Napsal: 05 led 2011, 16:01
tak počkej do jara
miloš
Auta, auta, auta..
https://dieselpower.cz/forum/
DáThrashTheTrash píše:Ano s čerpadlem to je pravda,ale teď jsem dal trysky a je toto samé a problém je ten že Supervag hlásí chybu snímače teploty paliva.Je tam -29,7°C a valí to tam 30 mg nafty na volnoběh...je logické že to jede na sytič a proto to nejde za plynem!Dá se ten snímač spravit?
A jak prosím??:-)DěkujiZdeněk M píše:DáThrashTheTrash píše:Ano s čerpadlem to je pravda,ale teď jsem dal trysky a je toto samé a problém je ten že Supervag hlásí chybu snímače teploty paliva.Je tam -29,7°C a valí to tam 30 mg nafty na volnoběh...je logické že to jede na sytič a proto to nejde za plynem!Dá se ten snímač spravit?
Toto je drarhocená rada,ale já to auto teď měl den v dílně a je ohřátý,mám tam 15°C a furt to jede na 2-3 válce...jde tam prostě 30mg paliva na volnoběh a tím se to hltí a nestíhá to spalovat....co na to ostatní??jinak děkuji za info o hydrách,protože ten olej je jako vodaslovacek.milos píše:už jsem si vrazil potenciometr na piny tuším 4 a 7 a polaboroval s teplotou paliva že by to způsobilo nějaké hulení nebo chod na dva válce to nikoliv,
pokud jsou v pořádku trysky a dělá to jen když mrzne tak bych zvažoval možnost že mrzne voda v hadroštelech![]()
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= zkus napsat jánošíkovi
stalo se mi že jsem bral z opravy hlavu a borec mi říká v hydroštelech byla vodamiloš
A SZ víš co znamená?ThrashTheTrash píše:Toto je drarhocená rada,ale já to auto teď měl den v dílně a je ohřátý,mám tam 15°C a furt to jede na 2-3 válce...jde tam prostě 30mg paliva na volnoběh a tím se to hltí a nestíhá to spalovat....co na to ostatní??jinak děkuji za info o hydrách,protože ten olej je jako vodaslovacek.milos píše:už jsem si vrazil potenciometr na piny tuším 4 a 7 a polaboroval s teplotou paliva že by to způsobilo nějaké hulení nebo chod na dva válce to nikoliv,
pokud jsou v pořádku trysky a dělá to jen když mrzne tak bych zvažoval možnost že mrzne voda v hadroštelech![]()
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= zkus napsat jánošíkovi
stalo se mi že jsem bral z opravy hlavu a borec mi říká v hydroštelech byla vodamiloš
,mrknu na to ještě :-)ale komprese je 27 atmosfer a měřil jsem to na motoru a stál venku v minus 10,tak to by jinak byla komprese mizivápokud by to zůstávalo viset,ne?
čidlo je nahrazeno odporem a ukazuje +25 °C ale motor neustále kouří a packuje na 2-3 válce a NEJDE ZA PLYNEM a volnoběžná dávka je 30mg.Tomas.cz píše:Sundej víko na hlavě čerpadla a je tam pod dvouma šroubkama tuším torx 15 a vyměnit.
Dobrá otázka...zkoušel jsem nějak hýbat za řemenici kliky,ale nic jsem nepoznal.Jak se to přesně dělá?Děkujivena píše:Nemáš vymačkané rozvod kolo na klice na klínku?