Stránka 2 z 3
Napsal: 24 led 2011, 15:31
od mir77
Jj, to vim. To tam má. Já teda taky. Bez bufíku teda už ani ránu

) Nelituju jediný koruny, která do něj šla

Před příští zimou udělám dálkáč

Každopádně tohleto na tu Fábku se mi docela líbí

No ale jestli to nejde, tak to nejde

se nedá svítit

Napsal: 24 led 2011, 15:40
od Tomas.cz
Tak to ti závidím, já nemám ani příhřev svíčkama do vody, když je velká zima tak jedu Fabií ta topí na konci ulice.
Napsal: 24 led 2011, 15:51
od mir77

Jo, jo

Fabia 1.4 topila ještě rychleji, než Felca 1.3

A to už ta topila skvěle

Ráno stačilo nastartovat, dát si cigáro a už bylo teplo

)
Teďka jsem stál celej vejkend před podnikem, v sedm jsem vyjížděl, bufíka na 6:35. Nějaký slejzání sněhu z auta se nekonalo, smetáček a pěkně ometat, ale tak aspoň, že vevnitř bylo přijatelně a motor 60 stupňů

)
Jsem z toho byl právě na větvi, když jsem si v loni v zimě prvně půjčoval tátovo služebáka a vez jsem maminu ráno do Prahy do nemocnice. Auto stálo venku a já klepal kosu ještě asi 10 km

)
U mojí Octy mi příde, že i bez bufíka začíná foukat vlažně docela rychle, ale přece jen to neni ohřátí se

Napsal: 25 led 2011, 07:22
od lucky.jack
Minulý týden když bylo -3 jsem nastartoval chvíli jsem stál na plynu, cca 1200ot/min a pak šel škrábat(neskutečně tvrdej led!) Za 10 minut škrábání se mi to ohřálo na 55 na budíku. Takže jsou svíčky v topení docela znát

. Jinak normálně po 2km začíná foukat vlažně. Ale PTC musí být určitě mnohem lepší.
Napsal: 19 úno 2012, 15:35
od alien27
Podařilo se vám někomu to PTC do Fábie I domontovat?
Předpokládám, že palubka dolu ?, vložit radiator, kabely, relátka a bude.
Napsal: 20 úno 2012, 19:34
od Jindra
podle mě zbytečné, taky mám ptc z výroby ve fabce, topilo to zhruba po 500 m, ale po namontování bufiku může jít ptc do háje. Bez neho ted ani ránu.
Napsal: 21 úno 2012, 09:03
od skacpi
naftový fabie mají ptc všechny z výroby
Napsal: 21 úno 2012, 09:15
od Forest
A coz takto do Praktika? To je temer stejna platforma, ne?
Napsal: 21 úno 2012, 19:33
od alien27
Skicpi: není tomu tak, mám vývoz do I, tam se bohužel nemontovali.
Jinak to podle dokumentace vypadá, že pro PTC by měl stačit středovej panel a pro relátka a kabely panel pod volantem.
Je to tak? Máte s tím někdo zkušenost?
Napsal: 02 kvě 2012, 20:37
od lukascruz
je ve Fabii už připravená kabeláž s relátkama a chybí jen to odporové topení a nebo je potřeba sehnat i ty relátka s kabeláží?
Napsal: 14 srp 2012, 07:33
od alien27
Žádná kabeláž tam připravená není.
Poradíte mi někdo kam přesně zapojit uzemňovací drát topného členu?
V DP odkazují na kostřící bod k řadící páce. Ono tím směrem něco je, vede tam spousta hnědých drátů, ale je to pod kobercem.
Nebát se a řezat?

Napsal: 14 srp 2012, 20:35
od cin
byl by nekdo schopen to nainplantovat do O1 ?
Napsal: 15 srp 2012, 13:21
od hansdob
už to mám doma asi ve třech provedeních a jen najít odvahu a čas implentovat
Napsal: 16 srp 2012, 19:45
od alien27
Nevíte aspoň někdo co je to za "krabičku" v koberci přímo pod topením?
Napsal: 20 zář 2012, 22:07
od alien27
Poradíte mi někdo znalý motoru AMF ?
Dle DP pro sepnutí ohřevu platí více pravidel:
Vyhodnocení: Zobrazovaná skupina 016, zobrazované pole 2
1 neuvažovat 1) / požadavek na dodatečné vyhřívání
2) 1 neuvažovat
1) pro motor s kódem AMF
2) pro motor s kódem BNM, BNV
pro motor AMF je v DP tedy popsáno, že se neuvažuje požadavek na dodatečný ohřev, ale blíže se to nespecifikuje. Nevíte co tím autor myslel? Pak by to totiž zřejmě (krom ostatních podmínek) mělo topilo vždy, tedy bez ohledu na zvolenou polohu teploty vzduchu.