Stránka 2 z 3
Napsal: 16 úno 2011, 18:15
od váha
a mě když kradli audi,tak se jim ani nepodařilo vypnout immo jen resetovat budiky,odjet se jim podařilo až se čtvrtou tady ve městě

Napsal: 16 úno 2011, 22:47
od HanZ
váha píše:a mě když kradli audi,tak se jim ani nepodařilo vypnout immo jen resetovat budiky,odjet se jim podařilo až se čtvrtou tady ve městě

Buď rád. Já jsem navrh takovou malou krabičku, která zamezuje jakékoliv neautorizované komunikaci s vozidlem, dokonce neumožňuje ani neautorizované vyměnění jednotek...a výsledek?? Nikdo to nechce, ani pojišťovny, ani výrobce...
Napsal: 16 úno 2011, 22:58
od hansdob
PRODALI BY O PŮLKU MÉNĚ AUT KDYBY SE NEZTRÁCELI
Napsal: 18 úno 2011, 18:54
od sky59
HanZ píše:váha píše:a mě když kradli audi,tak se jim ani nepodařilo vypnout immo jen resetovat budiky,odjet se jim podařilo až se čtvrtou tady ve městě

Buď rád. Já jsem navrh takovou malou krabičku, která zamezuje jakékoliv neautorizované komunikaci s vozidlem, dokonce neumožňuje ani neautorizované vyměnění jednotek...a výsledek?? Nikdo to nechce, ani pojišťovny, ani výrobce...
no to je potom ale blba RJ ked umoznuje vypnut immo? naco je dobra taka funkcia?!
Napsal: 18 úno 2011, 19:35
od hansdob
Co když se porouchá?? ztratíš klíče na to vše je dobrý ze servisního hlediska vypnout immo.
Napsal: 18 úno 2011, 20:25
od Brouk
a dokonce jsou takove kde se vzdy poroucha.... Renault
made in france
jeste ze jsou .... porad je co delat

Napsal: 18 úno 2011, 20:58
od HanZ
no taky my osobně vypínáme immo ze 3 důvodů:
1. ztráta klíče, kdy si zákazník nemůže dovolit origo nový klíč s transponderem
2. instalace alarmu s dálkovým startem (jak bys asi nastartoval auto na dálku, kdyby ti ho hned chcíp immobilizér

)
3. porouchaný systém imobilizéru, prostě nefunguje, viz. renault...
Napsal: 18 úno 2011, 23:06
od Octavka
Dalkovej start resi problem Bypass modul - immo pri dalk. startu, jinak original immo stale funguje
Napsal: 19 úno 2011, 12:09
od mirec
ale tam zasa potrebuješ druhý kľúč (transpodér), ktorý si zákazník nemôže dovoliť. Tiež som radšej vypol imo pri diaľkovom štarte
Napsal: 19 úno 2011, 12:13
od váha
mirec píše:ale tam zasa potrebuješ druhý kľúč (transpodér), ktorý si zákazník nemôže dovoliť. Tiež som radšej vypol imo pri diaľkovom štarte
počkej,montuje dálkový start a zákazník si nemůže dovlit další klíč?

Napsal: 19 úno 2011, 12:22
od Octavka
crypto chyp megamos ID13 nebo ID48 - zalezi zda immo 2 nebo 3 generace
stoji par korun zalezi jake immo mas a nakodovani par vterin, vsechny klice k tomu, ale tento chip das do toho bypass modulu a ten je aktivovan jen kdyz startujes prave pres dalk. start

Napsal: 19 úno 2011, 13:10
od Okura
další časté padajicí immo - Passatu B6 se zámkem, prostě "Das Auto"
aby se všichni nevymlouvali jen na Renaulty

Napsal: 19 úno 2011, 18:20
od HanZ
Octavka píše:crypto chyp megamos ID13 nebo ID48 - zalezi zda immo 2 nebo 3 generace
stoji par korun zalezi jake immo mas a nakodovani par vterin, vsechny klice k tomu, ale tento chip das do toho bypass modulu a ten je aktivovan jen kdyz startujes prave pres dalk. start

No tak on stojí pár korun jen u debilů, který takakorát kurví ceny! (nic proti tobě osobně, nevím za kolik ho prodáváš zrovna ty, spíše všeobecně mířeno). Nákupní cena je jedna věc, prodejka jiná. Jakmile vlezeš do krámu, třebas FAB, čistej transponder 680Kč, s přizpůsobením 2500Kč a bypass modul navíc nemají ke všem alarmům...
Takže fakt nechápu kokoty, co to nakoupěj z číny za 15USD a tady za 16USD prodávaj jen proto, aby mohli machrovat, jak jsou levný a jak maj strašně moooc kšeftů...
Napsal: 19 úno 2011, 18:33
od mir77
No, ale tomu se říká tržní ekonomika

Takhle to má v ideálním případě fungovat

Levně nakoupit a prodat levněji než konkurence

Napsal: 19 úno 2011, 18:48
od sparco gti