Stránka 2 z 3
Napsal: 28 lis 2011, 20:52
od Jiří Tomka
Protože překlad je někdy zavádějící a ne úplně přesný.
Napsal: 28 lis 2011, 23:40
od alfik
Po tom,co zacnes startovat sa jednotka nemoze odpojit. To by znamenalo,ze ma nizke napetie a mozno aj preto to nechce chytit. To ze tam pise poziadavok 300 barov je OK. Je to volnobezny tlak.
Ked to bude robit problemy zober multimeter a pri starte zmeraj napetie na baterke...
Napsal: 29 lis 2011, 22:00
od Jiří Tomka
Přesto se odpojí. Baterka je fungl nová Varta 74Ah. Startér točí jako blázen. Jedině by muselo být unavené relé 150 nebo 152. Ale obě jsem prohodil s jinými a problém trvá. To by musela být špatná i ta druhá.
Včera jsem zase nenastartoval. Až po vstříknutí hořlavého spreje před klapku. Od té doby startovala OK. I ráno v mrazu. Až večer jsem po nákupu při teplém staru musel startovat třikrát.
Napsal: 29 lis 2011, 22:17
od alfik
A odpoji sa aj vtedy,ked to štartuje normálne? Teda ked nie sú problémy so štartom?
Napsal: 29 lis 2011, 23:11
od origoš
Píšeš, že se jednotka odpojí. Ve skutečnosti spadne komunikace v důsledku krátkodobého poklesu napětí, což je normální. Aby nespadla, tak by se musel interface napájet z externího zdroje.
Napsal: 29 lis 2011, 23:19
od alfik
Tak toto sa mi nikdy nestalo. Aspoň nie tak,aby som nezaznamenal hodnoty pri štarte...
Napsal: 30 lis 2011, 07:10
od jurki888
kkl by malo vydrzat elm je na toto nachilne
Napsal: 30 lis 2011, 07:53
od Jiří Tomka
Mám za to, že ELM je napájený po USB, takže by k přerušení komunikace s jednotkou z důvodu poklesu napětí baterky auta dojít nemělo.
Napsal: 03 pro 2011, 22:48
od sikin1987
zkus odpojit konektro snimace vysokeho tlaku na liste a jezdi tyden na nouzak a mas hned jasno
Napsal: 04 pro 2011, 12:10
od Jiří Tomka
Díky za radu, vyzkouším. Ale začínám podezřívat opotřebenou spínací skříňku. Je možné, že při otočení klíčku na Start ztratí jednotka krátkodobě signál of 15/54 a znemožní start. Je to těžké prokázat, když to většinou startuje normálně.
Proč by jinak všechny parametry byly v normě. I tlak paliva.
Napsal: 04 pro 2011, 15:17
od Miki2t

to se obcas stava, ze kdyz otocis do polohy start tak nektera 15 padne. Poznas to podle toho ze jak prestanes startovat, znovu se rozsviti immo
Napsal: 06 pro 2011, 20:23
od sikin1987
s fiaty je zabava

Napsal: 12 led 2012, 12:04
od Jiří Tomka
Tak byl chvíli klid a při návratu ze Slovenska po Novém roce jsem ve Zlíně opět nastartoval asi po sedmém pokusu. Tentokrát se rozsvítila i kontrolka ECU a pak zase klid. Po napíchnutí doma asi po týdnu uložená závada snímače RPM. Vymazal jsem ji a zase OK. Včera opět mrtvo při teplém motoru asi po 20minutové pauze. Po chvíli naskočila. Dneska jdu měnit snímač otáček, tak dám vědět.
Napsal: 12 led 2012, 14:15
od albert22
Zkus se podívat jestli máš dobře ukostřenou karoserii. Možná , že kostra jde přes startér, blok a silembloky, ale tam jsou ztráty.
Napsal: 12 led 2012, 17:35
od jurki888
pozri si rele!!!!!!!!v motorovom priestore teraz som hoí menil na alfe 156 1.9jtd robia to aj stare octavie