Stránka 2 z 4

Napsal: 05 led 2011, 16:01
od slovacek.milos
tak počkej do jara ;) miloš

Napsal: 05 led 2011, 16:23
od jericho-3
A když při běhu povolíš trubku na tom válci, co nejde /nebo obou/, udrží se to když přidáš a přestane to bíle kouřit..? A co řemenice, neháže..?A kdyby ti čerpadlo neotevřelo trysky, tak tam nemá co být nespálená nafta/ve výfuku/

Napsal: 05 led 2011, 19:44
od ThrashTheTrash
Ano s čerpadlem to je pravda,ale teď jsem dal trysky a je toto samé a problém je ten že Supervag hlásí chybu snímače teploty paliva.Je tam -29,7°C a valí to tam 30 mg nafty na volnoběh...je logické že to jede na sytič a proto to nejde za plynem!Dá se ten snímač spravit?

Napsal: 05 led 2011, 20:22
od Zdeněk M
ThrashTheTrash píše:Ano s čerpadlem to je pravda,ale teď jsem dal trysky a je toto samé a problém je ten že Supervag hlásí chybu snímače teploty paliva.Je tam -29,7°C a valí to tam 30 mg nafty na volnoběh...je logické že to jede na sytič a proto to nejde za plynem!Dá se ten snímač spravit?
:)

Napsal: 05 led 2011, 20:24
od ThrashTheTrash
Zdeněk M píše:
ThrashTheTrash píše:Ano s čerpadlem to je pravda,ale teď jsem dal trysky a je toto samé a problém je ten že Supervag hlásí chybu snímače teploty paliva.Je tam -29,7°C a valí to tam 30 mg nafty na volnoběh...je logické že to jede na sytič a proto to nejde za plynem!Dá se ten snímač spravit?
:)
A jak prosím??:-)Děkuji

Napsal: 05 led 2011, 20:30
od Tomas.cz
Sundej víko na hlavě čerpadla a je tam pod dvouma šroubkama tuším torx 15 a vyměnit.

Napsal: 05 led 2011, 20:31
od gabo00000
to same? to znamena ze este stale to huli na bielo? voda nemizne predpokladam, si sa uz pozeral na predvstrek?

Napsal: 05 led 2011, 21:26
od ThrashTheTrash
Takže trysky OK,čidlo jsem vyměnil,dal jsem tam kus odporu :-) a ukazuje to 25°C ale problém je ten že čerpadlo dává pořád 30mg dávku nafty!A předvstřik je OK,ale zajímavé je že kdy d ám diagnostiku akčních členů,tak první na ráně je ventil počátku vstřiku...jak pustím test,motor se zastaví.A pokud motor natočím tak packuje pořád na 2 až 3 válce,protože podle mě je v hajzlu čerpadlo a motor se topí v naftě,pokud mu přižhavím na volnoběh,motor se začne sklidňovat...muj verdikt je čerpadlo KO...děkuji za vaše super názory:-) moc mi pomohli!Děkuji vám :-)

Napsal: 05 led 2011, 21:27
od slovacek.milos
už jsem si vrazil potenciometr na piny tuším 4 a 7 a polaboroval s teplotou paliva že by to způsobilo nějaké hulení nebo chod na dva válce to nikoliv,


pokud jsou v pořádku trysky a dělá to jen když mrzne tak bych zvažoval možnost že mrzne voda v hadroštelech ;)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= zkus napsat jánošíkovi

stalo se mi že jsem bral z opravy hlavu a borec mi říká v hydroštelech byla voda ;) miloš

Napsal: 05 led 2011, 21:47
od ThrashTheTrash
slovacek.milos píše:už jsem si vrazil potenciometr na piny tuším 4 a 7 a polaboroval s teplotou paliva že by to způsobilo nějaké hulení nebo chod na dva válce to nikoliv,


pokud jsou v pořádku trysky a dělá to jen když mrzne tak bych zvažoval možnost že mrzne voda v hadroštelech ;)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= zkus napsat jánošíkovi

stalo se mi že jsem bral z opravy hlavu a borec mi říká v hydroštelech byla voda ;) miloš
Toto je drarhocená rada,ale já to auto teď měl den v dílně a je ohřátý,mám tam 15°C a furt to jede na 2-3 válce...jde tam prostě 30mg paliva na volnoběh a tím se to hltí a nestíhá to spalovat....co na to ostatní??jinak děkuji za info o hydrách,protože ten olej je jako voda :-D,mrknu na to ještě :-)ale komprese je 27 atmosfer a měřil jsem to na motoru a stál venku v minus 10,tak to by jinak byla komprese mizivápokud by to zůstávalo viset,ne? :-)

Napsal: 05 led 2011, 21:54
od Zdeněk M
ThrashTheTrash píše:
slovacek.milos píše:už jsem si vrazil potenciometr na piny tuším 4 a 7 a polaboroval s teplotou paliva že by to způsobilo nějaké hulení nebo chod na dva válce to nikoliv,


pokud jsou v pořádku trysky a dělá to jen když mrzne tak bych zvažoval možnost že mrzne voda v hadroštelech ;)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= zkus napsat jánošíkovi

stalo se mi že jsem bral z opravy hlavu a borec mi říká v hydroštelech byla voda ;) miloš
Toto je drarhocená rada,ale já to auto teď měl den v dílně a je ohřátý,mám tam 15°C a furt to jede na 2-3 válce...jde tam prostě 30mg paliva na volnoběh a tím se to hltí a nestíhá to spalovat....co na to ostatní??jinak děkuji za info o hydrách,protože ten olej je jako voda :-D,mrknu na to ještě :-)ale komprese je 27 atmosfer a měřil jsem to na motoru a stál venku v minus 10,tak to by jinak byla komprese mizivápokud by to zůstávalo viset,ne? :-)
A SZ víš co znamená?

Napsal: 05 led 2011, 21:56
od ThrashTheTrash
Tomas.cz píše:Sundej víko na hlavě čerpadla a je tam pod dvouma šroubkama tuším torx 15 a vyměnit.
čidlo je nahrazeno odporem a ukazuje +25 °C ale motor neustále kouří a packuje na 2-3 válce a NEJDE ZA PLYNEM a volnoběžná dávka je 30mg.

Napsal: 05 led 2011, 22:02
od ThrashTheTrash
Ještě dodám že to píše chybu ventilu přerušení paliva...zkrat na kostru...ale to bych neviděl tak tragicky,nebo pokud se mejlím,budu rád za opravu :-)

Napsal: 05 led 2011, 22:07
od vena
Nemáš vymačkané rozvod kolo na klice na klínku?

Napsal: 05 led 2011, 22:09
od ThrashTheTrash
vena píše:Nemáš vymačkané rozvod kolo na klice na klínku?
Dobrá otázka...zkoušel jsem nějak hýbat za řemenici kliky,ale nic jsem nepoznal.Jak se to přesně dělá?Děkuji :-)