KDYBY NĚKDY TAK JÁ JE REPASUJI OD 2000KČ KS DO2500KČTEL. 604 591 309pavel2727 píše:vyřešeno: Tak jsem měřil a dva jsou proraženy. když jsem odpojoval jeden po druhém, tak žádná změna, až jsem odpojil 2a3 tak byla snaha startu. Po proměření 2a3, proražení na kostru. Dík za rady. Je to siemens, nemáte je někdo v nabídce???
Prosím o radu Pasat 2.0 PPD 16v rv.06
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 črc 2010, 03:16
- Bydliště: Havířov-město Karvinská 1238 73601
Naposledy upravil(a) BEDAALFA dne 08 úno 2012, 20:21, celkem upraveno 2 x.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 črc 2010, 03:16
- Bydliště: Havířov-město Karvinská 1238 73601
Podívej já dávám půl roku záruku podmínka je výměna té elektroinstalace vedoucí k vstřikovačům cca 2000kč originál VW ty probíjejí a likvidují vstřiky.Co se týče životnosti věřím že vydrží dýl než ty chcípacké origo siemens.Jestli se můžu zeptat proč jsi byl za vola?jericho-3 píše:A jaká je životnost repasovaného...? A když je proražen na kostru,je to konečná, co z něho zbyde..? Nechal jsem si takhle zrepasovat Renaulta a byl jsem pak za vola...
Mám podobný problém Touran 2.0 TDI PD BMM po výměně vstřiku stale nic auto točí ale nechytne lišta není pod proudem kde je chyba ??? píše to tu samou závadu jako na začátku příspěvku (lišta A...) !!!!!
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Majitel chtěl když už je to v dílně, překontrolovat vstřiky /nedoporučuji, když to jezdí/, tak jsem je vyndal a dal do diesel servisu/odkud je odvezli ke specialistům na Renault/ , kde zjistili, že jsou K.O. a že udělají repasi... po 14 dnech, kdy nemohli vstřiky dostat do normy, jsem je namontoval, natočil , kolega to nechal napíchnout a pak si auto vzal majitel /Master dodávka/ a za pár dní volal, že auto chcíplo a trysky jsou v háji/cena 35000 kč/ Dieselservis chtěl přivézt auto nebo trysky...Ale jelikož to bylo daleko, zůstalo to v servisu tam, víc již nevím, byl jsem za vola... 

nepropadat panice...
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 črc 2010, 03:16
- Bydliště: Havířov-město Karvinská 1238 73601
jericho-3 píše:Majitel chtěl když už je to v dílně, překontrolovat vstřiky /nedoporučuji, když to jezdí/, tak jsem je vyndal a dal do diesel servisu/odkud je odvezli ke specialistům na Renault/ , kde zjistili, že jsou K.O. a že udělají repasi... po 14 dnech, kdy nemohli vstřiky dostat do normy, jsem je namontoval, natočil , kolega to nechal napíchnout a pak si auto vzal majitel /Master dodávka/ a za pár dní volal, že auto chcíplo a trysky jsou v háji/cena 35000 kč/ Dieselservis chtěl přivézt auto nebo trysky...Ale jelikož to bylo daleko, zůstalo to v servisu tam, víc již nevím, byl jsem za vola...
Naposledy upravil(a) BEDAALFA dne 27 dub 2011, 17:35, celkem upraveno 4 x.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 črc 2010, 03:16
- Bydliště: Havířov-město Karvinská 1238 73601
Bosch se nekazí,civka tam taky není jsou to piezo elementy oproti starším typům selenoidu,je fakt že bosch vydrží po el. stránce,ale odchází po mech. stránce zase víc.altea píše:Jde ta repase i na bOSCH vstřikovače (2,0 TDI)?
Nebo tady v těch není cívka ( jako u piezo Siemens)?
Naposledy upravil(a) BEDAALFA dne 27 dub 2011, 17:51, celkem upraveno 1 x.
Repase od někoho v ČR, nebo přes Bosch Exchange?Huml píše:to se jedná jen o opravu tý cívky nebo repas celýho vstřikovače? jinak s repasí common railových vstřiků mám jen ty nejhorší zkušenosti a už bych to žádnýmu svýmu zákazníkovi nikdy nedoporučil, člověk u toho ve finále opravdu za kokota
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
s tím Boschem problém není, protože jestli je to vůbec repas, tak je dělanej za stejných podmínek jak novej vstřik, tzn., že nároky na čistou jsou tam stejný jak při výrobě novýho a těch prostě žádnej repasista nedocílí, jedna událost nás dostatečně vyškolila a ta druhá teď toho zákazníka, protože repas si zařizoval sám, takže za sebe můžu říct, repas CR vstřiků už nikdy