Každopádně tohleto na tu Fábku se mi docela líbí
PTC ve Fabii
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jj, to vim. To tam má. Já teda taky. Bez bufíku teda už ani ránu
) Nelituju jediný koruny, která do něj šla
Před příští zimou udělám dálkáč 
Každopádně tohleto na tu Fábku se mi docela líbí
No ale jestli to nejde, tak to nejde
se nedá svítit 
Každopádně tohleto na tu Fábku se mi docela líbí
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Teďka jsem stál celej vejkend před podnikem, v sedm jsem vyjížděl, bufíka na 6:35. Nějaký slejzání sněhu z auta se nekonalo, smetáček a pěkně ometat, ale tak aspoň, že vevnitř bylo přijatelně a motor 60 stupňů
Jsem z toho byl právě na větvi, když jsem si v loni v zimě prvně půjčoval tátovo služebáka a vez jsem maminu ráno do Prahy do nemocnice. Auto stálo venku a já klepal kosu ještě asi 10 km
U mojí Octy mi příde, že i bez bufíka začíná foukat vlažně docela rychle, ale přece jen to neni ohřátí se
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
Minulý týden když bylo -3 jsem nastartoval chvíli jsem stál na plynu, cca 1200ot/min a pak šel škrábat(neskutečně tvrdej led!) Za 10 minut škrábání se mi to ohřálo na 55 na budíku. Takže jsou svíčky v topení docela znát
. Jinak normálně po 2km začíná foukat vlažně. Ale PTC musí být určitě mnohem lepší.
Poradíte mi někdo znalý motoru AMF ?
Dle DP pro sepnutí ohřevu platí více pravidel:
Vyhodnocení: Zobrazovaná skupina 016, zobrazované pole 2
1 neuvažovat 1) / požadavek na dodatečné vyhřívání
2) 1 neuvažovat
1) pro motor s kódem AMF
2) pro motor s kódem BNM, BNV
pro motor AMF je v DP tedy popsáno, že se neuvažuje požadavek na dodatečný ohřev, ale blíže se to nespecifikuje. Nevíte co tím autor myslel? Pak by to totiž zřejmě (krom ostatních podmínek) mělo topilo vždy, tedy bez ohledu na zvolenou polohu teploty vzduchu.
Dle DP pro sepnutí ohřevu platí více pravidel:
Vyhodnocení: Zobrazovaná skupina 016, zobrazované pole 2
1 neuvažovat 1) / požadavek na dodatečné vyhřívání
2) 1 neuvažovat
1) pro motor s kódem AMF
2) pro motor s kódem BNM, BNV
pro motor AMF je v DP tedy popsáno, že se neuvažuje požadavek na dodatečný ohřev, ale blíže se to nespecifikuje. Nevíte co tím autor myslel? Pak by to totiž zřejmě (krom ostatních podmínek) mělo topilo vždy, tedy bez ohledu na zvolenou polohu teploty vzduchu.