Stránka 2 z 3
Napsal: 16 led 2011, 00:56
od vilozx6
Fantomeš píše:cupra píše:sranda je v tom ze donuzo ma svoje auto zadokolku...sam ma zrychlenie cca 5,5 na 100 a ked si sadnu dvaja 100 kilovy chlapici do zadu ,tak je zrychlenie cca 5,1...


Paráda..!
Zadokolky nemajú chybu.

Napsal: 16 led 2011, 00:57
od donuzo
vsak to...chcelo by to 330xd spravim ho na 360ps a vypracem do prazdna ..uz by konkurovali len benziny nad 500ps

mozno

Re: BMW 330D 204ps - 320ps/750NM
Napsal: 16 led 2011, 01:00
od vilozx6
donuzo píše:BMW 330D 204ps - 320ps/750NM
Spojka SACHS RACING ,otvoreny vyfuk...(Krutak v nizkych otackach sa nedal korektn zmerat,kolesa presmykovali

750Nm?pekne.No chcelo by to XDrive či?
Re: BMW 330D 204ps - 320ps/750NM
Napsal: 16 led 2011, 01:24
od donuzo
vilozx6 píše:donuzo píše:BMW 330D 204ps - 320ps/750NM
Spojka SACHS RACING ,otvoreny vyfuk...(Krutak v nizkych otackach sa nedal korektn zmerat,kolesa presmykovali

750Nm?pekne.No chcelo by to XDrive či?
xdrive nie,,obycajnu mechaniku chcem

Napsal: 16 led 2011, 10:58
od subz3ro_tdi
dufam ze tam mas BOV
uprava a videa klobuk dolu, da sa na to divat dokola.... len rozmyslam co s tym pogumovanym asfaltom... majitel pozemku nefrflal?

Napsal: 16 led 2011, 11:49
od Badumi1
[quote="subz3ro_tdi"]dufam ze tam mas BOV
Vies ze ma? Len uplne nieco ineho ako elektrinicke akoze BOV

Napsal: 03 úno 2011, 15:10
od Markus01
Jak je řešenej náhon předku u tý e46 330xd? Je to stálá čtyřkola nebo je tam nějakej haldex?
Napsal: 03 úno 2011, 17:54
od viktorddd
u klasických X je to stály pohon 4x4, u X-drive sa predný pohon zapája elektrika v prípade potreby (šmyk, atď.), keď to viem zle tak ma niekto opravte
Napsal: 03 úno 2011, 18:59
od Markus01
Na netu jsem našel že 330xd e46 je permanentní čtyřkola s rozdělenim momentu předek:zadek 32:68. Je to správně? Dá se s tim blbnout na suchym asfaltu?
Napsal: 05 úno 2011, 23:51
od Markus01
No to mi neřikejte, že nikdo z místních nemá zkušenost s bavorskou čtyřkolou.
Napsal: 08 úno 2011, 09:21
od donuzo
E46 ma permanetnu 4x4,v serii je medzi napravovy diff torsen (32:68),,a dva otvoreny diff v predu a zadu(2.47:1) v roku 2004 diesel....
ja to naj pomer co poznam,ked sa zadok prehodi za svorny,,a prida sa vykon da sa stym blbnut vsade,,
Xdrive je povedzme "dynamicke rozdelenie sily" dokaze nezavile urcit kam ma ist sila(ktoru napravu.resp.koleso)..
Zatial naj system,,ale na moje ucely by som sa bal co sa mu stane pri navyseni vykonu do 100%

Napsal: 08 úno 2011, 15:54
od dist01
je to dobré do snehu ale na zavodení zadek jinak serou se tam přední diff a rozvodovky
Napsal: 08 úno 2011, 18:47
od viktorddd
ten 4x4 sa nemusí srať, ale stačí aby si obul dopredu iný profil pneu ako dozadu a behom pár stoviek km môžeš diferák odrovnať, čiže všetky 4kolesá musia byť nachlp rovnaké, a odporúča sa aj rovnako zjazdené gumy vpredu aj vzadu, a nezabudnúť meniť olej v diferákoch potom je s tým radosť jazdiť
Napsal: 11 úno 2011, 16:45
od Markus01
Takže pokud je vzadu samosvor tak je to stejně hravý auto jako BMW s klasickym pohonem? To zní dobře.

Napsal: 15 kvě 2011, 12:03
od seatjiritoledo
zdravym chtel bych si časem pořidit taky 330d ale chtel bych vedet jaky je rozdil mezi 135kw a 150kw ? jestli jen trysky a turbo nebo neco vic ? diky