Stránka 2 z 5

Napsal: 28 úno 2006, 16:54
od Mara123
Huml píše:TDI Graf nepotřebuješ, dáš zákl. nastavení 04, kanál 00 a na druhé pozici mít 45-50.

Tak v TDI grafu mě to hyže hodnotu 59 není to moc? je to tedy mezi těma dvouma čarama (kousek nad modrou) neovlivnuje to i hlučnost motoru? píšeš že má být 45-50 mám stím něco dělat?

Napsal: 28 úno 2006, 18:25
od elit
Pepe Karita píše:jo uvažoval jsem i nad starterem protože asi taky netočí jak by mněl ale chitneto a motor klepe do tý doby než ho rozjedu a hlavně včera jsem byl vtom servisu vag ukázal ok až na jedno v určitejch otáčkách hodil chibu předvstřiku jak už jsem psal servisák říkal že by to mohl bejt ten vstřik vag ti určí vše ale jak poznáš že je něco mechanicky v prd... jedíně Autorizovanej servis za balík ale to je ta otázka ja tam byl a první co bylo že my nechaj opravyt čerpadlo za 8tis. myslel jsem že to tam dám a řeknou jo máte v hajzlu čerpadlo kupte jiný ale jen řekli pravděpodobně je v hajzlu a u jinejch že čerpadlo ne,proto jsem začal tohle téma abych se do opravdy dostal na skutečnou příčinu Těch témat na studenej start je na foru plno ale ve skutečnosti nikdo neřekl jo vyřešil jsem to,Tak to skusím já. :?
No ja to vyresil :) Jinak predtim jsem mel stejnej motor jako ty v Octavii a do toho jsem cerpadlo sehnal za 2tis, tak hlavne neblbni a nedelej repase za 8tis.

Napsal: 28 úno 2006, 18:33
od Pepe Karita
elit píše:
Pepe Karita píše:jo uvažoval jsem i nad starterem protože asi taky netočí jak by mněl ale chitneto a motor klepe do tý doby než ho rozjedu a hlavně včera jsem byl vtom servisu vag ukázal ok až na jedno v určitejch otáčkách hodil chibu předvstřiku jak už jsem psal servisák říkal že by to mohl bejt ten vstřik vag ti určí vše ale jak poznáš že je něco mechanicky v prd... jedíně Autorizovanej servis za balík ale to je ta otázka ja tam byl a první co bylo že my nechaj opravyt čerpadlo za 8tis. myslel jsem že to tam dám a řeknou jo máte v hajzlu čerpadlo kupte jiný ale jen řekli pravděpodobně je v hajzlu a u jinejch že čerpadlo ne,proto jsem začal tohle téma abych se do opravdy dostal na skutečnou příčinu Těch témat na studenej start je na foru plno ale ve skutečnosti nikdo neřekl jo vyřešil jsem to,Tak to skusím já. :?
No ja to vyresil :) Jinak predtim jsem mel stejnej motor jako ty v Octavii a do toho jsem cerpadlo sehnal za 2tis, tak hlavne neblbni a nedelej repase za 8tis.
Tak řikáš že jsi ten samej problém vyřešil vímněnou čerpadla?

Napsal: 28 úno 2006, 18:36
od elit
Pepe Karita píše:
elit píše:
Pepe Karita píše:jo uvažoval jsem i nad starterem protože asi taky netočí jak by mněl ale chitneto a motor klepe do tý doby než ho rozjedu a hlavně včera jsem byl vtom servisu vag ukázal ok až na jedno v určitejch otáčkách hodil chibu předvstřiku jak už jsem psal servisák říkal že by to mohl bejt ten vstřik vag ti určí vše ale jak poznáš že je něco mechanicky v prd... jedíně Autorizovanej servis za balík ale to je ta otázka ja tam byl a první co bylo že my nechaj opravyt čerpadlo za 8tis. myslel jsem že to tam dám a řeknou jo máte v hajzlu čerpadlo kupte jiný ale jen řekli pravděpodobně je v hajzlu a u jinejch že čerpadlo ne,proto jsem začal tohle téma abych se do opravdy dostal na skutečnou příčinu Těch témat na studenej start je na foru plno ale ve skutečnosti nikdo neřekl jo vyřešil jsem to,Tak to skusím já. :?
No ja to vyresil :) Jinak predtim jsem mel stejnej motor jako ty v Octavii a do toho jsem cerpadlo sehnal za 2tis, tak hlavne neblbni a nedelej repase za 8tis.
Tak řikáš že jsi ten samej problém vyřešil vímněnou čerpadla?

Ano rikam. Jen si uvedom, ze ja mam PD a ty ne. Spis si ZAPUJC nekde jiny, namontuj a ozkousej. Vrakace to delaji tak, ze si ho oznaci a pokud nejsi spokojenej, tak vrati penize.

Napsal: 28 úno 2006, 19:01
od Pepe Karita
elit píše:
Pepe Karita píše:
elit píše: No ja to vyresil :) Jinak predtim jsem mel stejnej motor jako ty v Octavii a do toho jsem cerpadlo sehnal za 2tis, tak hlavne neblbni a nedelej repase za 8tis.
Tak řikáš že jsi ten samej problém vyřešil vímněnou čerpadla?

Ano rikam. Jen si uvedom, ze ja mam PD a ty ne. Spis si ZAPUJC nekde jiny, namontuj a ozkousej. Vrakace to delaji tak, ze si ho oznaci a pokud nejsi spokojenej, tak vrati penize.
no nakonec my nic jiného nezbyde než to skusit stím čerpadlem, zajímalo by mně jestli se nedá nějak vyskoušet to čerpadlo na autě?

Napsal: 28 úno 2006, 19:07
od elit
Pepe Karita píše:
elit píše:
Pepe Karita píše:Tak řikáš že jsi ten samej problém vyřešil vímněnou čerpadla?

Ano rikam. Jen si uvedom, ze ja mam PD a ty ne. Spis si ZAPUJC nekde jiny, namontuj a ozkousej. Vrakace to delaji tak, ze si ho oznaci a pokud nejsi spokojenej, tak vrati penize.
no nakonec my nic jiného nezbyde než to skusit stím čerpadlem, zajímalo by mně jestli se nedá nějak vyskoušet to čerpadlo na autě?
To asi ne. V Boschi ho upevnuji do nejake stolice kde zrejme simuluji normalni provoz. Ale melo by mit nejakej sroub pro zakladni nastaveni.

Napsal: 28 úno 2006, 21:57
od Huml
Mara123 píše:
Huml píše:TDI Graf nepotřebuješ, dáš zákl. nastavení 04, kanál 00 a na druhé pozici mít 45-50.

Tak v TDI grafu mě to hyže hodnotu 59 není to moc? je to tedy mezi těma dvouma čarama (kousek nad modrou) neovlivnuje to i hlučnost motoru? píšeš že má být 45-50 mám stím něco dělat?
Jednoduchá zkouška: zahřej to, dej na VAGa , 08 nam. hodnoty, kanál 04, máš tam předvstřik, požadovaná hodnota bývá něco okolo 0,4-0,8 , skutečná hodnota by měla být skoro stejná, kolísat oklolo těchto hodnot. V poli 4 je střída regulace, když je tam 2% a předvstřik je pořád vyšší, tak se to snažím seřídit, snažím se nastavit 48, to je nej. Když s tím nic nebudeš dělat, Tdi graf bude OK, třeba těch 59, tak se nic tak děsnýho neděje akorát mě to prostě sere tak to seřizuju.

Napsal: 28 úno 2006, 22:26
od Mara123
Huml píše:
Mara123 píše:
Huml píše:TDI Graf nepotřebuješ, dáš zákl. nastavení 04, kanál 00 a na druhé pozici mít 45-50.

Tak v TDI grafu mě to hyže hodnotu 59 není to moc? je to tedy mezi těma dvouma čarama (kousek nad modrou) neovlivnuje to i hlučnost motoru? píšeš že má být 45-50 mám stím něco dělat?
Jednoduchá zkouška: zahřej to, dej na VAGa , 08 nam. hodnoty, kanál 04, máš tam předvstřik, požadovaná hodnota bývá něco okolo 0,4-0,8 , skutečná hodnota by měla být skoro stejná, kolísat oklolo těchto hodnot. V poli 4 je střída regulace, když je tam 2% a předvstřik je pořád vyšší, tak se to snažím seřídit, snažím se nastavit 48, to je nej. Když s tím nic nebudeš dělat, Tdi graf bude OK, třeba těch 59, tak se nic tak děsnýho neděje akorát mě to prostě sere tak to seřizuju.
OK tohle prověřím, budu rád když to bude tak jak má a né někde mimo co by sme pro ty auta neudělali :)

Napsal: 01 bře 2006, 07:25
od Csala
Len tak naokraj, skusali ste, ci to zhavi dalej aj po nastartovani?
Pri tychto vonkajsich teplotach to ma zhavit este aspon minutu po nastartovani. Kontrola je jednoducha - pripojit ziarovku na niektory zhavic proti kostre. Po nastartovani to musi este dlhsiu dobu svietit. Taktiez pocut rele zhavenia, kedy odpadne.
Aby to nakoniec nebola iba vypalena poistka zhavicov. :D
TDI zdar!

Napsal: 01 bře 2006, 09:36
od kartmen
Huml píše:
Mara123 píše:
Huml píše:TDI Graf nepotřebuješ, dáš zákl. nastavení 04, kanál 00 a na druhé pozici mít 45-50.

Tak v TDI grafu mě to hyže hodnotu 59 není to moc? je to tedy mezi těma dvouma čarama (kousek nad modrou) neovlivnuje to i hlučnost motoru? píšeš že má být 45-50 mám stím něco dělat?
Jednoduchá zkouška: zahřej to, dej na VAGa , 08 nam. hodnoty, kanál 04, máš tam předvstřik, požadovaná hodnota bývá něco okolo 0,4-0,8 , skutečná hodnota by měla být skoro stejná, kolísat oklolo těchto hodnot. V poli 4 je střída regulace, když je tam 2% a předvstřik je pořád vyšší, tak se to snažím seřídit, snažím se nastavit 48, to je nej. Když s tím nic nebudeš dělat, Tdi graf bude OK, třeba těch 59, tak se nic tak děsnýho neděje akorát mě to prostě sere tak to seřizuju.
Seřizuju - to jako bejvá hodně často? :?

Napsal: 01 bře 2006, 19:16
od Pepe Karita
Csala píše:Len tak naokraj, skusali ste, ci to zhavi dalej aj po nastartovani?
Pri tychto vonkajsich teplotach to ma zhavit este aspon minutu po nastartovani. Kontrola je jednoducha - pripojit ziarovku na niektory zhavic proti kostre. Po nastartovani to musi este dlhsiu dobu svietit. Taktiez pocut rele zhavenia, kedy odpadne.
Aby to nakoniec nebola iba vypalena poistka zhavicov. :D
TDI zdar!
tak daleko nejsem, nevjeděl jsem že hžavjej i po nastartování.no ale sčím jsi mne překvapil bylo to relé .právje jsem se chtěl o tom zmínit před chvílí jsem přijel domů a při startování my pod palubkou cvaká nějaké relé a to jen při zvýšení plinu pak když už jsou točky normální tak už necvakne ale co mne zarazylo že rádio i když je vyplí tak právě při tom cvakání problikne a když přestane cvakat tak i to radio přestane doufám že jsem to nazamotal? nemá to něco společnýho stim startem?

Napsal: 01 bře 2006, 21:17
od Huml
Seřizuju - to jako bejvá hodně často?
Já to myslím jako na všech autech co dělám, když tam řeším nastavení předvstřiku. Když to má třeba 59, mohl bych to nechat, ale radši to seřídim tak jak to má být přesně.

Napsal: 01 bře 2006, 22:08
od Pepe Karita
A co tohle servisák tomu taky dává jednu z variant. (LOL) http://dieselpower.cz/tdiclub/index.php ... ctor_about

Napsal: 02 bře 2006, 22:39
od Pepe Karita
Tak nikdo už neporadí? (wallbash)

Napsal: 03 bře 2006, 07:30
od elit
Cerpadlo.


Zkus jeste koupit zpetnej ventil a vlozit ho ho na privod nafty. Zkus to postupne pred filtr a za filtr. Taky jsem tak laboroval.