50 mám stím něco dělat?
Jednoduchá zkouška: zahřej to, dej na VAGa , 08 nam. hodnoty, kanál 04, máš tam předvstřik, požadovaná hodnota bývá něco okolo 0,4-0,8 , skutečná hodnota by měla být skoro stejná, kolísat oklolo těchto hodnot. V poli 4 je střída regulace, když je tam 2% a předvstřik je pořád vyšší, tak se to snažím seřídit, snažím se nastavit 48, to je nej. Když s tím nic nebudeš dělat, Tdi graf bude OK, třeba těch 59, tak se nic tak děsnýho neděje akorát mě to prostě sere tak to seřizuju.
Seřizuju - to jako bejvá hodně často? :?
nemám žádné auto na naftu
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Csala píše:Len tak naokraj, skusali ste, ci to zhavi dalej aj po nastartovani?
Pri tychto vonkajsich teplotach to ma zhavit este aspon minutu po nastartovani. Kontrola je jednoducha - pripojit ziarovku na niektory zhavic proti kostre. Po nastartovani to musi este dlhsiu dobu svietit. Taktiez pocut rele zhavenia, kedy odpadne.
Aby to nakoniec nebola iba vypalena poistka zhavicov. :D
TDI zdar!
tak daleko nejsem, nevjeděl jsem že hžavjej i po nastartování.no ale sčím jsi mne překvapil bylo to relé .právje jsem se chtěl o tom zmínit před chvílí jsem přijel domů a při startování my pod palubkou cvaká nějaké relé a to jen při zvýšení plinu pak když už jsou točky normální tak už necvakne ale co mne zarazylo že rádio i když je vyplí tak právě při tom cvakání problikne a když přestane cvakat tak i to radio přestane doufám že jsem to nazamotal? nemá to něco společnýho stim startem?
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Seřizuju - to jako bejvá hodně často?
Já to myslím jako na všech autech co dělám, když tam řeším nastavení předvstřiku. Když to má třeba 59, mohl bych to nechat, ale radši to seřídim tak jak to má být přesně.
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

A co tohle servisák tomu taky dává jednu z variant. (LOL) http://dieselpower.cz/tdiclub/index.php ... ctor_about
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Tak nikdo už neporadí? (wallbash)
octule 2.0 BKD
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Cerpadlo.


Zkus jeste koupit zpetnej ventil a vlozit ho ho na privod nafty. Zkus to postupne pred filtr a za filtr. Taky jsem tak laboroval.
VW Passat 3C 2008 BMP
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“